Sharan 1.9TDI ustawienie wału w GMP.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dwoje19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:56
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: dwoje19 » pn gru 01, 2008 00:17

OK!.
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2009 14:46 przez dwoje19, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 01, 2008 10:27

dwoje19 pisze:Przecież koło wałka nie będzie w tej sytuacji odgrywało większej roli
koło wałka też blokujesz - pierwszy gar ma być w GMP, czyli zamkniete zaworu - wałek blokuje sie z drugiej strony jest takie nacięcie i wkładasz kawałek takiej grubej blachy (4mm) która opiera się o głowice



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » pn gru 01, 2008 11:03

No i jeszcze regulacja kąta wtrysku.Tak prawidłowo wygląda wymiana rozrządu,a nie znaczenia markerami!!!



Awatar użytkownika
niwdew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt lis 28, 2006 20:38
Lokalizacja: Krakow/Starachowice

Post autor: niwdew » śr gru 03, 2008 10:57

Dla podsumowania:D
Blokujesz silnik w trzech miejscach
1.Wał korbowy przez to okienko wkładasz trzpień i blokujesz dół silnika.
2.Pompe wtryskowom przez zablokowanie jej trzpieniem przez oczko w kole pasowym pompy.
3.Wał rozrządu przez umieszczenia liniału we wcięciu wałka i oparciu go o głowice (liniał musi być dopasowany)
Jak juz było napisane zakładasz pasek od dołu silnika przez pompe wtryskowom kończąc na założeniu wczesniej zdjętego koła pasowego wałka rozrządu.
Po całej operacji korygujesz ew. kąt wrysku.


[url=http://picasaweb.google.com/lh/searchbrowse?psc=G&filter=1&q=golfior#0+1]był golf[/url] =>[url=http://picasaweb.google.com/niwdew/Passat]teraz Passat[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/217366.html][img]http://images.spritmonitor.de/217366.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości