Strona 2 z 2

: pt sty 02, 2009 21:54
autor: Adamm
jarkob, jeszcze 008

: sob sty 03, 2009 18:03
autor: jarkob
Zrobiłem logi dynamiczne oto one:

http://www.sendspace.pl/file/j85XljdI/

http://www.sendspace.pl/file/fFZZemRU/

Zauważyłem że przy około 3500 tys. obr. samochód przestał przyspieszać a później znowu wciskało w fotel. Ponadto po raz kolejny wyskoczył błąd 00519. Proszę o ocenę logów.
Jeżeli ktoś wie co dolega mojemu goferkowi to proszę o pomoc.
Robiłem je po raz pierwszy. Przepraszam za bałagan w logach, ale nie wiem jak uporządkować dane bez zmiany ich struktury.

: sob sty 03, 2009 18:09
autor: damcio151
tak jak pisałem ... wężyk od MAP jest ok, a turbina pompuje ile wlezie ...szukaj pod hasłem "notlauf"

: sob sty 03, 2009 18:16
autor: jarkob
Czyli mam przeładowanie spowodowane EGR - em, N75 lub zapieczone kierownice?

: sob sty 03, 2009 18:17
autor: damcio151
jarkob pisze:Czyli mam przeładowanie spowodowane EGR - em
no to na pewno nie :P
jarkob pisze:N75 lub zapieczone kierownice?
tak

: sob sty 03, 2009 18:24
autor: jarkob
Ok dziękuje za pomoc, będe stawiał na N75 bo jak kupiłem samochód to miał wypięty wężyk doprowadzający powietrze z filtra powietrza, przez co mógł ciągnąć "syfy".
Jeszcze zapytam dla pewności gdzie w moim silniku jest N75? Pytam bo jest kilka podobnie wyglądających urządzeń.

: sob sty 03, 2009 18:29
autor: sagon
jarkob, przy filtrze powietrza.

[ Dodano: 03 Sty 2009 17:30 ]
Dokladnie to obok filtra na nadkolu.

: sob sty 03, 2009 18:35
autor: jarkob
Przeczyściłem N75 WD40, ale niestety nic to nie dało nalej łapie tryb awaryjny :/ Wydaje mi się że N75 jest uszkodzony sądzę tak ponieważ dmuchając w czarny "dziubek" a następnie odsysając powietrze z czarnego nic go nie blokuje tzn odsysając powietrze tłoczek przepuszcza powietrze. Czy tak ma być?

I jeszcze jedno pytanie pod rurą od filtru powietrza jest taki sam zawór jak N75. Do czego on służy?

[ Dodano: 08 Lut 2009 15:03 ]
Kupiłem zawór N75 w przyszłym tygodniu zamienie go. Zapomniałem jeszcze napisać że między 2500 obr a 3000 wystepuje nagły spadek mocy jak przekroczy 3000 dalej ciągnie. Czy to jest związane z przeładowaniem? Czy to osobny problem? Dziś trochę forum poczytałem i znalazłem w jednym poście odpowiedź że to nastawnik. Doradźcie coś :/

: śr sty 06, 2010 18:48
autor: mariuszczyk
Witam.
Jak sytuacja?Mam ten sam problem.Wczoraj sprawdziłem sztange idącą z gruchy-skok około 1,5cm.Zasysając ustami powietrze z gruchy sztanga unosi sie(z oporem) a opadabez problemowo.
Błedy jakie wystepuja 00519 i 00575.
Dodam tylko ze N 75 jakies kombinowane tzn-na 100% było rozbierane a kable są lutowane i maja inne kolory niz kabelki wychodzace z wtyczki.Pozatym wezyki podciśnienia mam poprzecierane i nadajace sie do wymiany.

Ma ktoś schemat podłączenia tych wężykow?? ktos je juz wymieniał i obawiam sie ze moga byc żle podłączone.

[ Dodano: 08 Sty 2010 19:05 ]
Witam ponownie.Dzisiaj poszukiwałem nowego(uzywanego )N75 na podmiane ale nic z tego.
Zauważyłem że jak juz załapie notlaufa to sztanga turbiny jest na samym dole..Tak jakby n75 zawieszał sie i pozostawiał kierownice w pozycji zamknietej czyli min doładowanie.Co wy na to?