Strona 2 z 2

: czw wrz 18, 2008 15:31
autor: Turbonalepa
No właśnie też na to uwagę zwróciłem, że wymagane z rzeczywistym się nie zgadza, ale masz tam BS na ciepłym wyżej i jest 51 czyli ok. To na ile w BS ustawić kąt (czy tylko wykresem się sugerować??).

Pozdrawiam.

: czw wrz 18, 2008 15:53
autor: damcio151
Turbonalepa pisze:(czy tylko wykresem się sugerować??).
zrób wg. wykresu na niebieską linię .... taki test, jak się poprawi o zostawisz, jak nie to zmienisz spowrotem

: czw wrz 18, 2008 15:55
autor: Turbonalepa
Zrobie i dam znać jakie rezultaty a jka nie pomoże to co oprócz dawki rozruchowej i ewentualnie programu może być spitolone - pompa za małe ciśnienie daje, komprecha do bani??

: czw wrz 18, 2008 16:02
autor: damcio151
nie wiem czy to wina pompy czy kompresji.. chcesz to jedź na pomiar gdzieś ;)
może to być wina pompy, owszem, ale trzeba na razie spróbować inaczej problem rozwiązać ;)

: czw wrz 18, 2008 16:27
autor: Turbonalepa
Właśnie u kolegi sprawdziliśmy (golf 3 1.9 TDI ALE) ma wymagany 0,4 a aktualny 1,1 stopnia i kąt ma jak ja 50-52 i jest na niebieskiej lini idealnie, więc u mnie też musi (sprawdzę jak go rozgrzeję). Na wszelki wypadek (profilaktycznie) założe dzisiaj zaworki zwrotne na wejściu przed filtrem i na powrocie za filtrem i zobaczymy.

[ Dodano: 25 Wrz 2008 15:29 ]
Witam.

Więc tak:

Paliwo na oko się nie cofało, ale założyłem przed filtrem paliwa zaworek zwrotny i jest dużo lepiej z odpalaniem. Rano przy 8 stopniach pali za drugim obrotem wału (a palił za 6-8). Wydaje mi się, że jeszcze za słabo kręci (roczny aku) - sprawdzam ładowanie a tam 11,8 V !! Wymienię regulator napięcia naładuje aku i myślę, że problem rozwiązany.

Pozdrawiam

: czw wrz 25, 2008 15:35
autor: konri
Nie badz taki pewny ze jest juz OK. Zobaczymy co przez nastepny tydzien bedzie sie z nim dzialo. Ale badzmy dobrej mysli.

: czw wrz 25, 2008 16:54
autor: Sztomel
Turbonalepa w temacie napisałeś, że trudno odpala jak nie grzeją świece, to ja mam jedno pytanie czy twierdząc że świece nie grzeją objawia się tym, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie zapali się i nie zgaśnie po chwili kontrolka świec żarowych ?

: czw wrz 25, 2008 17:49
autor: damcio151
Turbonalepa pisze:sprawdzam ładowanie a tam 11,8 V !!
tylko to ładowanie było z włączonym światłami , czy bez :?:

: czw wrz 25, 2008 21:17
autor: Turbonalepa
Sztomel:

Lampka zapala się i gaśnie odrazu (jest wszystko ok). Chodzi o to, że jak jest pomiędzy około 14 a 6 stopni (gdy świece nie grzeją bo temp. za wysoka) to wtedy ciężko pali.

damcio:

Łdowanie jes cały czas takie niezalężnie od odbiorników prądu.

Zobaczymy jka jutro po nocce odpali.

Pozdraiwam

[ Dodano: 10 Paź 2008 10:15 ]
Więc tak - regiel wymieniony - ładowanie 13,94 V (do sterownika idzie 11,70V ale to inna bajka) i raz odpali od strzała a raz źle. Stawian na koło na wale korbowym. dzisaij sprawdzę czy się kąt nie przestawia w BS i będe wiedział. A koło i tak kupię i profilaktycznie zmienię.

Dam znać czy się coś zmeiniło po wymianie koła.

Pozdrawiam