Strona 2 z 2

: pn gru 01, 2008 00:17
autor: dwoje19
OK!.

: pn gru 01, 2008 10:27
autor: cowboy
dwoje19 pisze:Przecież koło wałka nie będzie w tej sytuacji odgrywało większej roli
koło wałka też blokujesz - pierwszy gar ma być w GMP, czyli zamkniete zaworu - wałek blokuje sie z drugiej strony jest takie nacięcie i wkładasz kawałek takiej grubej blachy (4mm) która opiera się o głowice

: pn gru 01, 2008 11:03
autor: Pyton50
No i jeszcze regulacja kąta wtrysku.Tak prawidłowo wygląda wymiana rozrządu,a nie znaczenia markerami!!!

: śr gru 03, 2008 10:57
autor: niwdew
Dla podsumowania:D
Blokujesz silnik w trzech miejscach
1.Wał korbowy przez to okienko wkładasz trzpień i blokujesz dół silnika.
2.Pompe wtryskowom przez zablokowanie jej trzpieniem przez oczko w kole pasowym pompy.
3.Wał rozrządu przez umieszczenia liniału we wcięciu wałka i oparciu go o głowice (liniał musi być dopasowany)
Jak juz było napisane zakładasz pasek od dołu silnika przez pompe wtryskowom kończąc na założeniu wczesniej zdjętego koła pasowego wałka rozrządu.
Po całej operacji korygujesz ew. kąt wrysku.