Strona 2 z 2

: pn lis 17, 2008 22:36
autor: adeus
Chciałbym dodać coś z innej beczki. Kumpel miał spadające obroty i gasnący silnik w Poldonie z silnikiem Citroena dieselowskim. Mówił że to serwo padnięte. Powtrzam tylko co słyszałem ile w tym prawdy trudno powiedzieć.

: pn lis 17, 2008 22:47
autor: mrgolf
Miałem takie mysli że to cos z serwem bo czasami nie miałem wspomagania na hamulcach i musiałem sie porządnie zapierac kilka razy o mało co bym nie puknoł samochodu przedemną, ale zauważyłem że wąz podcisnienia miałem peknięty i zsunoł mi sie troche naprawiłem to i teraz moge dobrze hamować a obroty nadal swoje spadają tylko fakt że juz nie tak czesto.

: pn lis 17, 2008 23:20
autor: piotr0488
mrgolf, a to ze slabo pali to wina pompy paliwa i oprogramowania, gdyz pompa sie zuzywa a oprogramowanie nie przestawia se z biegiem km a komputer odczytuje ze pompa jest ciagle nowa i caly czas podaje taka sama dawke paliwa jak pompa jest nowa i dlatego na cieplym ciezej pali, regeneracja pompy to koszt ok 1000 zł nie trzeba wgrywac nowego softu, bo jest tez mozliwosc wgrania nowych map startowych i udalo mi sie to zalatwic na 450 zł i moc podnisla by sie do 130 km i spalanie o ok 0,5-1 l, a dzailalo by to na zasadzie podawania wiekszej dawki paliwa przez caly czas a mi zalezalo zeby tylko na starcie dawalo wiecej dlatego mam przekaznik , koszt przekanika z montazem 80 zł