Strona 2 z 4

: ndz paź 19, 2008 22:38
autor: damcio151
micky pisze:tylko mam pytanie czy taka temperatura paliwa jest faktycznie czy czujnik przeklamuje
dlaczego ma przekłamywać :?: temp. dobrze widać w 007
micky pisze:Czy to jest temperatura powietrza juz w kolektorze?
tak, a dokładniej w rurze IC

: ndz paź 19, 2008 22:54
autor: micky
no ok :) no to jakiej temperatury mam sie spodziewac w 007?

: ndz paź 19, 2008 23:02
autor: damcio151
na zimnym silniku wszystkie temp. zbliżone do temp. otoczenia

: ndz paź 19, 2008 23:39
autor: homsky
na zimnym silniku wszystkie temp. zbliżone do temp. otoczenia
_________________
Dodam że na całkowicie zimnym , najlepiej jak auto przestoi nie ruszane całą noc , wtedy kanał 007 i wszystkie 3 temperatury mają wskazywac tą sama wartość

: pn paź 20, 2008 21:01
autor: janek822
andrew.zbyrko pisze:analogicznie jak jest zbyt wczesny, pracuje głośno, jest w stanie spalić większe dawki paliwa, obciąrza układ korbowy, wyraznie lepiej ciągnie na niskich obrotach na wyższych jest bardzo wyraźny spadek mocy [tj dla "bardzo" wczesnego kąta]
a czy od zbyt wczesnego kąta wtrysku np na wskutek obrobionego klina na wale korbowym może wydmuchać uszczelke pod głowicą?

: pn paź 20, 2008 21:57
autor: macem
damcio151 pisze:w 000BS i w 004 wartość mocno skacze
tak ale czemu tak skacze w sumie to roznice sa 0.2-0.3 jak skacze to chyba nie tak duzo, pytanie czemu jak zwiekszam obroty to rozjezdza sie kat zadany ATDC a rzeczywisty BTDC, widać na wykresie. :(

: pn paź 20, 2008 22:15
autor: damcio151
chcesz wiedzieć co się dzieje dokładnie to zloguj 000 i 004 ( 004 statycznie i dynamicznie )

: śr paź 22, 2008 19:43
autor: macem
damcio151 pisze:chcesz wiedzieć co się dzieje dokładnie to zloguj 000 i 004 ( 004 statycznie i dynamicznie )
tutaj sa logi z normalnej jazdy przyśpieszania i postoju http://macem.webd.pl/logi/kat_wtrysku/L ... 01-004.htm

: sob lis 01, 2008 20:00
autor: piter_s
nie dawno to wszystko ustawiałem, kąt jest od 47 do 52.
dawka paliwa 4mg.

problem jest typu klekotania, co to moze byc???.

dodam ze pali dobrze na zimnym i ciepłym, jedzie tez ok.

klekot słychac dokładnie z tyłu silnika.

jesli kąty jest ustawiony w dobrych wartościach to moze byc zle ustawiony rozrząd???.

: ndz lis 02, 2008 17:08
autor: macem
piter_s pisze:nie dawno to wszystko ustawiałem, kąt jest od 47 do 52.
dawka paliwa 4mg.

problem jest typu klekotania, co to moze byc???.

dodam ze pali dobrze na zimnym i ciepłym, jedzie tez ok.

klekot słychac dokładnie z tyłu silnika.

jesli kąty jest ustawiony w dobrych wartościach to moze byc zle ustawiony rozrząd???.
Ja mam dokładnie to samo i jak narazie przeszukałem fora i nie znalazłem odpowiedzi,
kombinowałem z katem wtrysku, ustawialem dawkę paliwa i inne w adaptacji silnika (10) kanał 01 i 04 i nic.

: ndz lis 02, 2008 17:53
autor: piter_s
macem pisze:Ja mam dokładnie to samo i jak narazie przeszukałem fora i nie znalazłem odpowiedzi,
kombinowałem z katem wtrysku, ustawialem dawkę paliwa i inne w adaptacji silnika (10) kanał 01 i 04 i nic.
w innym poscie stwierdzili ze jednak to beda popychacze.

: wt lis 04, 2008 20:58
autor: macem
no to trzeba bedzie zbierać na wiosnę na remoncik, a może samemu da się wymienić?,
mam Vaga i trochę kręciłem w autku. Może lepiej to zostawić mechanikowi :).

: wt lis 04, 2008 21:55
autor: piter_s
u mnie nie ma nic złego, jestem wrazliwy i to moj pierwszy tdi, mechanik powiedział ze jest wszystko ok.

: wt lis 04, 2008 22:08
autor: PinkFloyd
piter_s pisze:u mnie nie ma nic złego, jestem wrazliwy i to moj pierwszy tdi, mechanik powiedział ze jest wszystko ok.
Tdi jak maja juz przebiegi w okolicach 300 tys km zaczynaja głosniej klekotac mimo, zę wszytsko jest ok, wine ponosza wtryski ale dopuki dobrze rozpylaja nie ma co sie przejmować. Zawieszony wtrysk moze tak klekotac jakby hydraulik sie zawiesił.