Strona 2 z 2

: wt lis 18, 2008 18:44
autor: tobi665
pływak sie raczej nie zawiesił, bo po tankowaniach i kilometrach powinno być paliwa
a regeneracja całej pompy wtryskowej nie wchodzi w grę??

: wt lis 18, 2008 18:48
autor: arwam
spróbuj dolać paliwa a nie gdybać czy może jest czy może nie ma .
Czasem możesz się zdziwić?
a regeneracja całej pompy wtryskowej nie wchodzi w grę??
Jak naj bardziej tylko jedź do pompiarza.
Ja przy okazji pokusiłbym się o govmoda i o timing dawkę i boost

[ Dodano: 18 Lis 2008 17:50 ]
spróbuj jeszcze podać bezpośrednio prąd na zawór strat/stop.

: wt lis 18, 2008 19:01
autor: tobi665
narazie to samochód stoi u mechanika
jutro pewnie bee wiedział co się stało

a orientujesz sie mozę ile kosztuje regeneracja i czy przy niej rozpinają rozrząd czy nie??
a te jakieś mody to ile kosztują i o ile mozna spodziewać sie wzrostu mocy?

: wt lis 18, 2008 19:47
autor: arwam
rozpinają rozrząd bo wyjmują pompę
regeneracja to różnie ale podejrzewam że około 400
A mody to są darmowe jeśli je robisz sam mocy tyle ile paliwa i powietrza

: wt lis 18, 2008 19:59
autor: tobi665
oki,jak coś to będe jeszcze pytał, ale mam nadzieje ze to jednak nie pompa padła

a jeszcze spytam, cze takie objawy jak podałem mogły być spowodowane jakimiś złymi czynnościami przy wymianie rozrządu (znaczy paska i rolki) bo to zaczeło mis ie robić dwa kilka dni pow wymianie rozrzadu (max 300-400km zrobiłem)

aha, po wymianie nie odczułem jakiejś innej pracy silnika czy kopcenia

: wt lis 18, 2008 20:05
autor: arwam
raczej nie

: śr lis 19, 2008 17:50
autor: tobi665
passek już zapala, ale stoi u mechanika jeszcze do jutra, bo ma zobaczyć czy rano zapali
dlaczego nie chciał zapalić nie wiadomo do teraz, wiem jedynie zę ukłąd paliwowy został przeczyszczony i jeszcze podjerzenie pada na jakiś czujnik na pompie wtryskowej, jak jutro rano nie zapali to bedzie wymieniony

reszte dopisze jutro jak sie czegoś dowiem

: śr lis 19, 2008 18:14
autor: arwam
pompe wtryskowa nie ma żadnych czujników jeśli to jest 1.6TD

: czw lis 20, 2008 13:11
autor: tobi665
to jednak nie był czujnik tylko jakis tam zawór na pompie wymienił
mówił też zeby sprawdzić u elektryka przekaźnik świec żarowych (chyba mu chodziło o to że grzeja nawet jak silnik jest ciepły)

da sie jakoś sprawdzic ten przekaźnik samemu??
na allegro sa w cenach od 30zł , dobry jest taki najtańszy??

aha i lepiej jechać do jakiegoś elektryka i niech sprawdzi ten przekaźnik czy zamówić od razu nowy i miec spokój??

: czw lis 20, 2008 23:34
autor: arwam
sprawdź najpierw czujniki temp silnika bo jeden z nich jest odpowiedzialny za grzanie świecami i zmień świece bo te już są powypalane i mimo że grzeją to już nie jest to.
jutro podam Ci numery przekaźników które według mnie najlepiej założyć.
Pozdro

: pt lis 21, 2008 17:41
autor: tobi665
napewno któraś lub któreś ze świec nie grzeją, bo ostatni jak temp jest ponieżej lub koło 0C
to po zapalnieniu chodzi jakby tak nierówno
ale mimo to zapale od strzało po jednokrotnym grzaniu

jakie swiece najlepiej kupić i wymienia się je bezproblemowo ?? bo z teo co widze to dwie są przysłonięte przez pompe


a który to umnie przekaźnik z tych na fotce?? bo coś mi sie zdaje ze ich mało mam :crazy:

[ Dodano: 03 Gru 2008 18:40 ]
witam
I problem z zapalaniem powrócił
Przed chwilą znów nie zapalił (znaczy zapalił na 1s i zgasł)
Co mozę być nie tak??
Poprzednio mechanik niby naprawił (przeczyścił układ paliwowy i wymienił gasik który był za to odpowiedzialny wg niego) a tu problem powrócił

Moze ktoś coś poradzieć???