Strona 2 z 6

: wt gru 30, 2008 19:42
autor: abrams
bongo pisze:ronuch napisał/a:
ja mam jr a z tylu na budzie pisze gtd
Wygrałeś lodówkę,grasz dalej :bajer:
10 minut śmiechu gwarantowane dzięki bongo :bigok: :bigok:



1.6 TD = turbo doładowy
1.6 GTD = Genialne Turbo doładowy

d^^b

: śr gru 31, 2008 02:09
autor: New_Man
abrams pisze:1.6 TD = turbo doładowy
1.6 GTD = Genialne Turbo doładowy

d^^b
Dokładnie dokładnie Genialnie Turbo Doładowany :D:D

: śr gru 31, 2008 03:23
autor: tomogolf2
hehehe beke cisniecie z ludzi:P

: śr gru 31, 2008 10:02
autor: Danek__105
Skoro mowa o mocy to mam przy okazji pytanie :)
Czemu normalny 1.6D ma moc 54KM a 1.6TD 1V zaledwie 60KM ??
Seryjnie Turbo w nich jakoś nieekonomicznie dmucha, czy silnik konstrukcyjnie jest słabszy dysponując mniejszą mocą ?? Dopiero od miesiąca wszedłem w świat diesla więc jeszcze wszystkiego na forum nie doczytałem :bigok:

: śr gru 31, 2008 10:22
autor: mientos
1v ruzni sie znacznie fazami rozrządu od JP/ME na jego niekożyść

: śr gru 31, 2008 10:53
autor: BENITO
1v został stłumiony jako najbardziej ekologiczny diesel w mk2.

: śr gru 31, 2008 11:40
autor: New_Man
BENITO pisze:1v został stłumiony jako najbardziej ekologiczny diesel w mk2
No właśnie 1V jest to tzw. wersja EKO :D

Można z niego wycisnąć ładną moc bo są to na ogół silniki nie zmęczone i nie wytyrane ze względu na ich parametry początkowe (mała moc i ekonomia).

: śr gru 31, 2008 15:00
autor: Krzysiek W.
New_Man pisze:Można z niego wycisnąć ładną moc bo są to na ogół silniki nie zmęczone i nie wytyrane ze względu na ich parametry początkowe (mała moc i ekonomia).
Np: pompa (z lda) 10 mm ( :satan: ) + k24 ( :satan: :satan: ) + frmic = :-))))))) :helm:

: pt sty 02, 2009 01:15
autor: New_Man
Krzysiek W. pisze:Np: pompa (z lda) 10 mm ( :satan: ) + k24 ( :satan: :satan: ) + frmic = :-) )))))) :helm:
Do tego :
- GOV MOD
- wydech przelot z downpipe'em
- sportowy filtr (byle nie stożek)
- zwiększona dawka

i kilka innych modów i masz masakratora bendzyn :D

: pt sty 02, 2009 11:31
autor: BENITO
No ale co to wnosi do tematu ?

: pt sty 02, 2009 12:36
autor: tede TD
New_Man, czemu nie stożek ?? sorry za ot :chytry:

: pt sty 02, 2009 13:02
autor: New_Man
tede TD pisze:New_Man, czemu nie stożek ??
Widziałem wiele diesli po modach i tylko kilka miało stożek , bo sportowego dźwięku nie wyciśniesz, lepszy flow też niezbyt możliwy, więc jeżeli mam być szczery to osobiście zamiast stożka wolałbym sportowy filtr np. K&N który jest wytrzymalszy, i przystosowany do tego silnika by jak najlepiej z nim współpracować ...

Wiesz jeżeli chcesz to ok może być stożek ale nie wiele to zmieni ...

: pt sty 02, 2009 13:04
autor: Lukas-182
tede TD pisze:New_Man, czemu nie stożek ?? sorry za ot :chytry:
Bo łatwiej go uszkodzić, a co za tym idzie także turbosprężarkę...

Co nie zmienia faktu, że temat z lekka odbiega od zamierzonego celu ;)

Jak dla mnie różnica między JRem, a SBkiem to:

1. SB ma intercooler
2. Wydajniejsze wtryski na korzyść SBka
3. Przestawiony kąt wytryku w SBku
4. Turbosprężarka chłodzona wodą (nie w każdym, bo były też z T3)

i to chyba wszystko, jak mi się coś przypomni to dopiszę ;)

I najważniejsze rzecz, JR to symbol silnika, a GTD symbol wyposażenia. W 1.6GTD były montowane zarówno silniki Sb jak i JR !!!

: pt sty 02, 2009 14:25
autor: BENITO
Lukas-182, Pokaż mi SB fabrycznie wyposażonego w T3 lub K24, te były tylko w JR.
W SB były K14 lub T2. Właśnie dlatego dostały intercooler, bo powietrze tłoczone przez mniejsze turbo się bardziej grzeje.