AAZ duże spalanie i kopcenie.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » śr paź 15, 2008 22:47

vwolfi pisze:Na pompie, na śrubie od regulacji dawki powinno byc (jeśli nie było w niej grzebane) zabezpieczenie, jest to taka czarna, plastikowa obrączka, jeśli chce się podkręcic dawkę, to trzeba to zdjąc (uszkodzic), jeśli te plastik jest, to nikt się nie dotykał do pompy, więc nie warto obstawiac jej złych ustawień. Sprawdz
A która to śruba przy pompie ?



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr paź 15, 2008 22:49

poczytaj temat, "ile kto wyciagnąl z aaz", jest tam wszystko napisane


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » śr paź 15, 2008 22:50

stoisz przed autem, pompa przed tobą, po prawej stronie pompy, śruba na płaski śrubokręt, z kątrą na klucz 13, łatwo zauważyc


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » śr paź 15, 2008 22:53

Ok jutro to posprawdzam wszystko i dam znać...... :)

[ Dodano: 16 Paź 2008 11:32 ]
vwolfi pisze:stoisz przed autem, pompa przed tobą, po prawej stronie pompy, śruba na płaski śrubokręt, z kątrą na klucz 13, łatwo zauważyc
Zrobiłem fotke więc zlukajcie :)

Fotka wtrysków też zapodam z tego co widać to są suche !

http://www.wrzuta.pl/obraz/6yXU9SwOds/dsc_0003 wtryski
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 11:43 przez Capulet, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » czw paź 16, 2008 13:12

Nie ocenisz stanu wtrysków po ich zewnętrznym wyglądzie, należy je zdemontować i sprawdzic na przyżądzie czy ładnie rozpylają paliwko, czy leją. Śruba od dawki paliwa to ta z kątrą u ciebie z niebieską, na obu fotach jest widoczna. Nie jest ona przypadkiem wkręcona do końca, znaczy do ogranicznika???


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw paź 16, 2008 14:35

jak bedziesz zmniejszał dawke paliwa [wykrecal śrube] to spadną ci obroty, bedziesz je musiał podnieść, śrubokręt płaski tyłu pompy, taka śruba ze sprężynką [wkręcajac ta śrube]


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości