pytanie odnośnie zapłonu i jego ,,następstw"

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 19, 2008 22:38

micky pisze:tylko mam pytanie czy taka temperatura paliwa jest faktycznie czy czujnik przeklamuje
dlaczego ma przekłamywać :?: temp. dobrze widać w 007
micky pisze:Czy to jest temperatura powietrza juz w kolektorze?
tak, a dokładniej w rurze IC



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » ndz paź 19, 2008 22:54

no ok :) no to jakiej temperatury mam sie spodziewac w 007?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 19, 2008 23:02

na zimnym silniku wszystkie temp. zbliżone do temp. otoczenia



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz paź 19, 2008 23:39

na zimnym silniku wszystkie temp. zbliżone do temp. otoczenia
_________________
Dodam że na całkowicie zimnym , najlepiej jak auto przestoi nie ruszane całą noc , wtedy kanał 007 i wszystkie 3 temperatury mają wskazywac tą sama wartość


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pn paź 20, 2008 21:01

andrew.zbyrko pisze:analogicznie jak jest zbyt wczesny, pracuje głośno, jest w stanie spalić większe dawki paliwa, obciąrza układ korbowy, wyraznie lepiej ciągnie na niskich obrotach na wyższych jest bardzo wyraźny spadek mocy [tj dla "bardzo" wczesnego kąta]
a czy od zbyt wczesnego kąta wtrysku np na wskutek obrobionego klina na wale korbowym może wydmuchać uszczelke pod głowicą?


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » pn paź 20, 2008 21:57

damcio151 pisze:w 000BS i w 004 wartość mocno skacze
tak ale czemu tak skacze w sumie to roznice sa 0.2-0.3 jak skacze to chyba nie tak duzo, pytanie czemu jak zwiekszam obroty to rozjezdza sie kat zadany ATDC a rzeczywisty BTDC, widać na wykresie. :(


Golf IV ALH+, Astra J CDTI 160km Sport

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 20, 2008 22:15

chcesz wiedzieć co się dzieje dokładnie to zloguj 000 i 004 ( 004 statycznie i dynamicznie )



macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » śr paź 22, 2008 19:43

damcio151 pisze:chcesz wiedzieć co się dzieje dokładnie to zloguj 000 i 004 ( 004 statycznie i dynamicznie )
tutaj sa logi z normalnej jazdy przyśpieszania i postoju http://macem.webd.pl/logi/kat_wtrysku/L ... 01-004.htm



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob lis 01, 2008 20:00

nie dawno to wszystko ustawiałem, kąt jest od 47 do 52.
dawka paliwa 4mg.

problem jest typu klekotania, co to moze byc???.

dodam ze pali dobrze na zimnym i ciepłym, jedzie tez ok.

klekot słychac dokładnie z tyłu silnika.

jesli kąty jest ustawiony w dobrych wartościach to moze byc zle ustawiony rozrząd???.



macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » ndz lis 02, 2008 17:08

piter_s pisze:nie dawno to wszystko ustawiałem, kąt jest od 47 do 52.
dawka paliwa 4mg.

problem jest typu klekotania, co to moze byc???.

dodam ze pali dobrze na zimnym i ciepłym, jedzie tez ok.

klekot słychac dokładnie z tyłu silnika.

jesli kąty jest ustawiony w dobrych wartościach to moze byc zle ustawiony rozrząd???.
Ja mam dokładnie to samo i jak narazie przeszukałem fora i nie znalazłem odpowiedzi,
kombinowałem z katem wtrysku, ustawialem dawkę paliwa i inne w adaptacji silnika (10) kanał 01 i 04 i nic.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz lis 02, 2008 17:53

macem pisze:Ja mam dokładnie to samo i jak narazie przeszukałem fora i nie znalazłem odpowiedzi,
kombinowałem z katem wtrysku, ustawialem dawkę paliwa i inne w adaptacji silnika (10) kanał 01 i 04 i nic.
w innym poscie stwierdzili ze jednak to beda popychacze.



macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » wt lis 04, 2008 20:58

no to trzeba bedzie zbierać na wiosnę na remoncik, a może samemu da się wymienić?,
mam Vaga i trochę kręciłem w autku. Może lepiej to zostawić mechanikowi :).



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt lis 04, 2008 21:55

u mnie nie ma nic złego, jestem wrazliwy i to moj pierwszy tdi, mechanik powiedział ze jest wszystko ok.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt lis 04, 2008 22:08

piter_s pisze:u mnie nie ma nic złego, jestem wrazliwy i to moj pierwszy tdi, mechanik powiedział ze jest wszystko ok.
Tdi jak maja juz przebiegi w okolicach 300 tys km zaczynaja głosniej klekotac mimo, zę wszytsko jest ok, wine ponosza wtryski ale dopuki dobrze rozpylaja nie ma co sie przejmować. Zawieszony wtrysk moze tak klekotac jakby hydraulik sie zawiesił.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości