problem z temperatura silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartek2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 09:35
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: bartek2 » wt wrz 23, 2008 12:28

no poszło tylko niewiem czy sie wyczytasz :)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt wrz 23, 2008 12:53

od razu widać, że coś jest nie tak z czujnikiem temp. paliwa ... zobacz sobie jeszcze 007 na zimnym silniku, temp. powinny być zbliżone do temp. otoczenia



bartek2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 09:35
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: bartek2 » wt wrz 23, 2008 14:05

teraz to juz wogole porazka pojechalem do szkoly z odpieta wtyczka i auto ledwo jedzie normlanie obroty ida ale strasznie opornie:/ :/ mam blisko do ASO moge kupic ten czujnik temp paliwa co radzisz?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt wrz 23, 2008 14:12

radzę poczekać aż silnik wystygnie i jeszcze raz spojrzeć na 007 ... nic na szybkiego, trzeba się upewnić



bartek2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 09:35
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: bartek2 » wt wrz 23, 2008 14:34

no dobra poczekam tylko strasznie mnie zmartiwl ten ogromny spadek mocy :grrr:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt wrz 23, 2008 14:37

bartek2 pisze:no dobra poczekam tylko strasznie mnie zmartiwl ten ogromny spadek mocy :grrr:
spokojnie wszystko po kolei ... czujniki będą załatwione, mocy nie będzie to pomyślimy dalej :)



bartek2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 09:35
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: bartek2 » wt wrz 23, 2008 18:06

no i na vagu pojawia się cały czas błąd: 01269 - Commencement of Injection Valve (N108)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent.

Nic z tego nie rozumie tylko czujnik wczoraj zmieniłem wcześniej nie było takich cyrków :/

w basic setings w 000 pozycji 2 kat wtrysku skacze(jeśli w dobra pozycje patrzyłem) skacze od 15 do 18, auto po dodaniu gazu kopci na bialo niebieski kolor i po przekroczeniu 2000 obr/min trzesie buda :grrr:
Ostatnio zmieniony wt wrz 23, 2008 19:17 przez bartek2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt wrz 23, 2008 19:45

no kolego po pierwsze masz przestawiony kąt skoro w BS tyle pokazuje , po drugie sprawdź te wtyczki i przewody pod maską , szczególnie tą od nastawnika i dużą okrągłą obok



bartek2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 09:35
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: bartek2 » wt wrz 23, 2008 23:49

to znowu ja ale sie problem zrobił a zaczęło sie od zwykłego czujnika :/ Chyba pozbyłem sie jednego problemu z dodawaniem obrotów przy odpaleniu przekręciłem czujnik tak żeby wtyczka wchodziła bez jej skręcania i pali juz normalnie :) tylko płynu muszę trochę dolać ale to chyba nie ma nic do tego. Dziwne te objawy wypiołem wtyczkę od czujnika temp błąd z N108 sie wykasował na jedynce auto ruszyło jak należy a na dwójce już zamula :( Jak masz jeszcze jakieś rady to je przyjmę z miłą chęcią :) a Właśnie brat mi sie przyznał ze zapomnial rano o wypiętych dwóch wtyczkach (czarnej i brązowej tych po prawej stronie bloku za czujnikiem temp) i próbował auto odpalić oczywiście nie chyciło :grin:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr wrz 24, 2008 09:59

wykasuj błędy, zobacz czy ponownie się pojawiają , następnie zrób logi statyczne grup 000, 000BS, 004, 004BS, 013 i dynamiczne 003, 008, 011



bartek2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 09:35
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: bartek2 » śr wrz 24, 2008 11:53

dobra logi postaram się zrobić niewiem jak mi wyjdą, jeszcze jedno mam pytanie bo przy wyciąganiu czujnika woda chyba trochę poleciała na ta dużą okrągłą wtyczkę :/ Niewiem czy tu nie jest pies pogrzebany bo ten błąd z N108 pojawił się zaraz po wymianie czujnika i napewno wcześniej go nie było. Nawet niewiem jak ta wtyczkę wyczyścić żeby nic nie uszkodzić.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr wrz 24, 2008 12:11

bartek2 pisze:dobra logi postaram się zrobić niewiem jak mi wyjdą,
statyczne wyjdą dobrze :grin: rób jak ostatnio ;)
dynamiczne od 1500-4000 gaz w podłodze !! bez wachlowania
bartek2 pisze:jeszcze jedno mam pytanie bo przy wyciąganiu czujnika woda chyba trochę poleciała na ta dużą okrągłą wtyczkę :/ Niewiem czy tu nie jest pies pogrzebany bo ten błąd z N108 pojawił się zaraz po wymianie czujnika i napewno wcześniej go nie było. Nawet niewiem jak ta wtyczkę wyczyścić żeby nic nie uszkodzić.
mówiłem sprawdź okablowanie i wtyczki ;) wyczyść styki, są do tego preparaty
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 12:11 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



bartek2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 09:35
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: bartek2 » śr wrz 24, 2008 19:05

narazie poszły tylko statyczne dynamicznych nie uda się chyba zrobić bo słabo ciągnie :/ akuart jak robilem te logi to bylo dobrze błąd znikł przez chwile teraz dalej jest, teraz w grupie 000 w pozycji 2 skacze mi od 18 do 255. Popiskalem preparatem to styków ale nie umiem wyciągnąć tej dużej okrągłej wtyczki żeby tam coś wyczyścić.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr wrz 24, 2008 19:27

bartek2 pisze:teraz w grupie 000 w pozycji 2 skacze mi od 18 do 255.
ossstro :P jak nie kabelki to rozrząd do sprawdzenia :bajer:
wtyczkę sobie poradzisz wyjąć ;) pokombinuj i musi wyjść :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości