Strona 2 z 2

: śr gru 16, 2009 22:41
autor: kITA
W zakresie do 2000 obr/min. ma być min. 0,3 bara.Powyżej 2000 obr/min. ma być min.0,9 bara :bigok:

: ndz gru 27, 2009 12:32
autor: misiur
To wychodzi że mam dobre ciśnienie - ~950rpm 1-1.2 bara
2000rpm i więcej - 4- 4,5 bara

A brzęczyk i lampka alarmują jak sie olej rozgrzeje do koło 2tys obr, potem cisza. Może to ma związek z obrotkiem ? Bo mi pokazuje jak chce - 3 krotnie wieksze obroty jak powinny być

: ndz gru 27, 2009 12:49
autor: damian81Z
misiur,jezeli masz dobre cisnienie, to moze byc czujnik ,a z drugiej strony calkiem mozliwe ze te obroty wplywaja na brzeczenie, bo w koncu obroty za duze ma obrotomierz a cisnienie wedlug faktycznych obrotow jest ok ,ale wedlug obrotomierza nie pasuje cisnienie

: ndz gru 27, 2009 12:54
autor: Mieniu_69
zajmij sie alternatorem, slyszalem ze alternator jak leci w kulki to i cisnienie oleju swieci i brzeczy, nie wiem po co to powiazali razem ale tak jest (chodzi o kabelki do alternatora) a przyklad znam z caddy 1.9D gdzie tez cisnienie swiecilo i brzeczalo, wina byla kabelka

: ndz gru 27, 2009 14:22
autor: misiur
Alternator sygnał daje dobry na pewno bo był cały regenerowany (diody, itd) Więc odpada. Czujnik w głowicy zmieniałem ( jest brązowy) A obrotomierz tak działa:
[youtube][/youtube]