: pn paź 06, 2008 20:11
i wszystko jasne... dzis zaczelem sprawdzanie od ustawienia rozrzadu i byl totalnie zle, ustailem jak ma byc o odpalal odrazu ale.... wlasnie te ale... kopci jak kopcil i klekocze bardzo i slabe cisnienei, termostat nie otwiera duzego obiegu to mysle " pewnie zapieczony" zdjelem glowice a tam... ała... na drugim garze od strony rozrzadu jakims cudem wypadla ta"zaslepka swiecy zarowej" kto rozbieral to wie o co kaman. oklepala tlok , glowice i blok oraz jej opilki podrapaly gladz. jest tak opilowana ta zaslepka ze stracila z 6 mm na srednicy w rozmiarze. turbina i pompa okazala sie jak najbardziej ok.
a wiec kupie teraz blok z walem i korbowodami, oraz glowice z zaworami od niej( moze byc bez walka rozrzadu). ogolem wystarczy mi blok, tloki z korbowodami oraz glowica z zaworami, reszte przeloze ze starego silnika. ma ktos na sprzedaz takie czesci?? czy podejdzie blok i glowica o zwyklego td(oznaczenie chyba JR)??
a wiec kupie teraz blok z walem i korbowodami, oraz glowice z zaworami od niej( moze byc bez walka rozrzadu). ogolem wystarczy mi blok, tloki z korbowodami oraz glowica z zaworami, reszte przeloze ze starego silnika. ma ktos na sprzedaz takie czesci?? czy podejdzie blok i glowica o zwyklego td(oznaczenie chyba JR)??