Strona 2 z 5

: sob paź 04, 2008 22:41
autor: andrew.zbyrko
Capulet, chodzi o to że trójnik może być nie drożny, sprawdź go

: ndz paź 05, 2008 00:09
autor: Capulet
Trójnik jest drożny ! :chytry: W takim razie jutro z rana sprawdzę wskaźnik kompresorem.

: ndz paź 05, 2008 13:15
autor: Virus177
a sprawdzales podczas jazdy bo na postoju nawet jak mocno przygazujesz to turbo nie napompuje Ci cisnienia
najlepiej widac jest dopiero gdzies na 3 biegu i bucie bo turbo pompuje ciasnienie pod obciazniem (oczywiscie po wczesniejszym nagrzaniu silnika zeby turbawki nie popsuc ;) )

: ndz paź 05, 2008 13:21
autor: m.s
Capulet, sprawdziłes juz zegar ?

: ndz paź 05, 2008 13:23
autor: Capulet
Virus177 pisze:a sprawdzales podczas jazdy bo na postoju nawet jak mocno przygazujesz to turbo nie napompuje Ci cisnienia
najlepiej widac jest dopiero gdzies na 3 biegu i bucie bo turbo pompuje ciasnienie pod obciazniem (oczywiscie po wczesniejszym nagrzaniu silnika zeby turbawki nie popsuc ;) )

Kilka postów wyżej zamieściłem foto przy prędkości 80 km/h i obrotach prawie 4000 wskaźnik dalej pokazuje 0, później pojadę i sprawdzę czy sam wskaźnik nie jest walnięty :chytry:

[ Dodano: 05 Paź 2008 13:24 ]
m.s pisze:Capulet, sprawdziłes juz zegar ?
Po obiedzie pojadę ;) ;) ;) ;)

[ Dodano: 05 Paź 2008 16:49 ]
No i lipa panowie :( Wskaźnik sprawdzony na kompresorze ustawiłem 1 Bar i dokładnie tyle wskazywało w aucie. Trójnik drożny, wężyk tez cały nigdzie nie przetarty ani nic więc generalnie powinno działać a tu NIC...... :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: :chytry:

: ndz paź 05, 2008 18:46
autor: m.s
Capulet pisze:No i lipa panowie Wskaźnik sprawdzony na kompresorze ustawiłem 1 Bar i dokładnie tyle wskazywało w aucie. Trójnik drożny, wężyk tez cały nigdzie nie przetarty ani nic więc generalnie powinno działać a tu NIC......
tak czytam i czytam i nic niemoge wymyslec
skoro wszystko sprawdziłes to moze gdzies koło turbo ucieka powietrze jak auto sie zbiera ?
niewydaje sie troche zamulone ?

: ndz paź 05, 2008 21:51
autor: Capulet
W piątek po pracy zmieniłem mu pin-a :> na allegro kupiłem no i teraz auto zbiera sie o wiele lepiej normalnie cały czas noga w podłodze ;) Turbo "jakoś" tam dmucha.... pisze "jakoś" bo właściwie to moje pierwsze autko jest i dopiero wdrażam sie w temat Diesel + Turbo wiec już sam nie wiem. Jak bym podłączył go pod VAG-a to myślicie że wyjdzie co jest nie halo ??? :chytry: :chytry:

: ndz paź 05, 2008 22:07
autor: homsky
Capulet, spróbuj na próbe podpiąc węzyk od zegara bezposrednio do krućca w kolektorze , czyli odpinasz oryginalny węzyk co idzie do kolektora do pompy i na króciec wkłądasz bezposrednio przeźroczysty węzyk od wskaźnika boost , jazda próbna i zobaczysz czy wskazówka dźwiga się czy nie.

: ndz paź 05, 2008 22:11
autor: Capulet
homsky, Sprawdzę to z samego rana :) i dam znać.

[ Dodano: 06 Paź 2008 10:28 ]
No i oczywiście musiałem coś popsuć :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: Ułamał mi się ten "dzyndzelek" który wychodzi z turbo na którego zakłada się wężyk :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ Później foto zapodam.... Macie jakiś pomysł jak to naprawić ?? ?? !! ?? ??

[ Dodano: 06 Paź 2008 11:22 ]
:grrr: :grrr:

[ Dodano: 06 Paź 2008 11:43 ]
Capulet pisze:homsky, Sprawdzę to z samego rana :) i dam znać.

[ Dodano: 06 Paź 2008 10:28 ]
No i oczywiście musiałem coś popsuć :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: Ułamał mi się ten "dzyndzelek" który wychodzi z turbo na którego zakłada się wężyk :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ Później foto zapodam.... Macie jakiś pomysł jak to naprawić ?? ?? !! ?? ??

[ Dodano: 06 Paź 2008 11:22 ]
:grrr: :grrr:

: wt paź 07, 2008 21:16
autor: sebii78
Z tego co widac na focie to jest troszke roboty ja bym odkrecił ten cały element od kolektora rozwiercił wiertłem i dał nową tulejkę albo na gwint lub idealnie spacować na jakiś klej >bedziesz miał pewnosc ze ci to będzie trzymac jak należy lub poszukaj takiego elementu może ktoś ma na sprzedż oczywiście całośc a nie samą tulejke.

: pt paź 10, 2008 00:36
autor: educh1985
A ja mam pytanie czy napewno pod ten przewod podpina sie zegar, sadzilem ze pod ten co jest z tylu co do gruchy idzie ?
a wezyk zalozyl bym gumowy w materiale pewnosc ze od temperatury nie bedzie sie rozprezal od cisnienia

: pt paź 10, 2008 16:43
autor: Capulet
sebii78 pisze:Z tego co widac na focie to jest troszke roboty ja bym odkrecił ten cały element od kolektora rozwiercił wiertłem i dał nową tulejkę albo na gwint lub idealnie spacować na jakiś klej >bedziesz miał pewnosc ze ci to będzie trzymac jak należy lub poszukaj takiego elementu może ktoś ma na sprzedż oczywiście całośc a nie samą tulejke.
Tak zrobiłem :) Zdjąłem całość, rozwierciłem i wkleiłem tulejkę aluminiową na Poxipol :)




NIESTETY W ZEGARZE DALEJ NIE MA CIŚNIENIA !!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Co należałoby jeszcze sprawdzić ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??

: śr paź 15, 2008 20:51
autor: kenorb85
Na zdjęciu które zrobiłeś widać, że w tulejce (tej co Ci się ułamała) był olej. Może to on, albo jakiś syf połączony z olejem zablokował te przejście. Jak rozwiercałeś ten kolektor to sprawdzałeś czy jest prześwit w tym otworze. Bo może ten poxipol teraz ci to zalepił.

A tak z drugiej strony skoro jest olej w kolektorze ssącym to może turbo już nie ten teges. Tłumaczyło by to dymienie które opisujesz w innym temacie.

: śr paź 15, 2008 21:18
autor: Capulet
kenorb85 pisze:A tak z drugiej strony skoro jest olej w kolektorze ssącym to może turbo już nie ten teges. Tłumaczyło by to dymienie które opisujesz w innym temacie.
Dokładnie tak samo mi sie wydaje... turbo chyba siada... Przewody są drożne tuleja którą wmontowałem też.....