Strona 2 z 2

: wt gru 30, 2008 23:41
autor: wawrzon
powiem tak jak masz troche manualnych zdolnosci w mechanice i dokladosc w tym co robisz oraz VAG to dasz rade.Ja u siebie robilem tez pierwszy raz w zyciu i autko smiga jak talala. Adamm zrobil FAQ na temat czyszczenia i wedlug tego go zrobilem. Adamm mistrz nastawnikow. Poszukaj na forum na ten tenat a cos znajdziesz

: wt gru 30, 2008 23:41
autor: Macienty
Ewidentnie tu notlaufem podjezdza, a za nastawnik sam sie nie bierz, N75 musisz wziasc wyczyscic psiknac jakims wd40, zobacz tez wezyki do niego dochodzace, ewentualnie na podmianke. Obstawiał bym jeszcze potencjometr pedału gazu.

: wt gru 30, 2008 23:56
autor: Adamm
kurcze jesli to 1Z to jakie tam podcisnienie ??

moze tak byc ze n-75 zamiast trzymac cisnienie to je upuszcza, wypadaloby go zmienic
a co do szarpania to nastawnik do zrobienia

[ Dodano: Wto Gru 30, 2008 10:58 pm ]
wawrzon, dzieki za uznanie :D

: śr gru 31, 2008 16:30
autor: Stanio50
no n75 wyczyszczony zobaczymy jak auto bedzie sie spisywało na trasie ;D

[ Dodano: 01 Sty 2009 19:43 ]
przeczyszczenie n75 najwyraxniej cos dało do problem jak gdyby znikł ale szarpie autem dalej .... za n astawnik trzeba sie bedzie zabrac