Ubywa oleju i widać wyciek z kanału od strony kolektora...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw mar 18, 2010 11:54

piori pisze:jednoczęściową uszczelkę gumową z mk3
:bigok:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw mar 18, 2010 12:33

piori pisze:jednoczęściową uszczelkę gumową z mk3
Nie podejdzie [-X
W MK3 nie ma otworów na śruby,ale są jednoczęściowe do MK2 :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » czw mar 18, 2010 12:36

Michaś_1977, myślisz pewnie o uszczelce z AAZ, ale chodzi mi o taką jak z aukcji do której link wrzuciłem, czyli z benzyn 1.8, 2.0 - pasuje idealnie tylko te szpilki o których pisałem trzeba zmienić.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw mar 18, 2010 15:56

Ja niedawno zmieniłem pokrywę na prostą i od tej pory mogę stosować korkowe uszczelki, byle tylko dokręcać nakrętki na pokrywie z rozwagą.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw mar 18, 2010 18:17

Mozna by sprubowac rozwiercić nakrętki w uszczelce , ja miałem taką w benzynie i mucha nie siada , ale na to składa się pare czynników prosta pokrywa, czy szpilki nie są wyrobione i nie puszczają


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » czw mar 18, 2010 22:11

To ja jeszcze zapytam nie wiecie czy do 1.6 td bedzie pasowała pokrywa zaworów od 2.0 8v ta alu. :grin: Bo ostatnio mi przyszło do głowy zeby może cos takiego zamontować nie mam juz siły do tych korkowych uszczelek.



Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » czw mar 18, 2010 22:17

jbs-78 pisze:To ja jeszcze zapytam nie wiecie czy do 1.6 td bedzie pasowała pokrywa zaworów od 2.0 8v ta alu. :grin: Bo ostatnio mi przyszło do głowy zeby może cos takiego zamontować nie mam juz siły do tych korkowych uszczelek.


Bedzie pasowac . A co do korkowych uszczelek nie sa takie złe juz w czwartym golfie załozyłem i ani grama oleju szwagier jezdz juz kilka latek i i nic sie niedzieje wystarczy dac po rogach troche silikonu i od strony wydechu tam przewaznie zawsze zacieka i umientnie dokrecic .



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » czw mar 18, 2010 22:54

No ja zmieniam co osiem miesiecy i dokrecam momentem odpowiednim i daje sylikon po rogach a i tak po mniej więcej tym czasie podcieka.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt mar 19, 2010 01:13



...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » pn mar 22, 2010 01:55

Spokojnie :bigok: http://allegro.pl/item939885289_uszczel ... 80_b4.html ale czemu droższa nic do MK4 :ass:


Krakulec

arwam

Post autor: arwam » pn mar 22, 2010 09:31

jbs-78,

powinna pasować a jak nie to szukaj od silników 1.8 G60.



vito8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 29, 2010 22:06
Lokalizacja: dukla

Post autor: vito8 » wt mar 30, 2010 22:49

sorry koledzy ze tak sie wcinam ale widze ze moze u was znajde jakas porade na mój problem . mam problem z moim 1.9 td w passacie b4 turbo czuc dopiero po 3 tysiacach obrotów i okropnie ochlapane olejem . Jeżdże tym autkiem od niedawna i wydaje mi sie okropnie mulaste i olej bierze na 1500 km wlałem litre . Z tego co patrzyłem to przed turbem i za w przewodach jest olej . Co to może znaczyc ????? prosze o pomoc



arwam

Post autor: arwam » wt mar 30, 2010 23:07

vito8,

jeśli przed turboem jest to znaczy że wyrzuca olej przez odmę a to świadczy o dość zużytych pierścieniach.
a olej za turbina może być poprostu zasysany na wejściu i wtłaczany do silnika ale równierz może się wydostawać przez uszczelnienia wirnika turbiny.
odepnij odmę i pojeździj ze dwa trzy dni.
jak olej nadal będzie za turbina to znaczy że masz padniętą turbine.
jak zrobi się czysto to znaczy że już czas będzie się brać powoli z remont silnika.
jak odpalisz z rana to silnik odrazu równo pracuje?



vito8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 29, 2010 22:06
Lokalizacja: dukla

Post autor: vito8 » śr mar 31, 2010 11:01

no z rana troche przebiera i bialy dym sie pojawia . spróbuje twojej porady i zobaczymy co bedzie z tym turbem. a co moze byc przyczyna ze turbo dopiero po 3 tysiacach obrotów czuć ??????????



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości