Spalanie TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Ile palą maksymalnie wasze TDI

6
5
28%
6-7
3
17%
<6
1
6%
7-8
7
39%
>8
2
11%
 
Liczba głosów: 18

stormhead
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sie 10, 2006 15:12
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: stormhead » pt wrz 26, 2008 12:23

W sumie to w jakich zakresach obrotów trzeba jeździć żeby było ekonomicznie?

ja staram się jeździć od 1500 do 2000 może to za nisko?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10549
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt wrz 26, 2008 12:34

stormhead pisze: ja staram się jeździć od 1500 do 2000 może to za nisko?
powinieneś się trzymać w zakresie obrotów od max. momentu obrotowego czyli jakieś 1800-1900 wzwyż i starać się nie przekraczać 3000 obr/min
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2008 13:20 przez doggie, łącznie zmieniany 2 razy.



stormhead
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sie 10, 2006 15:12
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: stormhead » pt wrz 26, 2008 12:36

Krigga podoba mi sie to The Devil Inside

sprawdź to
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
martiso
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt maja 13, 2008 10:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: martiso » pt wrz 26, 2008 12:39

normalaka z tym spalaniem u mnie w 1.9 90KM stojąc w warszawskich korkach na baku robię 600 km może 650. Jak czytam, że komuś po mieście pali 6 litórw to śmiech mnie ogarnia ... miasto w moim rozumieniu to jazda taka jak w wawie więcej korków niz jazdy ...



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10549
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt wrz 26, 2008 12:45

stormhead pisze:Dopiero przy naprawdę spokojnej jeździe 110 spalanie spada do okolo 7.
martiso pisze:normalaka z tym spalaniem u mnie w 1.9 90KM stojąc w warszawskich korkach na baku robię 600 km może 650. Jak czytam, że komuś po mieście pali 6 litórw to śmiech mnie ogarnia ... miasto w moim rozumieniu to jazda taka jak w wawie więcej korków niz jazdy ...
to się zgadza - co innego stanie w ciągłych korkach a co innego trasa
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2008 12:46 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



stormhead
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sie 10, 2006 15:12
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: stormhead » pt wrz 26, 2008 13:04

a co sądzicie a magnetyzerach ?? SIC :kac:



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10549
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt wrz 26, 2008 13:14

stormhead pisze:a co sądzicie a magnetyzerach ?? SIC :kac:
nie zawracaj sobie tym głowy! jedna wielka ściema



Awatar użytkownika
Krigga
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 21:36
Lokalizacja: GD / WE / (WPI)
Kontakt:

Post autor: Krigga » pt wrz 26, 2008 15:31

Borka właśnie miała przegląd przy 242 000 km.
Turbo? Wtryski? Nie ma takiej daty, przy których padają - wszystko zależy od użytkownika i sposobu używania.

Jeśli wróg (czt Niemiec) jeździł na dobrym paliwie i robił przeglądy regularnie (dbał o olej) to powinny jeszcze pojeździć. Wtryski zawsze możesz sprawdzić VAGiem czy dają żądane ilości w szerokim zakresie obrotów.

Turbo jeśli nie było katowane też pojeździć powinno jeszcze trochę.
Moje jest oryginalne - zdarza się notlauf - kierowniczki chyba się zacinają, ale na 17000km zdażyło mi się to z 5 razy, z czego 3 przy obrotach rzędu 3800 +.

Zjeździj olej, zrób przegląd po 15 000 km i zobacz jakie ilości oleju musisz dolewać między przeglądami. Ma prawo brać 1-2l/15 000 km. Jeśłi bierze więcej możesz zacząć myśleć o przyczynach.

Turbo możesz też sprawdzić podczas jazdy logując VAGa.
Jeśłi tego nie robiłeś polecam - zawsze czegoś się dowiesz więcej o aucie.

Tak się składa że w ten weekend przeporwadzę się do Piaseczna (Starej Iwicznej) więc możemy się ustawić kiedyś na logowanie - mam VAGa i interfejs. ;)

Edit:

Siemka Kulon :pub:
Ostatnio zmieniony sob wrz 27, 2008 01:35 przez Krigga, łącznie zmieniany 1 raz.


[/URL]
[img]http://r3.fodey.com/155771c7f057a427cac6d1f25482a9a40.1.gif[/img]

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pt wrz 26, 2008 15:46

siemanko stormhead,
to może i ja napisze
mój AXR (101km PD) pali w miescie od 6,5 do 8 litrów to zależy w jakich korkach postoje
na trasie mój rekord to 5,3 (jazda nocą i powrót z Warszawy do Krynicy Morskiej) - bez pośpiechu około 110 km/h ale jak mi droga pozwoliła to i 170 ciąłem więc wynik w trasie dla mnie OK ale po mieście sliniki na pompkach nie są ekonomiczne

Krigga, pozdro
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2008 15:47 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości