: pn sie 25, 2008 20:24
Siema
No to tak dzisiaj po kilku godzinach ustawiania na razie wyszło nam takie coś:
Auto teraz odpala od ręki, nie gaśnie, cicho chodzi, nie szarpie, ale i tu właśnie jest problem bo jest ale :/. Po próbie jazdy okazuje się, że auto ma muła (brak mocy) Pedał gazu wciśnięty do końca a auto wogóle nie reaguje, tzn. rozpędza się ale bardzo powoli. Wiem zaraz mnie ochrzanicie, że w bloku 000 basic setings ma być w kolumnie drugiej 51 a ja mam 46 tak jak na zdjęciu, więc domyślam się, że mam jeszcze ustawić . Pytanie jest takie jaka jest granica błędu ? bo na tym wykresie TDI timing ten punkt zawiera się między zieloną a czerwoną linią trochę poniżej niebieskiej , więc się pytam jaka odchyłka może być od tej wartości 51 ?
I jeszcze ostatnie pytanie jaka wartość prawidłowa ma być w bloku 000 kolumnie 4 ? Wiem, że na początku miałem wartość koło 130 a teraz mam 41. Jaka wartośc odpowiada tym 3,8 mg O których mówi konri. Czy przypadkiem nie powinienem patrzeć na wartość w bloku 001 kolumna 2 i tam ustawić na 3,8mg/str?
A i zapomniałbym o jeszcze jednej sprawie. Podczas próby przejazdu co jakiś czas słychać, bardzo krótkie "grzechotanie", aczkolwiek wyczuwalne, wtedy auto wyraźnie zwalniało a z tyłu pojawiała się chmurka niebieskiego dymu. (Próba była, krótka bo baliśmy się, że coś może być nie tak z pompą). Tato podejrzewa, że może to być coś nie tak z wtryskami (zapieczone, zasyfione itp.). Jak myślicie ?
Acha Vag nie pokazuje już, żadnych błędów. Regulacja na rozgrzanym silniku
Logi wykonane w opcji Basic Settings na rozgrzanym silniku tak jak Adammm mówiłeś
August 2008 17:38:07
1.9l EDC 0000SG 3349
000
43 41 0 40 99 203 80 153 151 98
43 41 0 40 99 203 80 153 151 92
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 41 99 203 80 153 151 96
43 41 0 39 99 203 80 153 151 103
43 41 0 39 99 203 80 153 151 104
43 41 0 39 99 203 80 153 151 96
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
43 41 0 39 99 203 80 153 151 90
43 41 0 41 99 203 80 153 151 96
43 41 0 41 99 203 80 153 151 106
43 41 0 39 99 203 80 153 151 103
43 41 0 40 99 203 80 153 151 95
43 41 0 39 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 40 99 203 80 153 151 98
43 41 0 40 99 203 80 153 151 108
43 41 0 39 99 203 80 153 151 101
43 41 0 40 99 203 80 153 151 92
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
43 41 0 40 99 203 80 153 151 84
43 41 0 40 99 203 80 153 151 94
43 41 0 40 99 203 80 153 151 104
43 41 0 40 99 203 80 153 151 105
43 41 0 39 100 203 80 153 151 97
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 84
43 41 0 40 99 203 80 153 151 91
43 41 0 40 99 203 80 153 151 98
43 41 0 40 99 203 80 153 151 108
43 41 0 40 99 203 80 153 151 105
43 41 0 40 99 203 80 153 151 96
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 39 99 203 80 153 151 83
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 96
43 41 0 40 99 203 80 153 151 105
43 41 0 40 99 203 80 153 151 102
43 41 0 39 99 203 80 153 151 97
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 85
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 40 99 203 80 153 151 100
43 41 0 40 99 203 80 153 151 107
43 41 0 40 99 203 80 153 151 103
43 41 0 40 99 203 80 153 151 93
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
Z góry jeszcze raz DZIĘKUJĘ za wszelką pomoc
No to tak dzisiaj po kilku godzinach ustawiania na razie wyszło nam takie coś:
Auto teraz odpala od ręki, nie gaśnie, cicho chodzi, nie szarpie, ale i tu właśnie jest problem bo jest ale :/. Po próbie jazdy okazuje się, że auto ma muła (brak mocy) Pedał gazu wciśnięty do końca a auto wogóle nie reaguje, tzn. rozpędza się ale bardzo powoli. Wiem zaraz mnie ochrzanicie, że w bloku 000 basic setings ma być w kolumnie drugiej 51 a ja mam 46 tak jak na zdjęciu, więc domyślam się, że mam jeszcze ustawić . Pytanie jest takie jaka jest granica błędu ? bo na tym wykresie TDI timing ten punkt zawiera się między zieloną a czerwoną linią trochę poniżej niebieskiej , więc się pytam jaka odchyłka może być od tej wartości 51 ?
I jeszcze ostatnie pytanie jaka wartość prawidłowa ma być w bloku 000 kolumnie 4 ? Wiem, że na początku miałem wartość koło 130 a teraz mam 41. Jaka wartośc odpowiada tym 3,8 mg O których mówi konri. Czy przypadkiem nie powinienem patrzeć na wartość w bloku 001 kolumna 2 i tam ustawić na 3,8mg/str?
A i zapomniałbym o jeszcze jednej sprawie. Podczas próby przejazdu co jakiś czas słychać, bardzo krótkie "grzechotanie", aczkolwiek wyczuwalne, wtedy auto wyraźnie zwalniało a z tyłu pojawiała się chmurka niebieskiego dymu. (Próba była, krótka bo baliśmy się, że coś może być nie tak z pompą). Tato podejrzewa, że może to być coś nie tak z wtryskami (zapieczone, zasyfione itp.). Jak myślicie ?
Acha Vag nie pokazuje już, żadnych błędów. Regulacja na rozgrzanym silniku
Logi wykonane w opcji Basic Settings na rozgrzanym silniku tak jak Adammm mówiłeś
August 2008 17:38:07
1.9l EDC 0000SG 3349
000
43 41 0 40 99 203 80 153 151 98
43 41 0 40 99 203 80 153 151 92
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 41 99 203 80 153 151 96
43 41 0 39 99 203 80 153 151 103
43 41 0 39 99 203 80 153 151 104
43 41 0 39 99 203 80 153 151 96
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
43 41 0 39 99 203 80 153 151 90
43 41 0 41 99 203 80 153 151 96
43 41 0 41 99 203 80 153 151 106
43 41 0 39 99 203 80 153 151 103
43 41 0 40 99 203 80 153 151 95
43 41 0 39 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 40 99 203 80 153 151 98
43 41 0 40 99 203 80 153 151 108
43 41 0 39 99 203 80 153 151 101
43 41 0 40 99 203 80 153 151 92
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
43 41 0 40 99 203 80 153 151 84
43 41 0 40 99 203 80 153 151 94
43 41 0 40 99 203 80 153 151 104
43 41 0 40 99 203 80 153 151 105
43 41 0 39 100 203 80 153 151 97
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 84
43 41 0 40 99 203 80 153 151 91
43 41 0 40 99 203 80 153 151 98
43 41 0 40 99 203 80 153 151 108
43 41 0 40 99 203 80 153 151 105
43 41 0 40 99 203 80 153 151 96
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 39 99 203 80 153 151 83
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 96
43 41 0 40 99 203 80 153 151 105
43 41 0 40 99 203 80 153 151 102
43 41 0 39 99 203 80 153 151 97
43 41 0 40 99 203 80 153 151 88
43 41 0 40 99 203 80 153 151 85
43 41 0 40 99 203 80 153 151 89
43 41 0 40 99 203 80 153 151 100
43 41 0 40 99 203 80 153 151 107
43 41 0 40 99 203 80 153 151 103
43 41 0 40 99 203 80 153 151 93
43 41 0 40 99 203 80 153 151 86
Z góry jeszcze raz DZIĘKUJĘ za wszelką pomoc