Strona 2 z 3

: pn lut 01, 2010 11:49
autor: Trynity
kaiserman, wysłałam co Pw ale napiszę sprostowanie. sprzęgło nie było wymieniane, a dwumas był regenerowany. silnik przez jakiś czas jeszcze drżał, ale teraz jest już podobno ok.

: sob lut 06, 2010 00:40
autor: kaiserman
Witam a jaki był koszt regenreacji dwumasa? i gdzie to było robione ile trwało? mnie to dziwi ze to tylko na zimnymm silniku co temperatura ma do drgań?? jak myśliscie?

: sob lut 06, 2010 13:41
autor: Trynity
900 + 300 za wyjęcie i montaż chyba. robili to chłopaki z expedusa w Piotrkowie Tryb, natomiast do regeneracji wysyłali komuś do Poznania bodajże.

: sob lut 06, 2010 14:43
autor: research1
Trynity pisze:900 + 300 za wyjęcie i montaż chyba. robili to chłopaki z expedusa w Piotrkowie Tryb, natomiast do regeneracji wysyłali komuś do Poznania bodajże.
A nie lepiej było kupić nowego dwumasa (do ASZ, ARL) który kosztuje na allegro 950zł(LUK) - 1050zł (Sachs) zamiast regenerować praktycznie w tej samej kwocie?

: sob lut 06, 2010 16:16
autor: kaiserman
zastanawiam sie czy jak sprzęgło będzie oki to tez wymieniać? czy to ma ses ? ale wszedzie piszą ze tez trzeba tylko ze z nim to zero mam problemów jedynie dwumas slyszę go...

: ndz lut 07, 2010 00:08
autor: Trynity
research1 pisze:Trynity napisał/a:
900 + 300 za wyjęcie i montaż chyba. robili to chłopaki z expedusa w Piotrkowie Tryb, natomiast do regeneracji wysyłali komuś do Poznania bodajże.

A nie lepiej było kupić nowego dwumasa (do ASZ, ARL) który kosztuje na allegro 950zł(LUK) - 1050zł (Sachs) zamiast regenerować praktycznie w tej samej kwocie?
nie pamiętam dokładnie ile to było. napisałam - chyba -
oprócz tego był zmieniany rozrząd, oleje, filtry i czujnik jakiś, podłaczenie pod kompa i robocizna. bardzo możliwe że się pomylilam.
aczkolwiek wtedy jak szukalismy ceny nowych dwumasów były w okolicach 1500-1800 zł

: czw mar 18, 2010 18:30
autor: lvcas11
Witam
Borykam się z takim samym problemem jak większość powyżej:
silnik dostaje drgawek przechodzących na bodę w zakresie temperatury 40-70*C
Najpierw wymieniłem poduszkę pod silnikiem- nie pomogło
Następnie świece, olek, filtry, diagnostyka komputerowa- i daj bez zmian
Ostatnio wymieniłem dwu-mas i sprzęgło- dalej to samo

Musi być jakaś tego przyczyna, przecież nie wszystkie ASZ tak mają, fabrycznie nowe chyba tak nie miały, mój samochodzik też nie miał jak go kupiłem 3miesiące temu

Ma ktoś jakieś sugestie?

: czw mar 18, 2010 22:34
autor: raczyk2
Witam podłacze się pod temat chodzi o sprzęgło i dwumas w audi a3 asz tak jak u kolegi lvcas11 buda drży ale cały czas i na pewno to dwumas autko znajomego był u mechanika i ten powiedział że w asz są dwa rodzaje sprzęgła i dopiero po demontażu starego stwierdza które tam pasuje. Czy to w ogóle możliwe?? myślałem ze do każdego typu silnika czy to asz czy atd pasuje konkretne sprzęgło i dwumas a za same części komplet sprzęgło i dwumas powiedzieli 2350zł plus 300zł robota i zestaw bedzie firmy zaks (nie wiem czy tak to się pisze tak mu powiedzieli) ze najlepsze części tej firmy a zawsze myślałem ze sash albo luk jest najlepsze. możliwe że są dwa typy sprzegła do asz??? Czy to zależy od skrzyni biegów auto a3 2001r skrzynia 6biegów. pozdro dzięki za odp z góry

: czw mar 18, 2010 23:15
autor: lvcas11
Nie wiem jak jest w audi , ale u mnie mechanik od razu wiedział jakie tam będzie sprzęgło bo części zamawiał przed rozebraniem, kosztowało mnie to 3000 ( dwumas, sprzędło, docisk i robota)(też mam skrzynie 6) części sachs
u mnie nie było objawów dwumasa (brzdęków w skrzyni czy szarpania, źle wchodzących biegów- chciałem zlikwidować tylko to denerwujące drgania

: czw mar 18, 2010 23:17
autor: Bora_TDI
raczyk2 pisze:Witam podłacze się pod temat chodzi o sprzęgło i dwumas w audi a3 asz tak jak u kolegi lvcas11 buda drży ale cały czas i na pewno to dwumas autko znajomego był u mechanika i ten powiedział że w asz są dwa rodzaje sprzęgła i dopiero po demontażu starego stwierdza które tam pasuje. Czy to w ogóle możliwe?? myślałem ze do każdego typu silnika czy to asz czy atd pasuje konkretne sprzęgło i dwumas a za same części komplet sprzęgło i dwumas powiedzieli 2350zł plus 300zł robota i zestaw bedzie firmy zaks (nie wiem czy tak to się pisze tak mu powiedzieli) ze najlepsze części tej firmy a zawsze myślałem ze sash albo luk jest najlepsze. możliwe że są dwa typy sprzegła do asz??? Czy to zależy od skrzyni biegów auto a3 2001r skrzynia 6biegów. pozdro dzięki za odp z góry
Sprzeglo w ASZ jest te samo co w ARL`u 240mm. Jezeli ktos wymianil dwumas na LUK`a to wtedy nie podejdzie sprzeglo Sachs`a(czyta sie zaks) i odwrotnie. Jezeli sprzeglo wczesniej nie bylo orobione to siedzi tam oryginal Sachs. Czesci dosc drogo np tutaj masz taki sam komplet za 1840zl http://allegro.pl/item934911365_kolo_dw ... 9_tdi.html

Pozdrawiam

: czw mar 18, 2010 23:31
autor: raczyk2
Bora_TDI ok dzięki powiem dla kolegi jutro. A tak samo sprawa sie tyczy mojego ATD czyli kupuje sobie taki zestaw na allegro bodajże za 1300zł do ATD sachs i musi pasować? Bez zadnej gatki ze są dwa rodzaje do tego silnika i najpierw trzeba rozebrać bo do ATD krzyknęli cenę 1900zł sprzęgło i dwumas to dużo

: czw mar 18, 2010 23:40
autor: Bora_TDI
raczyk2 pisze:Bora_TDI ok dzięki powiem dla kolegi jutro. A tak samo sprawa sie tyczy mojego ATD czyli kupuje sobie taki zestaw na allegro bodajże za 1300zł do ATD sachs i musi pasować? Bez zadnej gatki ze są dwa rodzaje do tego silnika i najpierw trzeba rozebrać bo do ATD krzyknęli cenę 1900zł sprzęgło i dwumas to dużo
Co do ceny zalezy jaka masz skrzynie 6cio czy 5cio biegowa. Ale jak kupujesz caly zestaw musi pasowac.

Pozdrawiam

: pt mar 19, 2010 09:34
autor: kaiserman
lvcas11 pisze:Nie wiem jak jest w audi , ale u mnie mechanik od razu wiedział jakie tam będzie sprzęgło bo części zamawiał przed rozebraniem, kosztowało mnie to 3000 ( dwumas, sprzędło, docisk i robota)(też mam skrzynie 6) części sachs
u mnie nie było objawów dwumasa (brzdęków w skrzyni czy szarpania, źle wchodzących biegów- chciałem zlikwidować tylko to denerwujące drgania
A lożysko wyciskowe tez wymieniono?? mi też drga ale ustawilem na fasolkach inaczej rozrząd -6 mam a granica -3 do +3 i nic niedrga ale na zimnym czasem hrebocze w sprzęgle ale na ciepłym już nic niesłychać i chyba mam łozysko do wymiany na bank raczek bo jak jade to slysze je i wciskam sprzęgło ustaje... tylko umnie za rozebranie skrzyni 450zł... ech..

: pt mar 19, 2010 16:47
autor: lvcas11
rozebranie skrzyni jest drogie więc dlatego zalecają przy wymianie dwumasa sprzęgło i docisk (razem z łożyskiem), łożysko na docisku było już masakryczne