Strona 2 z 3
: pn gru 29, 2008 01:07
autor: bradley
A tak z ciekawosci. Jesli posiadam komputer 16 bitowy w 1Z to czy on przystosowany jest pod turbine VNT?
: pn gru 29, 2008 02:38
autor: Adamm
bradley, kwestia wgrania odpowiedniego softu - komp 8 bitowy tez obsluzy VNT o ile sie nie myle
: pn gru 29, 2008 09:51
autor: adamciowasyl
homsky pisze:
W silnikach z klimatyzacją pompa wody napedzana była wąskim paskiem klinowym wspólnie z pompą wspomagania
W silnikach bez klimy pompa wody napedzana jest szerokim paskiem wielorowkowym wspólnie z alternatorem
Nieprawda
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
mam osobiscie golfa 1995 bez klimy TDI 1z i mam 2 paski osobny do alternatora (wieloklinowy) i osobny klinowy do pompy wody i wspomagania, sasiad ma z klima 1994 i tez tak ma tyle ze wieloklinowy napedza jeszcze sprezarke Oba silniki 1z . Wiec nie wiem z kad masz takie info...
: pn gru 29, 2008 16:33
autor: homsky
adamciowasyl pisze:Wiec nie wiem z kad masz takie info...
![Obrazek](http://images26.fotosik.pl/308/4a0a9e4f702e2d86m.jpg)
: pn gru 29, 2008 19:40
autor: mariachi
paski idą tak jak pokazał na rysunku homsky,
Ja mam golfa 96 1Z i mam fabryczny komp 16 bitowy, podobno rzadkość
028 906 021 BF
kompy 16 bitowe są w metalowej obudowie końcowe litery BF,FB,GG
a 8 bit w czarnej plastikowej - AF,AG,AH,C,Q
: pn gru 29, 2008 21:09
autor: hutton
kolego mariachi a czy twoj golf ma immobilaizer jednak moja turbina ta ktora planuje w sadzic jest na zaworze upustowym nie wiecie jakie beda efekty na takiej turbince
: pn gru 29, 2008 22:58
autor: adamciowasyl
No to zonka zaliczylem :/ czyli mam cos kombinowane :/ , albo jakis inny silnik a nie 1z :/ ale jezdzi dobrze
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
: wt gru 30, 2008 01:03
autor: mariachi
hutton pisze:kolego mariachi a czy twoj golf ma immobilaizer
ma
: wt gru 30, 2008 02:56
autor: To_mas
mariachi, tak z innej beczki to czuć jak założyłeś te 216 do 1Z ??
: wt gru 30, 2008 09:03
autor: Adamm
To_mas, ja Ci odpowiem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mialem najpierw ASVki i bylo czuc roznice teraz mam 216 i jest jeszcze lepiej i to czuc czuc
: wt gru 30, 2008 10:41
autor: mariachi
To_mas pisze:mariachi, tak z innej beczki to czuć jak założyłeś te 216 do 1Z ??
różnica jest spora, zbiera się całkiem fajnie, jak patrzyłem po forum to po samych wtryskach 216 na hamowni koledzy w 1Z mieli ok 115ps, a np na ASV ok 105 , ciekawe jak będzie po sofcie.
W każdym razie zdrowy 1Z z 216 idzie porównywalnie jak zdrowy AFN,
: wt gru 30, 2008 12:21
autor: To_mas
dzięki panowie tak właśnie czytałem gdzieś na forum ze same wtryski to moze być i nawet +20 ps bez programu i dlatego chciałem zapytać
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: wt gru 30, 2008 12:51
autor: bradley
Ja mam golfa 96 1Z i mam fabryczny komp 16 bitowy, podobno rzadkość
028 906 021 BF
Czy ja wiem czy taka rzadkosc. Tez mam taki
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Nawet mam ta sama konfiguracje 1Z+216. Tylko mi dmucha 0.7 bara
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
A z tego jak patrzylem po czasach jak ludzie logowali po modach to wychodzi, ze teraz mam cos ciut ponad 105KM, wiec tragicznie nie jest jak na zanizone dmuchanie.
: śr gru 31, 2008 01:03
autor: adamciowasyl
A moze i ja sie podlacze, mam golfa 3 tdi 1z , no i zdobylem za darmo dobre wtsryski od golfa 4 (komplet 4 ) golf nie znam jakie mial oznaczenie ale mial 110 KM (silnik sie zatarl) , czy moge sobie normalnie wstawic te wtryski i czy bedzie jakas roznica w mocy(pewnie tak) a w spalaniu? (bez zmiany dawki) No i jak to wplywa na pompe ????