Jak zwiekszyc cisnienie turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

muraww
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 01:21
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: muraww » pt sie 22, 2008 00:13

piow11 , Jak sprawdzic cisnienie turbiny? Moge to zrobic sam czy musze gdzie pojechac? Byłem przekonany ze jezeli turbina gwizdze to jest dobra ale dzieki ze wyprowadziles mnie z bledu. No wtyski były regulowane zawozilem je do speca od diesla wiec chyba fuszerki nie odstawil :goof: A czy konta wtrysku sie nie ustawia podczas wymiany koncowek ?? A tak wogóle to dzieki za pomoc i za to ze masz do mnie cierpliwosc :grin:



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » pt sie 22, 2008 08:05

muraww pisze:Jak sprawdzic cisnienie turbiny
boost

http://www.allegro.pl/search.php?string ... category=3
wpinasz miedzy pompe a kolektor



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » pt sie 22, 2008 09:31

Może się wtrącę jesli mogę.No więc,jeśli Twój silnik jest z Audi to z pewnoscią nie jest to 1V, a JR albo SB/RA.Jezeli masz intercooler to znaczy ze jest to SB/RA i rzeczywiscie jest tam Turbo KKK.Jednak jezeli go nie masz to masz turbine k3 i silnik JR, wiec byc moze nic dziwnego ze nie znalazles sruby od podkrecania tam gdzie byc powinna.Jezeli nie mam racji to niech mnie poprawi ktos lepiej zorientowany w temacie.

I od siebie mam jeszcze jedno pytanie, w związku z tym tematem.Czy jezeli podkrecimy Turbo do powiedzmy 1-1,2 bara, to ma to wplyw na zywotnosc silnika i turbiny?


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

arwam

Post autor: arwam » sob sie 23, 2008 05:34

dominik7 pisze:I od siebie mam jeszcze jedno pytanie, w związku z tym tematem.Czy jezeli podkrecimy Turbo do powiedzmy 1-1,2 bara, to ma to wplyw na zywotnosc silnika i turbiny?
Zależy jak jeździsz?
jeśli często i gesto prawa stopa opiera się o podłogę za pośrednictwem prawego pedału to ma :grin:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob sie 23, 2008 10:03

dominik7, niekoniecznie może tam być również Garett T2 jeśli jest IC. Jeśli go nie ma to będzie K24 lub Garett T3.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » sob sie 23, 2008 12:59

BENITO pisze:niekoniecznie może tam być również Garett T2 jeśli jest IC. Jeśli go nie ma to będzie K24 lub Garett T3.
dokładnie


daletego daj foto bo tak to tylko bedziemy sie domyślac co to za silnik i turbo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości