Strona 2 z 2

: wt wrz 16, 2008 19:58
autor: twardy
u mnie przy większej prędkości ponad 120km/h wskazówka idzie na 2/3 skali , zamontowałem termometr na przewodzie przelewowym i w rzeczywistości ma 70* a po zmierzeniu termometrm dotykowym w zbiorniczku 85* . Wskażniki w MK2 lubia płatać takie figle :grin: pozdr

: wt wrz 16, 2008 20:11
autor: oldstaszek
Na moje oko...jest słaby kontakt na masę samego bloku wskaźników i zamknięcia obwodów następują innymi ścieżkami.Analogia do "choinki"ze światłami. :pub:

: wt wrz 16, 2008 20:17
autor: twardy
oldstaszek, nic nie zrozumiałem ale się zgadzam :bigok: :grin:

: śr wrz 17, 2008 12:45
autor: giblaski
Dzięki Panowie , sprawdzę to wszystko
co do świstu-sprawdź czy nie masz nieszczelności na odcinku turbina-kolektor ssący
Nieszczelności raczej nie ma , jest tylko trochę zagięte kolanko , ale nie wiem czy to przeszkadza

Obrazek


Jeszcze jedno , jak jadę tak 100 km/h dodaję gazu , to jest taki moment ze w ogóle nie ciągnie a po chwili coś idzie i znowu tak jakby słabło , jakby zapłon się przerywał albo coś

: śr wrz 17, 2008 14:35
autor: andrew.zbyrko
giblaski pisze:Jeszcze jedno , jak jadę tak 100 km/h dodaję gazu , to jest taki moment ze w ogóle nie ciągnie a po chwili coś idzie i znowu tak jakby słabło , jakby zapłon się przerywał albo coś
do będze wina tego zagięcia, ciśnienie w lda powoli narasta i stąd ten brak mocy, wężyk do lda musi być droży i szczelny...

: czw wrz 18, 2008 15:52
autor: Lukas-182
Hmmm, sprawdź wtyczkę na elektrozaworze, może luźna jest...
Na odpalonym silniczku zdejmij wężyk z układu LDA i sprawdź czy dmucha z niego, powinno leciutko dmuchać, leciutko...
Kiedy wymieniałeś filtry paliwa i powietrza ???
Ten olej który widać na dolocie, to spod kolanka cieknie ?? Jeśli tak to nie może być tam żadnej nieszczelności, jak olej się z kolanka leje to i powietrze na pewno też ucieka tamtędy, ja bym włożył nowa uszczelkę tam... Jak tam stan turbo ?? Luzy na wirniku sprawdzałeś kiedyś ???

: czw wrz 18, 2008 19:36
autor: giblaski
Lukas-182 , Filtr paliwa był wymieniany jakieś 2 miesiące temu , jeśli chodzi o filtr powietrza to hmm :grin: Nie był wymieniany.
Ten olej który widać na dolocie, to spod kolanka cieknie ??
Tak , nie mam na kolektorze żadnej uszczelki.
Jak tam stan turbo ?? Luzy na wirniku sprawdzałeś kiedyś ???
Luzów jako takich nie ma , turbo wydaje się być zdrowe


Posprawdzam to wszystko i zdam relacje

: czw wrz 18, 2008 20:03
autor: Lukas-182
giblaski pisze:Tak , nie mam na kolektorze żadnej uszczelki.
Uuuu, to nie dobrze, zakładaj tam uszczelkę !! I najlepiej jeszcze ja przesmaruj albo silikonem wysokotemperaturowym albo uszczelniaczem do uszczelek firmy Victor-Reinz... Cały układ dolotowy musi być szczelny... No i wymieniaj filtr powietrza, zasyfiony potrafi nieźle zamulić autko... Po zamontowaniu uszczelki dobrze poskręcaj opaskami wąż...