mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

Post autor: JABcok20 » pn kwie 18, 2011 23:11

Też tak miałem czasami, syf w elektrozaworze...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

Post autor: Tygryscb » wt kwie 19, 2011 13:19

JABcok20 pisze:Też tak miałem czasami, syf w elektrozaworze...
Jeśli był by syf albo lejące turbo to (moja wypowiedz z 03.11.2008) ja sie odnieść do tego, że po zmianie konta wszystko jest OK?!
TO NIE TO !! o czym piszecie!



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

Post autor: t0mal » wt kwie 19, 2011 17:36

Normalnie - pompa dozuje bardzo mało paliwa i jeśli wyprzedzisz wtrysk to mała dawka nie wystarcza do przełamania silnika



Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

Post autor: Tygryscb » wt kwie 19, 2011 18:23

Jak to rozumieć??



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

Post autor: JABcok20 » wt kwie 19, 2011 21:40

No ja mam dziwny przypadek w tej chwili, silnik 1.7 sdi , wtryski afn instalacja i komp 1z i przy 1100 obr mi przerywa , na zimnym bardziej i myślę sobie że to może być coś podobnego co piszesz ale raczej nie ma to związku ze zbyt małą dawką ale abyt wolno przyśpieszającym się kątem wtrysku lub odwrotnie?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

Post autor: JABcok20 » wt kwie 19, 2011 21:41

No albo nastawnik :otepienie:


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

Post autor: t0mal » wt kwie 19, 2011 22:41

Co się dzieje z dawką paliwa? Odpinałeś impulsator?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

Post autor: JABcok20 » wt kwie 19, 2011 23:06

impusatora nie odpinałem, może to głupie ale oczekiwałem czegoś nie tak z programem...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

Post autor: t0mal » śr kwie 20, 2011 00:57

To nie stroiłeś silnika?



arwam

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

Post autor: arwam » ndz kwie 24, 2011 12:28

a ja wam powiem że wszyscy się mylicie :)
jeśli tylko podsadzenie tłoczka jest prawidłowe to pompa jest źle wyregulowana a właściwie to dźwignia wolnych obrotów jest za bardzo wychylona w kierunku wyższych obrotów. jak ktoś nie dowierza to niech zrobi sobie taki test; odpiąć dźgnię tak żeby dało się nią poruszać niezależnie od tego czy przyspieszacz jest wycięgnięty czy nie. wykręcić ogranicznik w kierunku wysokich obrotów.
teraz przy małych obrotach zgaś silnik. silnik gaśnie jak powinien. a teraz go odpal i przestaw obroty za pomocą tej dźwgnie na jak największe.
silnik dość znacznie zwalania może się zacząć telepać przydymiać nie reagować na gaz. objawy te występują oczywiście po odcięciu napięcia na elektrozaworze.
objawy są niezależne od temp silnika.


Tygryscb, opisz trochę bliżej konfigurację swojego silnika
mniej więcej jaką masz dawkę obroty biegu jałowego stan turbiny czy objawy które wymieniłeś są zależne od temp silnika czy nie.

jakie masz turbo i czy nie rzyga olejem.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

mTDI - Po zmianie głowiczki NIE GAŚNIE

Post autor: JABcok20 » ndz kwie 24, 2011 17:27

Coś kojarze że nie raz zdarzało mi się przy regualcji wstepnej m-tdi że jak dałem dawke w górę to mi silnik nie gasł tylko schodził z obrotów i telepał, włączałem zapłon i wracał, dokonałem dalszej regulacji i chyba zmniejszałem dawke i było ok...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 255 gości