BENITO, ja mam cięgno lekko zmienione, od Audi chyba jakiegoś że nie mam nakrętki jednej i cięgna na sztywno na zabezpieczeniu. U mnie to wygląda w ten sposób że zabezpieczenie trzyma takie element który ma otworek i przez niego wchodzi cięgno z gwintem i na tym cięgnie mam nakrętkę którą mogę ręcznie kręcić bez klucza w sumie. Poszukam foto tego rozwiązania u siebie.
EDIT: ja miałem takie jak w tej turbince z aukcji:
http://allegro.pl/item426115018_turbina ... _9_td.html
EDIT2:
ja mam takie cięgno jak w tej aukcji:
http://allegro.pl/item420776370_turbosp ... lator.html
Falujace cisnienie doladowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=173699
podone jak nie takie same objawy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=15
zawór i krecenie t2
podone jak nie takie same objawy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=15
zawór i krecenie t2
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
rozkrecilem ten zaworek i rzeczywisice nie jest takie jak maja wszyscy :/ nie nadaje sie
ale tez sprobowalem ile pompuje turbo na max i... na zaslepionym wezyku od WG turbo pompuje rowno 1bar i autko swietnie jezdzi. cisnienie rosnie szybko i gdy dojdzie do 1 bara to trzyma 1 bar.
ale niepokoi mnie ze to tylko 1bar. czy jest taka mozliwosc ze zawor ktory wypuszcza spaliny poza wydech nie zamyka sie do konca??
ale tez sprobowalem ile pompuje turbo na max i... na zaslepionym wezyku od WG turbo pompuje rowno 1bar i autko swietnie jezdzi. cisnienie rosnie szybko i gdy dojdzie do 1 bara to trzyma 1 bar.
ale niepokoi mnie ze to tylko 1bar. czy jest taka mozliwosc ze zawor ktory wypuszcza spaliny poza wydech nie zamyka sie do konca??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości