Strona 2 z 2
: pn paź 20, 2008 20:37
autor: grzybsi
golas_12..sprawdź przeguby półosie i to co też moim zdaniem ważne czy nie ma luzów na przekładni kierowniczej...podejrzewam ze auto z 200 tys ma przejechane także wszystko ma prawo kiedyś odmówić posłuszeństwa..pozdraawiam
: pn paź 20, 2008 23:46
autor: EnJoy
kusmat19 pisze:Chcem konkretnej porady dzieki.
i na przyszłość się tak nie irytuj jak ktoś się chce dowiedzieć czegoś więcej, żeby Ci pomóc
: wt paź 21, 2008 11:44
autor: kusmat19
dzieki dla pewnosci sprawdze i dam znac co dokladnie bylo pozdro
[ Dodano: 04 Gru 2008 21:34 ]
i jest przyczyna kola zle wywazone okazalo sie ze maszyna do wywazania sie zepsula
: śr maja 20, 2009 08:53
autor: golas_12
Niedawno dowiedziałem się że mam luzy na końcówkach drążków kierowniczych. Czy te luzy mogą być powodem tego że podczas szybszej jazdy mam drgania na kierownicy? Drgania pojawiają się tak przy prędkości 100km/h i nasilają się wraz ze wzrostem prędkości. Kierownica drga również podczas jazdy pod górę i podczas skręcania w trakcie jazdy(bardzo silne drgania!).
Re: Drgania na kierownicy przy prędkości powyżej 90 km/h
: śr maja 20, 2009 09:04
autor: doggie
golas_12 pisze:Od czasu jak kupilem samochod mam drgania na kierownicy i nie wiem czym jest to spowodowane. Mam VW Golfa 4 w TDI i przy predkosci powyzej 90 Km/h czuje straszne drgania na kierownicy. Drgania sa tylko wtedy jak naciskam na pedal gazu. Gdy go puszcze drgania ustepuja. Przy mniejszej predkosci jak 90 km/h nie ma tego problemu. Wymienialem juz opony, klocki i tarcze ale to nic nie pomoglo. Opony tez byly wywazone. Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawian.
w paasacie żony niedawno działo się identycznie, okazał się walnięty przegub wewnętrzny, drgania występowały tylko podczas przyśpieszania, po odpuszczeniu pedału gazu albo przy hamowaniu silnikiem drgań nie było, po wymianie przegubu wewnętrznego wszystko wróciło do normy
[ Dodano: 20 Maj 2009 09:05 ]
golas_12 pisze:Niedawno dowiedziałem się że mam luzy na końcówkach drążków kierowniczych. Czy te luzy mogą być powodem tego że podczas szybszej jazdy mam drgania na kierownicy? Drgania pojawiają się tak przy prędkości 100km/h i nasilają się wraz ze wzrostem prędkości. Kierownica drga również podczas jazdy pod górę i podczas skręcania w trakcie jazdy(bardzo silne drgania!).
osobiście nie spotakłem się, żeby wpływało to na drgania kierownicy
: śr maja 20, 2009 09:36
autor: golas_12
No ale jeżeli miałbym uszkodzony przegub wewnętrzny to słyszałbym jakieś stukanie albo trzaskanie a u mnie nic takiego nie występuje. hmmm a ile kosztuje wymiana tego przegubu?
: śr maja 20, 2009 10:41
autor: doggie
golas_12 pisze:No ale jeżeli miałbym uszkodzony przegub wewnętrzny to słyszałbym jakieś stukanie albo trzaskanie a u mnie nic takiego nie występuje. hmmm a ile kosztuje wymiana tego przegubu?
trzaskanie i stukanie słychać przy walniętym przegubie zewnętrznym, zaś przy uszkodzonym wewnętrznym nic nie słychać
: czw maja 21, 2009 09:25
autor: xlsss
golas_12 pisze:Od czasu jak kupilem samochod mam drgania na kierownicy i nie wiem czym jest to spowodowane. Mam VW Golfa 4 w TDI i przy predkosci powyzej 90 Km/h czuje straszne drgania na kierownicy. Drgania sa tylko wtedy jak naciskam na pedal gazu. Gdy go puszcze drgania ustepuja. Przy mniejszej predkosci jak 90 km/h nie ma tego problemu. Wymienialem juz opony, klocki i tarcze ale to nic nie pomoglo. Opony tez byly wywazone.
Kumpel miał takie drgania jak opisujesz po wygiętych felgach aluminiowych. Wymienił felgi i było wszystko ok. Nie wiem czy to Ci cos pomoze, ale taki przypadek znam
Powodzenia
: czw maja 21, 2009 10:10
autor: zarowa7
EnJoy pisze:piotras84 pisze:U mnie z kolei występują drgania na kierownicy przy hamowaniu z powyżej 70km/h
krzywe tarcze hamulcowe
Nie bardzo sie z tym zgodze, mam taki sam problem z nowymi tarczami tylko na dodatek klocki lapia tylko polowe tarcz a sa rowzniez nowe, stawiam na zaciski i prowadnice
: pt maja 22, 2009 00:23
autor: EnJoy
zarowa7 pisze:Nie bardzo sie z tym zgodze, mam taki sam problem z nowymi tarczami tylko na dodatek klocki lapia tylko polowe tarcz a sa rowzniez nowe, stawiam na zaciski i prowadnice
w każdym przypadku może być inna przyczyna..
najczęściej wibracje na kierownicy przy hamowaniu powodowane są krzywymi tarczami, choćby nawet były nowe.. też się zdarza