Strona 2 z 2

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

: pn kwie 18, 2011 23:11
autor: JABcok20
Też tak miałem czasami, syf w elektrozaworze...

Re: mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

: wt kwie 19, 2011 13:19
autor: Tygryscb
JABcok20 pisze:Też tak miałem czasami, syf w elektrozaworze...
Jeśli był by syf albo lejące turbo to (moja wypowiedz z 03.11.2008) ja sie odnieść do tego, że po zmianie konta wszystko jest OK?!
TO NIE TO !! o czym piszecie!

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

: wt kwie 19, 2011 17:36
autor: t0mal
Normalnie - pompa dozuje bardzo mało paliwa i jeśli wyprzedzisz wtrysk to mała dawka nie wystarcza do przełamania silnika

Re: mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

: wt kwie 19, 2011 18:23
autor: Tygryscb
Jak to rozumieć??

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

: wt kwie 19, 2011 21:40
autor: JABcok20
No ja mam dziwny przypadek w tej chwili, silnik 1.7 sdi , wtryski afn instalacja i komp 1z i przy 1100 obr mi przerywa , na zimnym bardziej i myślę sobie że to może być coś podobnego co piszesz ale raczej nie ma to związku ze zbyt małą dawką ale abyt wolno przyśpieszającym się kątem wtrysku lub odwrotnie?

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

: wt kwie 19, 2011 21:41
autor: JABcok20
No albo nastawnik :otepienie:

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

: wt kwie 19, 2011 22:41
autor: t0mal
Co się dzieje z dawką paliwa? Odpinałeś impulsator?

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

: wt kwie 19, 2011 23:06
autor: JABcok20
impusatora nie odpinałem, może to głupie ale oczekiwałem czegoś nie tak z programem...

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

: śr kwie 20, 2011 00:57
autor: t0mal
To nie stroiłeś silnika?

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

: ndz kwie 24, 2011 12:28
autor: arwam
a ja wam powiem że wszyscy się mylicie :)
jeśli tylko podsadzenie tłoczka jest prawidłowe to pompa jest źle wyregulowana a właściwie to dźwignia wolnych obrotów jest za bardzo wychylona w kierunku wyższych obrotów. jak ktoś nie dowierza to niech zrobi sobie taki test; odpiąć dźgnię tak żeby dało się nią poruszać niezależnie od tego czy przyspieszacz jest wycięgnięty czy nie. wykręcić ogranicznik w kierunku wysokich obrotów.
teraz przy małych obrotach zgaś silnik. silnik gaśnie jak powinien. a teraz go odpal i przestaw obroty za pomocą tej dźwgnie na jak największe.
silnik dość znacznie zwalania może się zacząć telepać przydymiać nie reagować na gaz. objawy te występują oczywiście po odcięciu napięcia na elektrozaworze.
objawy są niezależne od temp silnika.


Tygryscb, opisz trochę bliżej konfigurację swojego silnika
mniej więcej jaką masz dawkę obroty biegu jałowego stan turbiny czy objawy które wymieniłeś są zależne od temp silnika czy nie.

jakie masz turbo i czy nie rzyga olejem.

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

: ndz kwie 24, 2011 17:27
autor: JABcok20
Coś kojarze że nie raz zdarzało mi się przy regualcji wstepnej m-tdi że jak dałem dawke w górę to mi silnik nie gasł tylko schodził z obrotów i telepał, włączałem zapłon i wracał, dokonałem dalszej regulacji i chyba zmniejszałem dawke i było ok...