Strona 2 z 2

: pt wrz 26, 2008 12:23
autor: stormhead
W sumie to w jakich zakresach obrotów trzeba jeździć żeby było ekonomicznie?

ja staram się jeździć od 1500 do 2000 może to za nisko?

: pt wrz 26, 2008 12:34
autor: doggie
stormhead pisze: ja staram się jeździć od 1500 do 2000 może to za nisko?
powinieneś się trzymać w zakresie obrotów od max. momentu obrotowego czyli jakieś 1800-1900 wzwyż i starać się nie przekraczać 3000 obr/min

: pt wrz 26, 2008 12:36
autor: stormhead
Krigga podoba mi sie to The Devil Inside

sprawdź to

: pt wrz 26, 2008 12:39
autor: martiso
normalaka z tym spalaniem u mnie w 1.9 90KM stojąc w warszawskich korkach na baku robię 600 km może 650. Jak czytam, że komuś po mieście pali 6 litórw to śmiech mnie ogarnia ... miasto w moim rozumieniu to jazda taka jak w wawie więcej korków niz jazdy ...

: pt wrz 26, 2008 12:45
autor: doggie
stormhead pisze:Dopiero przy naprawdę spokojnej jeździe 110 spalanie spada do okolo 7.
martiso pisze:normalaka z tym spalaniem u mnie w 1.9 90KM stojąc w warszawskich korkach na baku robię 600 km może 650. Jak czytam, że komuś po mieście pali 6 litórw to śmiech mnie ogarnia ... miasto w moim rozumieniu to jazda taka jak w wawie więcej korków niz jazdy ...
to się zgadza - co innego stanie w ciągłych korkach a co innego trasa

: pt wrz 26, 2008 13:04
autor: stormhead
a co sądzicie a magnetyzerach ?? SIC :kac:

: pt wrz 26, 2008 13:14
autor: doggie
stormhead pisze:a co sądzicie a magnetyzerach ?? SIC :kac:
nie zawracaj sobie tym głowy! jedna wielka ściema

: pt wrz 26, 2008 15:31
autor: Krigga
Borka właśnie miała przegląd przy 242 000 km.
Turbo? Wtryski? Nie ma takiej daty, przy których padają - wszystko zależy od użytkownika i sposobu używania.

Jeśli wróg (czt Niemiec) jeździł na dobrym paliwie i robił przeglądy regularnie (dbał o olej) to powinny jeszcze pojeździć. Wtryski zawsze możesz sprawdzić VAGiem czy dają żądane ilości w szerokim zakresie obrotów.

Turbo jeśli nie było katowane też pojeździć powinno jeszcze trochę.
Moje jest oryginalne - zdarza się notlauf - kierowniczki chyba się zacinają, ale na 17000km zdażyło mi się to z 5 razy, z czego 3 przy obrotach rzędu 3800 +.

Zjeździj olej, zrób przegląd po 15 000 km i zobacz jakie ilości oleju musisz dolewać między przeglądami. Ma prawo brać 1-2l/15 000 km. Jeśłi bierze więcej możesz zacząć myśleć o przyczynach.

Turbo możesz też sprawdzić podczas jazdy logując VAGa.
Jeśłi tego nie robiłeś polecam - zawsze czegoś się dowiesz więcej o aucie.

Tak się składa że w ten weekend przeporwadzę się do Piaseczna (Starej Iwicznej) więc możemy się ustawić kiedyś na logowanie - mam VAGa i interfejs. ;)

Edit:

Siemka Kulon :pub:

: pt wrz 26, 2008 15:46
autor: Kulon
siemanko stormhead,
to może i ja napisze
mój AXR (101km PD) pali w miescie od 6,5 do 8 litrów to zależy w jakich korkach postoje
na trasie mój rekord to 5,3 (jazda nocą i powrót z Warszawy do Krynicy Morskiej) - bez pośpiechu około 110 km/h ale jak mi droga pozwoliła to i 170 ciąłem więc wynik w trasie dla mnie OK ale po mieście sliniki na pompkach nie są ekonomiczne

Krigga, pozdro