Spalanie TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
powinieneś się trzymać w zakresie obrotów od max. momentu obrotowego czyli jakieś 1800-1900 wzwyż i starać się nie przekraczać 3000 obr/minstormhead pisze: ja staram się jeździć od 1500 do 2000 może to za nisko?
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2008 13:20 przez doggie, łącznie zmieniany 2 razy.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
stormhead pisze:Dopiero przy naprawdę spokojnej jeździe 110 spalanie spada do okolo 7.
to się zgadza - co innego stanie w ciągłych korkach a co innego trasamartiso pisze:normalaka z tym spalaniem u mnie w 1.9 90KM stojąc w warszawskich korkach na baku robię 600 km może 650. Jak czytam, że komuś po mieście pali 6 litórw to śmiech mnie ogarnia ... miasto w moim rozumieniu to jazda taka jak w wawie więcej korków niz jazdy ...
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2008 12:46 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krigga
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 21:36
- Lokalizacja: GD / WE / (WPI)
- Kontakt:
Borka właśnie miała przegląd przy 242 000 km.
Turbo? Wtryski? Nie ma takiej daty, przy których padają - wszystko zależy od użytkownika i sposobu używania.
Jeśli wróg (czt Niemiec) jeździł na dobrym paliwie i robił przeglądy regularnie (dbał o olej) to powinny jeszcze pojeździć. Wtryski zawsze możesz sprawdzić VAGiem czy dają żądane ilości w szerokim zakresie obrotów.
Turbo jeśli nie było katowane też pojeździć powinno jeszcze trochę.
Moje jest oryginalne - zdarza się notlauf - kierowniczki chyba się zacinają, ale na 17000km zdażyło mi się to z 5 razy, z czego 3 przy obrotach rzędu 3800 +.
Zjeździj olej, zrób przegląd po 15 000 km i zobacz jakie ilości oleju musisz dolewać między przeglądami. Ma prawo brać 1-2l/15 000 km. Jeśłi bierze więcej możesz zacząć myśleć o przyczynach.
Turbo możesz też sprawdzić podczas jazdy logując VAGa.
Jeśłi tego nie robiłeś polecam - zawsze czegoś się dowiesz więcej o aucie.
Tak się składa że w ten weekend przeporwadzę się do Piaseczna (Starej Iwicznej) więc możemy się ustawić kiedyś na logowanie - mam VAGa i interfejs.
Edit:
Siemka Kulon
Turbo? Wtryski? Nie ma takiej daty, przy których padają - wszystko zależy od użytkownika i sposobu używania.
Jeśli wróg (czt Niemiec) jeździł na dobrym paliwie i robił przeglądy regularnie (dbał o olej) to powinny jeszcze pojeździć. Wtryski zawsze możesz sprawdzić VAGiem czy dają żądane ilości w szerokim zakresie obrotów.
Turbo jeśli nie było katowane też pojeździć powinno jeszcze trochę.
Moje jest oryginalne - zdarza się notlauf - kierowniczki chyba się zacinają, ale na 17000km zdażyło mi się to z 5 razy, z czego 3 przy obrotach rzędu 3800 +.
Zjeździj olej, zrób przegląd po 15 000 km i zobacz jakie ilości oleju musisz dolewać między przeglądami. Ma prawo brać 1-2l/15 000 km. Jeśłi bierze więcej możesz zacząć myśleć o przyczynach.
Turbo możesz też sprawdzić podczas jazdy logując VAGa.
Jeśłi tego nie robiłeś polecam - zawsze czegoś się dowiesz więcej o aucie.
Tak się składa że w ten weekend przeporwadzę się do Piaseczna (Starej Iwicznej) więc możemy się ustawić kiedyś na logowanie - mam VAGa i interfejs.
Edit:
Siemka Kulon
Ostatnio zmieniony sob wrz 27, 2008 01:35 przez Krigga, łącznie zmieniany 1 raz.
[/URL]
[img]http://r3.fodey.com/155771c7f057a427cac6d1f25482a9a40.1.gif[/img]
[img]http://r3.fodey.com/155771c7f057a427cac6d1f25482a9a40.1.gif[/img]
siemanko stormhead,
to może i ja napisze
mój AXR (101km PD) pali w miescie od 6,5 do 8 litrów to zależy w jakich korkach postoje
na trasie mój rekord to 5,3 (jazda nocą i powrót z Warszawy do Krynicy Morskiej) - bez pośpiechu około 110 km/h ale jak mi droga pozwoliła to i 170 ciąłem więc wynik w trasie dla mnie OK ale po mieście sliniki na pompkach nie są ekonomiczne
Krigga, pozdro
to może i ja napisze
mój AXR (101km PD) pali w miescie od 6,5 do 8 litrów to zależy w jakich korkach postoje
na trasie mój rekord to 5,3 (jazda nocą i powrót z Warszawy do Krynicy Morskiej) - bez pośpiechu około 110 km/h ale jak mi droga pozwoliła to i 170 ciąłem więc wynik w trasie dla mnie OK ale po mieście sliniki na pompkach nie są ekonomiczne
Krigga, pozdro
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2008 15:47 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 110 gości