Brak kompresji, remont silnika?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

darck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw paź 09, 2008 18:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: darck » czw paź 09, 2008 19:12

Witam . Mam podobny problem w swojej Borce jak się okazało mam pekniętą głowice prawie na wszystkich cylindrach , ale to zdjagnozujesz dopiero po ściągnięciu głowicy. Napiszcie proszę czy lepiej ją pospawać czy kupić uzywke???



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw paź 09, 2008 20:56

darck pisze:Napiszcie proszę czy lepiej ją pospawać czy kupić uzywke???
jaki masz silnik ? na pompowtryskach czy na pompie ?

koszt spawania jest niemały, często podobny do zakupu głowicy używanej... ja bym szukał używki z gwarancją i porównał do kosztów naprawy



grego51
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sie 30, 2008 15:08
Lokalizacja: lublin

Post autor: grego51 » czw paź 09, 2008 23:38

A powiedz mi kolego czy nie masz kłopotów z odpalaniem? ile obrotów musisz kręcić przy obecnej temp powietrza zanim zaskoczy? Dla mnei to troche dziwne że jak piszesz ma dobre osiągi samochód a ciśnienie spręzania słabe. Napewno byłyby kłopoty z paleniem na zimnym silniku przedewszystkim gdyby kompresji nie było.



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pt paź 10, 2008 23:49

No własnie powiedzcie jak to jest w TDI z tym paleniem na zimnym przy malej kompresji? wiadomo stare diesle z wtryskiem pośrednim były bardzo na to wrażliwe, wystarczyło aby było troche zimniej, kompresja nizsza i juz były problemy z paleniem. A TDI praktycznie zawsze odpala dobrze, jaką musiałby miec kompresje zeby z odpalaniem były problemy?



Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » sob paź 11, 2008 17:01

Takie cisnienie jest u mnie w 1z
http://img91.imageshack.us/my.php?image=59327298bk9.jpg
dodam ze silnik odpala 2,3 obrotach walu korbowego,na zimnym jak i na cieplym,a u kumpla w 1z silnik pali z pol obrotu.Nie wiem czy to nie wina pompy.
moze ktos z was zmierzylby tez u siebie zeby miec jakas skale porownawcza



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » ndz paź 12, 2008 18:48

Kolego to cisnienie jak na diesla jest troche małe, na zimnym to mierzyłeś czy na rozgrzanym? Dobrze chociaż ze są małe różnice na poszczegółnych cylindrach. Powiedz czy na wolnych obrotach masz wyczuwalne drgania przenoszące sie na bude?



Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » ndz paź 12, 2008 21:27

Pomiar robiony na zimnym silniku,drgan zadnych wiekszych nie wyczuwam.



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt paź 14, 2008 00:24

Dobrze by było jak bys jeszcze zrobił próbe olejową, zobaczylibysmy ile ci podskoczyło cisnienie i sprawa była by jasna. Ale co jak co to cisnienie jest za niskie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości