Ręczne grzanie świec - prośba o schemat

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BeBe_1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: czw sty 12, 2006 16:54
Lokalizacja: Biała Podl.

Post autor: BeBe_1 » śr wrz 03, 2008 17:24

Poza tym podawanie napięcia na chybił trafił w stronę sterownika to słaby pomysł.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr wrz 03, 2008 17:30

BeBe_1 pisze:Poza tym podawanie napięcia na chybił trafił w stronę sterownika to słaby pomysł.
jak się nie mylę to przekaźnik jest sterowany masą , ale to trzeba złapać miernik i sprawdzać



Awatar użytkownika
BeBe_1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: czw sty 12, 2006 16:54
Lokalizacja: Biała Podl.

Post autor: BeBe_1 » śr wrz 03, 2008 17:39

No właśnie ale mechanik próbował. Jak tak bardzo jest to potrzebne to wyjąć przekaźnik, odpowiednie kabelki na tory prądowe (grube styki) i byle jakie sterowanie przez wyłącznik na przekaźnik. Tylko moim zdaniem nie tu leży problem. Czy chodzi tylko o sprawdzenie czy ratowanie się prowizorką bo cos nie lama.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr wrz 03, 2008 17:53

jak ktoś chce , żeby mu świece grzały to zamiast dawać napięcie na przekaźnik świec, niech zrobi wyłącznik czujnika temp. chłodziwa
BeBe_1 pisze:Tylko moim zdaniem nie tu leży problem. Czy chodzi tylko o sprawdzenie czy ratowanie się prowizorką bo cos nie lama.
o to chodzi właśnie ... zamiast robić prowizorkę , powinno się sprawdzić gdzie leży problem słabego odpalania
Ostatnio zmieniony śr wrz 03, 2008 17:54 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » śr wrz 03, 2008 19:10

tu mam schemat ktory teraz znalazlem...poprzedni mi nie mogl pomoc....zaznaczylem tu ten przekaznik, kolory przewodow(te 3obok siebie sie u mnie nie zgadzaja)...do ktorego powinienem sie podpiac Obrazek


P.S. problem z odpalaniem mam juz dawno i niestety zadna wymiana czujnika nic nie pomoze, winna jest pompa ale nie mam czasu zostawic samochodu i sprawdzic ani kasy na sprawdzenie.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr wrz 03, 2008 20:32

mivhal_f pisze:P.S. problem z odpalaniem mam juz dawno i niestety zadna wymiana czujnika nic nie pomoze
kto mówi o wymianie czujnika :?: przerywasz obwód czujnika włącznikiem podczas odpalania, wtedy dawka paliwa jest większa, oraz grzeją świece
mivhal_f pisze:winna jest pompa ale nie mam czasu zostawic samochodu i sprawdzic ani kasy na sprawdzenie.
a jaki masz kąt wtrysku :?:



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » śr wrz 03, 2008 20:43

w któryms temacie ktos polecil mi wymienic czujnik temperatury, ale od mechanika sie dowiedzialem ze to nic mi nie da bo jest sprawny, kąt wtrysku byl ostatnio sprawdzany i jest wporządku
damcio151 pisze:przerywasz obwód czujnika
czy jest to czujnik gdzies pod swiecami, z zaslepką....pokazany w tym temacie?? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113603

jak tak to który kabelek trzeba rozewrzec wyłącznikiem...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 04, 2008 08:30

mivhal_f pisze:w któryms temacie ktos polecil mi wymienic czujnik temperatury, ale od mechanika sie dowiedzialem ze to nic mi nie da bo jest sprawny,
w grupie 007 widać ...
mivhal_f pisze:kąt wtrysku byl ostatnio sprawdzany i jest wporządku
miejmy nadzieję, że BS :)
mivhal_f pisze:pokazany w tym temacie?
tak ten czujnik
mivhal_f pisze:jak tak to który kabelek trzeba rozewrzec wyłącznikiem...
pin 1 lub 3



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: mivhal_f » czw wrz 04, 2008 15:14

podlaczylem wylacznik pod pin nr 3 i teraz jak rozewre ten kabelek i wlacze zaplon to nadal przekaznik sie wlacza i wylacz odrazu i nic sie nie dzieje po zwarciu wylacznikiem...czyzbym zle cos podlaczyl??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 04, 2008 18:35

mivhal_f pisze:przekaznik sie wlacza i wylacz odrazu i nic sie nie dzieje po zwarciu wylacznikiem
masz vaga :?: poza tym sprawdziłeś miernikiem czy po przerwaniu obwodu jest napięcie na świecach :?:



Awatar użytkownika
BeBe_1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: czw sty 12, 2006 16:54
Lokalizacja: Biała Podl.

Post autor: BeBe_1 » czw wrz 04, 2008 22:36

Twój schemat nie jest od 1Z. Tu masz poprawny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości