Strona 2 z 10

: pn sty 05, 2009 00:17
autor: ghost2255
Ten środek jest bardzo dobry, nie tylko jako depresator, ale także do czyszczenia układu wtryskowego. Można stosować cały rok. I 1 litr starcza na 1000l ON, bo stosuje sie w stosunku 1:1000. :bigok:

: wt sty 06, 2009 01:12
autor: beemkay
Jeżeli filtr wymieniony, zalany paliwem, do momentu wypalenia paliwa z filtra samochód pali, jednak że nie podaje paliwa z zbiornika.... czy jedynym wyjściem będzie ogrzewanie ? Czy może problem leży gdzie indziej?

: wt sty 06, 2009 01:26
autor: aiv
Dlatego ja tankuje Arctic Diesel na Statoilu :)

: wt sty 06, 2009 01:58
autor: beemkay
Kurcze gdzie byś nie tankował zawsze można trafić na jakieś ..... dziadostwo żeby się brzydko nie wyrazić...

: wt sty 06, 2009 09:04
autor: arwam
jak po wypaleniu paliwa jak silnik się zatrzyma szybko rozłączysz wężyki od paliwa i nic Ci nie syknie to znaczy że masz dziurawy wężyk od paliwa

: wt sty 06, 2009 20:48
autor: beemkay
Chodzi o to że jednak po zdjęciu wężyka syczy... wczoraj próbowałem ten manewr 3 razy i syczało... jednak dzisiaj po zalaniu filtra paliwem auto nie chciało wogóle odpalić... nawet nie próbowało załapać... chyba jedynym sposobem będzie czekać na wiosnę i roztopy...
przy dzisiejszej próbie odpalenia co kilka prób zapalała mi się kontrolka oleju...porażka

: wt sty 06, 2009 21:59
autor: arwam
czyli pozostaje Ci go tylko wprowadzić do ciepłego garażu farelka pod bak a potem depresator cały w bak ( ja polecam np KLEEN FLO) do paliwa dotankować go ciepłym paliwem

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ostrożnie z podgrzewaniem paliwa i nie dolewamy depresatora do paliwa podgrzewanego a tylko do tego zciętego w baku a to dlatego że nie które są skrajnie łatwopalne

: wt sty 06, 2009 22:40
autor: beemkay
Dotankować ogrzanym paliwem? Oznacza to wlanie do baku paliwa powiedzmy trzymanego w temp. pokojowej, czy podnieść jego temperaturę w inny sposób? Np. ogrzewanie bańki z ON? Do jakiej temperatury je ogrzać ?

: śr sty 07, 2009 13:24
autor: arwam
naj lepiej paliwo w metalowej bańce włożyć do gorącej wody i mniej więcej trzymać dotąd aby paliwo było dobrze ciepłe ale nie gorące.
jeśli ten zabieg nie pomoże to znaczy że masz korek parafiny w przewodach.
dodatkowo jak bedziesz miał odpalać to wsadź farelkę pod maskę i grzej filtr paliwa i pompę wtryskową

: czw sty 08, 2009 00:48
autor: Alibaba
Niestety nigdy nie wiemy co lejemy do zbiornika. Dlatego dobrze jest dodac uszlachetniacza. Trzymac saochid w ciepłym, naładowac akumulator.

: czw sty 08, 2009 02:22
autor: beemkay
niestety ogrzewam, ogrzewam i nic... nawet na chwilkę nie zaskoczy, mimo wlania do filtra świeżego paliwka...mimo iż w pierwszym dniu gdy auto staneło dawało to efekt odpalenia i pracy silnika, aż do wypalenia paliwa z filtra...pompe i filtr ogrzewam ciepłym powietrzem, tak samo jak zbiornik paliwa... nie wiem już co mam zrobić... aku też wymieniony na nowy. Jest może ktoś w okolicach szczecinka kto mógłby mi pomóc...?

: czw sty 08, 2009 16:05
autor: anaba255
odkrec jeden przewód idacy do wtrysku i sprawdz czy wogule daje paliwo, może problem jest gdzie indziej?

: wt sty 13, 2009 23:30
autor: beemkay
Dzięki za wszystkie podpowiedzi... pomogła mu nocka w bardzo ciepłym otoczeniu, wyczyszczenie przewodów od zbiornika paliwa do filtra, później przegonienie go na maksymalnych obrotach, oraz zatankowanie świeżego paliwka.

: pt gru 18, 2009 21:17
autor: dawcio99999
Co zrobić jak mi Ropa zamarzła w baku mam Mercedes w203 i co mam robić prosze o pomoc pisać na gg 10353683 dolałem tez eramic Diesel protector -40 pomoze to cos porsze o szybki kontakt :