: sob paź 04, 2008 22:41
Capulet, chodzi o to że trójnik może być nie drożny, sprawdź go
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Virus177 pisze:a sprawdzales podczas jazdy bo na postoju nawet jak mocno przygazujesz to turbo nie napompuje Ci cisnienia
najlepiej widac jest dopiero gdzies na 3 biegu i bucie bo turbo pompuje ciasnienie pod obciazniem (oczywiscie po wczesniejszym nagrzaniu silnika zeby turbawki nie popsuc )
Po obiedzie pojadęm.s pisze:Capulet, sprawdziłes juz zegar ?
tak czytam i czytam i nic niemoge wymyslecCapulet pisze:No i lipa panowie Wskaźnik sprawdzony na kompresorze ustawiłem 1 Bar i dokładnie tyle wskazywało w aucie. Trójnik drożny, wężyk tez cały nigdzie nie przetarty ani nic więc generalnie powinno działać a tu NIC......
Capulet pisze:homsky, Sprawdzę to z samego rana i dam znać.
[ Dodano: 06 Paź 2008 10:28 ]
No i oczywiście musiałem coś popsuć Ułamał mi się ten "dzyndzelek" który wychodzi z turbo na którego zakłada się wężyk :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ Później foto zapodam.... Macie jakiś pomysł jak to naprawić ?? ?? !! ?? ??
[ Dodano: 06 Paź 2008 11:22 ]
Tak zrobiłem Zdjąłem całość, rozwierciłem i wkleiłem tulejkę aluminiową na Poxipolsebii78 pisze:Z tego co widac na focie to jest troszke roboty ja bym odkrecił ten cały element od kolektora rozwiercił wiertłem i dał nową tulejkę albo na gwint lub idealnie spacować na jakiś klej >bedziesz miał pewnosc ze ci to będzie trzymac jak należy lub poszukaj takiego elementu może ktoś ma na sprzedż oczywiście całośc a nie samą tulejke.
Dokładnie tak samo mi sie wydaje... turbo chyba siada... Przewody są drożne tuleja którą wmontowałem też.....kenorb85 pisze:A tak z drugiej strony skoro jest olej w kolektorze ssącym to może turbo już nie ten teges. Tłumaczyło by to dymienie które opisujesz w innym temacie.