Co ile km wymiana rozrzadu?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » czw wrz 18, 2008 16:38

Ja sprowadzilem golfika z Francji TDI z przebiegiem 261 tys i na oslonie rozrządu bylo wybite 139 tys - ciekawe czy faktycznie przy tym przebiegu byl ostatni raz wymieniany rozrząd


posłużę Vagiem

mrEd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw sie 03, 2006 23:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mrEd » pt wrz 19, 2008 19:23

moia teorja jest taka: jeśli producent gwarantuje 90tyś km to jak się przejedzie 91tyś km to dalej musi chodzić przecież jakiś współczynnik bezpieczeństwa i kontrola jakości jest, więc co to za bezsensy żeby wymieniać rozrząd co 60tyś km, przecież producenci nie pozwolą sobie na wypuszczanie aż takich bubli bo szybko by znikneli z rynku, no chyba że się kupuje jakieś badziewne produty made in china. Najlepiej jest kupować częśći zamienne takiej firmy jakiej są montowane w fabryce.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob wrz 20, 2008 08:02

Ja byn nawet nie patrzal na km tylko na roboczogodziny i ewentualnie ile lat juz na nim smigamy, no moze jeszcze troche na styl i srodowisko gdzie sie jezdzi. Co innego jak sie jezdzi na taksowce a co innego jak sie dojezdza do pracy codziennie po 10 km a co innego jak sie smiga z miasta do miasta w interesach po 200-300 km na autostradzie. Powiem wam ze pasek w sprzyjajacych warunkach moze zniesc praktycznie dwa razy wiecej km ale tez w ostra zime moze sie zerwac juz przy jego terminie wymiany z racji ze w ostry mroz troszke sztywnieje, naciaga sie tez a i elementy stanowia wiekszy opor. Mialem juz taki przypadek ze przy -18 przejechalem 10 km i nagle pasek strzelił.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

mrEd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw sie 03, 2006 23:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mrEd » ndz wrz 21, 2008 12:50

wesol, masz całkowitą rację ale łatwiej liczyć kilometry niż roboczogodziny ...to nie traktor :)

pozdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 137 gości