Auto nie pali

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mr_Ti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn maja 26, 2008 19:07
Lokalizacja: LUBSKO / POZNAN
Kontakt:

Post autor: Mr_Ti » ndz sie 03, 2008 13:57

u mnie silnik AAZ z początku nie chciał odpalać rano dopiero za którymś razem przy lekkim przygazowaniu i po odpaleniu siwo-niebieską chmurkę z tyłu... dziś świece ani nie mrugną a kręcić można ile sił i tak nie odpali, dodam również że przekaźnika 109 w ogóle nie ma. Co może być przyczyną tego? GOLF MK3 1,9 TD wersja GTD
Ostatnio zmieniony ndz sie 03, 2008 14:18 przez Mr_Ti, łącznie zmieniany 2 razy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1994134#1994134
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/286/b83600cb8f3a78a4.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz sie 03, 2008 15:29

Jak świece nie grzeją to już masz przyczyne :bigok: co do przekaźnika to nie wiem jaki powienien być
Gdzies na forum była dyskusja o instalacji elektr. swiec..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Mr_Ti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn maja 26, 2008 19:07
Lokalizacja: LUBSKO / POZNAN
Kontakt:

Post autor: Mr_Ti » ndz sie 03, 2008 17:32

auto odpaliłem za 4razem po dłuższym kręceniu i przygazowaniu. Po czym rozebrałem i sprawdziłem 3 świece 1 szt nie mogę odkręcić;/ siedzi na chama może jutro da rade, 1 sztuka grzeje normalnie, 1sztuka ułamana końcówka ale dymi się, a 3sztuka dymi się i nic poza tym, ledwo się nagrzewa. czyli 2 sztuki jak narazie do wymiany. ale niepokoi mnie fakt że kontrolka świec w ogóle nie zapalała się


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1994134#1994134
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/286/b83600cb8f3a78a4.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz sie 03, 2008 17:50

Mr_Ti pisze:1sztuka ułamana końcówka ale dymi się
świeca ma się robić czerwona, tak po kilku sekundach, zależy od czasu grzania świec
Mr_Ti pisze:ale niepokoi mnie fakt że kontrolka świec w ogóle nie zapalała się
może sie kontrolka spaliła, albo ktoś grzebał w instalacji
Sprawdzałeś miernikiem albo próbówką czy prąd dochodzi do świec? na zimnym i na ciepłym?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » ndz sie 24, 2008 17:19

Chlopaki temat powraca,zrobilem rozrzad i samochod odpalil na dotyk dalo sie ustawic poczatek wtrysku tylko ze pompa maksymalnie cofnieta do tylu i udalo sie zejsc na 53 stopnie i ani stopnia nizej to mnie troche zaniepokoilo ale samochod jezdzil,przejezdzilem 2 tygodnie i 3 dni temu zakrecilem i za trzecim przekreceniem dopiero odpalil a szybciej lapal na dotyk wczoraj tak samo a dzisiaj ide do auta probuje zapalic a tu zonk krce chyba z 10 razy i dopiero odpalil wzielem i podlonczylem go pod vaga i sprawdzam poczatek wtrysku a tam 000 i silnik tak jakby sie dlawil jak wlanczam grupe 000,wogole silnik troche nierowno pracuje tak jakby troche buda zaczelo trzas,mysle sobie czy znowu mi nie przeskoczyl rozrzad bo nie wymienilem rzadnych czesci tylko ustawilem na starych i napinacz napielem wedlug instrukcji z autodaty a moze jak mialem juz uzywany musialbyc mocniej uciagniety???zatanawiam sie czy tez pompa mi nie siadla ale wydaje mi sie ze gdyby to pompa to by tez zle jezdzil a on jezdzi normalnie,pomocy do czwartku musze zrobic auto bo wracam do polski a nie wiem czy mi sie nie spie...na autostradzie w takim stanie......czekam na wasze propozycje..



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz sie 24, 2008 17:57

znowu Ci przeskoczył pasek na pompie
tommy-cichy pisze:wzielem i podlonczylem go pod vaga i sprawdzam poczatek wtrysku a tam 000 i silnik tak jakby sie dlawil jak wlanczam grupe 000,wogole silnik troche nierowno pracuje tak jakby troche buda zaczelo trzas,
zablokowałeś nastawy ECU, czyli on nie mógł go skorygować i dlatego tak było .... jeszcze raz ustaw rozrząd, sprawdź czy masz dobrze naciągnięty pasek i czy nic tam się nie giba



Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » ndz sie 24, 2008 18:27

Damcio a moglbys mi opisac to jak zablokowalem te nastawy,bo przeciez przez 2 tygodnie bylo ok a wraz znowu tak sie zaczelo dziac?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz sie 24, 2008 19:06

tommy-cichy pisze:Damcio a moglbys mi opisac to jak zablokowalem te nastawy,bo przeciez przez 2 tygodnie bylo ok a wraz znowu tak sie zaczelo dziac?
BS to zablokowane nastawy ( miga kontrolka od świec)



Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » ndz sie 24, 2008 19:25

damcio ale przeciez zeby sprawdzic poczatek wtrysku to tylko musze to w drugiej pozycji grupy 000 w BS czy nie?a u mnie znowu wyskakuje 000 i auto troche sie dlawi a 2 tygodnie temu jak ustawilem rozrzad bylo ok myslisz ze co znowu mi cos przeskoczylo?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz sie 24, 2008 19:34

tommy-cichy, nie wiem czy mnie rozumiesz ... wchodzisz w vag grupa 000BS i wtedy są to tzw. nastawy zablokowane, czyli stan jaki jest przed uruchomieniem silnika ... po uruchomieniu ECU reguluje kąt wtrysku za pomocą zaworu n108
tommy-cichy pisze:a u mnie znowu wyskakuje 000 i auto troche sie dlawi a 2 tygodnie temu jak ustawilem rozrzad bylo ok myslisz ze co znowu mi cos przeskoczylo?
tak coś przeskoczyło



VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » pn sie 25, 2008 15:13

damcio151 pisze:tak coś przeskoczyło
Najprawdopodobniej kolo na wale spr. czy sie nie giba


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości