Strona 2 z 6
: wt gru 30, 2008 19:42
autor: abrams
bongo pisze:ronuch napisał/a:
ja mam jr a z tylu na budzie pisze gtd
Wygrałeś lodówkę,grasz dalej
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
10 minut śmiechu gwarantowane dzięki bongo
1.6 TD = turbo doładowy
1.6 GTD = Genialne Turbo doładowy
d^^b
: śr gru 31, 2008 02:09
autor: New_Man
abrams pisze:1.6 TD = turbo doładowy
1.6 GTD = Genialne Turbo doładowy
d^^b
Dokładnie dokładnie Genialnie Turbo Doładowany
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
:D
: śr gru 31, 2008 03:23
autor: tomogolf2
hehehe beke cisniecie z ludzi:P
: śr gru 31, 2008 10:02
autor: Danek__105
Skoro mowa o mocy to mam przy okazji pytanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Czemu normalny 1.6D ma moc 54KM a 1.6TD 1V zaledwie 60KM ??
Seryjnie Turbo w nich jakoś nieekonomicznie dmucha, czy silnik konstrukcyjnie jest słabszy dysponując mniejszą mocą ?? Dopiero od miesiąca wszedłem w świat diesla więc jeszcze wszystkiego na forum nie doczytałem
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: śr gru 31, 2008 10:22
autor: mientos
1v ruzni sie znacznie fazami rozrządu od JP/ME na jego niekożyść
: śr gru 31, 2008 10:53
autor: BENITO
1v został stłumiony jako najbardziej ekologiczny diesel w mk2.
: śr gru 31, 2008 11:40
autor: New_Man
BENITO pisze:1v został stłumiony jako najbardziej ekologiczny diesel w mk2
No właśnie 1V jest to tzw. wersja EKO
Można z niego wycisnąć ładną moc bo są to na ogół silniki nie zmęczone i nie wytyrane ze względu na ich parametry początkowe (mała moc i ekonomia).
: śr gru 31, 2008 15:00
autor: Krzysiek W.
New_Man pisze:Można z niego wycisnąć ładną moc bo są to na ogół silniki nie zmęczone i nie wytyrane ze względu na ich parametry początkowe (mała moc i ekonomia).
Np: pompa (z lda) 10 mm (
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
) + k24 (
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
) + frmic =
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
))))))
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
: pt sty 02, 2009 01:15
autor: New_Man
Krzysiek W. pisze:Np: pompa (z lda) 10 mm (
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
) + k24 (
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
) + frmic =
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
))))))
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Do tego :
- GOV MOD
- wydech przelot z downpipe'em
- sportowy filtr (byle nie stożek)
- zwiększona dawka
i kilka innych modów i masz masakratora bendzyn
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: pt sty 02, 2009 11:31
autor: BENITO
No ale co to wnosi do tematu ?
: pt sty 02, 2009 12:36
autor: tede TD
New_Man, czemu nie stożek ?? sorry za ot
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
: pt sty 02, 2009 13:02
autor: New_Man
tede TD pisze:New_Man, czemu nie stożek ??
Widziałem wiele diesli po modach i tylko kilka miało stożek , bo sportowego dźwięku nie wyciśniesz, lepszy flow też niezbyt możliwy, więc jeżeli mam być szczery to osobiście zamiast stożka wolałbym sportowy filtr np. K&N który jest wytrzymalszy, i przystosowany do tego silnika by jak najlepiej z nim współpracować ...
Wiesz jeżeli chcesz to ok może być stożek ale nie wiele to zmieni ...
: pt sty 02, 2009 13:04
autor: Lukas-182
tede TD pisze:New_Man, czemu nie stożek ?? sorry za ot
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Bo łatwiej go uszkodzić, a co za tym idzie także turbosprężarkę...
Co nie zmienia faktu, że temat z lekka odbiega od zamierzonego celu
Jak dla mnie różnica między JRem, a SBkiem to:
1. SB ma intercooler
2. Wydajniejsze wtryski na korzyść SBka
3. Przestawiony kąt wytryku w SBku
4. Turbosprężarka chłodzona wodą (nie w każdym, bo były też z T3)
i to chyba wszystko, jak mi się coś przypomni to dopiszę
I najważniejsze rzecz, JR to symbol silnika, a GTD symbol wyposażenia. W 1.6GTD były montowane zarówno silniki Sb jak i JR !!!
: pt sty 02, 2009 14:25
autor: BENITO
Lukas-182, Pokaż mi SB fabrycznie wyposażonego w T3 lub K24, te były tylko w JR.
W SB były K14 lub T2. Właśnie dlatego dostały intercooler, bo powietrze tłoczone przez mniejsze turbo się bardziej grzeje.