Strona 2 z 4

: pt gru 19, 2008 22:37
autor: PinkFloyd
Dzisja zakleiłem poxiliną i autko odzyło :grin: i poprawiły sie hamulce - są bardziej wrażliwe, teraz kruciec nie ma nawet milimetra luzu :grin: Zadane ciśnienie wali od 1800 :grin:

: pt gru 19, 2008 22:42
autor: GMS
hehe tez widzialem jak ktos lepil poxylina i dawalo rade

: sob gru 20, 2008 10:49
autor: Radion
GMS pisze:ja kupilem za 20zl
pozdrawiam
Kupowałeś na Allegro czy gdzieś w sklepie w Lublinie? Jeśli możesz to napisz gdzie kupiłeś.

pozdr.
Radek

: sob gru 20, 2008 19:11
autor: GMS
w Lublinie http://www.sanwent.com.pl/ tu kupilem akurat mieli taki ladny duzy czytelny idealny do takich robót zreszta tam robili mi rózne zegary na zamówienie ceny mieli smieszne
pozdrawiam

: sob gru 20, 2008 21:28
autor: Radion
GMS pisze:w Lublinie http://www.sanwent.com.pl/ tu kupilem akurat mieli taki ladny duzy czytelny idealny do takich robót zreszta tam robili mi rózne zegary na zamówienie ceny mieli smieszne
pozdrawiam
Dzięki wielkie, w takim razie na pewno się tam wybiorę.

pozdrawiam,
Radek

: ndz gru 21, 2008 13:37
autor: bradley
Dario84 pisze:Zrob log turbiny, bedziesz widzial czy podcis jest odpowiednie, jesli bedzie za male to auto bedzie mialo pozniej moment max, i bedzie gorzej reagowalo na nacisniecie pedalu przyspieszenia.
Grupa 10 i 11?

: ndz gru 21, 2008 15:04
autor: jaradeus
[quote="GMS"]
obspawac tego nie mozna bo w srodku jest zawór zwrotny który sie spali pozostaje tylko lepienie

a ja wlasnie obspawalem:) kruciec juz nigdy nie pusci, hamulce brzytwa:)

Obrazek

: ndz gru 21, 2008 15:28
autor: piter_s
w 1Z jest pompa na skrzyni, króciec jest ok i wezyki tez sa ok, co moze byc problemem z twardym gaszeniem???, a zauwazyłem ze na serwo przewód podcisnienia jest delikatnie luzny, troszke odstaje, jak go docisne to lepiej to wglada, moze to byc powodem???

: czw sty 15, 2009 17:26
autor: figurel
PinkFloyd pisze:teraz kruciec nie ma nawet milimetra luzu :grin:
U mnie też już nie ma milimetra luzu a zastosowałem metodę, którą polecają Bogumił i golf4rider na forum Mastersa. Trzymając w ręce pompę, zaklepałem lekkimi uderzeniami młoteczka (bo przecież aluminium jest plastyczne) kołnierz obudowy na króciec:

Obrazek

Przy okazji widać ile mnie naprawa kosztowała, hihi

: czw maja 21, 2009 13:53
autor: paliwodaa5
Witam... Podłacze sie do tematu. Tez mam taki luz na koncu i chcialem zapytac o zdjecie tej pompy. Czy poprostu ja wykrecam i wyjmuje czy na cos musze uwazac, czy cos w jakiejs kolejnosci tam od strony silnika?? Prosze o odp...

: ndz gru 13, 2009 12:12
autor: dawido23
paliwodaa5 pisze:Witam... Podłacze sie do tematu. Tez mam taki luz na koncu i chcialem zapytac o zdjecie tej pompy. Czy poprostu ja wykrecam i wyjmuje czy na cos musze uwazac, czy cos w jakiejs kolejnosci tam od strony silnika?? Prosze o odp...
Jak kolega wyżej, tez chcialbym wiedziec czy nie ma problemu z wykreceniem i czy trzeba na cos uważać?

: wt lut 09, 2010 15:42
autor: -shadow-
Czy ktoś może zna prawidłowe wartości podciśnienia (w którym miejscu dokonać pomiaru)

Czy pompa vacum może miec luz na krućcu???

: czw sie 16, 2012 19:42
autor: Gonathel
Witam

pożyczyłem dzisiaj miernik podciśnieniowy na chwile i sprawdziłem ciśnienie na wyjściu z N75 do turbiny pokazało tyle ile na zdjęciu (oznaczone biała strzałką ) tylko nie moge się połapać za chiny w jednostkach ;/ ktoś mógłby zerknąć okiem i odczytać ile to psi ?

http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... 62404.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

Czy pompa vacum może miec luz na krućcu???

: czw wrz 13, 2012 23:31
autor: ciachotdi
panowie odgrzewam i ponawiam pytanie czy można coś zepsuć. Drugie pytanie brzmi czy gumowa rurka co wchodzi na krocieć powinna mieć luz bo u mnie ma ? Tak z dwa milimetry wyczuć można ze ma luz