szału nie robi jeśli chodzi o osiągidominik7 pisze:MK3 1Z
Problem z przekaznikiem prądu do swiec zarowych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
Bez przesady-ze 190 pojdzie.Gdyby mi chodzilo o osiagi to bym sobie kupil AFN i zaczipowal go do 170KM.Chodzi o spalanie.AFN pali wiecej, tym bardziej jak sie czlowiek zapomni.Poza tym ja to z mysla o rodzinie bede kupowal :-D
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
W sumie nie za duzo jest roznicy miedzy kombi a hatchbackiem.AFN w kombi to dosyc rzadko spotykane zjawisko.Napewno bedzie drozszy w eksploatacji bo z tego co przeczytalem ma inna turbine-z pewnoscia dajaca wiecej frajdy z jazdy ale tez ciagnaca po potrfelu.Generalnie chodzi mi o to zeby zejsc ponizej 5 l w spalaniu a AFN bedzie mial z tym trudno mysle.Historia VW mowi ze czym bardziej skomplikowany silnik tym wiecej pali.Niestety.Wystarczy popatrzec na temat "Ile Wam pali diesel".Co do predkosci maksymalnej to zwyklego diesla MK3 mozna rozpedzic do 180, tylko trzeba umiec.Nie mowie oczywiscie o przyspieszeniu.No fakt 1Z ma nieduzo lepsze przyspieszenie od mojego JR w MK2, ale jezeli chodzi o trwalosc to bedzie napewno trwalszy, bo mnie skomplikowany od AFN-a.Jak juz go kupie to mam zamiar przejechac nim z 200 tys.km.
Ostatnio zmieniony śr lip 09, 2008 08:31 przez dominik7, łącznie zmieniany 1 raz.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
dominik7 pisze:Napewno bedzie drozszy w eksploatacji bo z tego co przeczytalem ma inna turbine-z pewnoscia dajaca wiecej frajdy z jazdy ale tez ciagnaca po potrfelu.Generalnie chodzi mi o to zeby zejsc ponizej 5 l w spalaniu a AFN bedzie mial z tym trudno mysle.
No fakt 1Z ma nieduzo lepsze przyspieszenie od mojego JR w MK2, ale jezeli chodzi o trwalosc to bedzie napewno trwalszy, bo mnie skomplikowany od AFN-a.Jak juz go kupie to mam zamiar przejechac nim z 200 tys.km.
o bosze


juz ja widze te 200tys na silniku ktory juz ma minimum 200+. niby bez dokladania kasy chcesz to zrobic?

Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
na pewno kombi cięższy zczym sie wiążą gorsze osiągi i ciut większe spalaniedominik7 pisze:W sumie nie za duzo jest roznicy miedzy kombi a hatchbackiem

Smieszy mnie podejście do turbo ze ciągnie po portfelu
a ja mysle ze łatwiej tym bardziej w kombiaku gdzie jest większa masa i 110 konny silnik nie będzie sie tak męczył z masą auta jak 90konnydominik7 pisze:Generalnie chodzi mi o to zeby zejsc ponizej 5 l w spalaniu a AFN bedzie mial z tym trudno mysle

z przepaści i z żaglemdominik7 pisze:zwyklego diesla MK3 mozna rozpedzic do 180, tylko trzeba umiec

dominik7, nie wierze ślepo we wszystko co wyczytasz tutaj na forum bo niektórzy takie bajki piszą szczególnie jesli chodzi o osiągi i spalanie ze szkoda gadać

-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
Jechalem z kolega 1Y 180, ale teraz pewnie powiesz ze licznik przeklamywal (przy 2100obr. jest 100km/h, wiec gdzie jeszcze nawet do 4000 tys. obr.).U mnie tez w danych pisze ze JR idzie 160, a jechalem 175 we trzech i z 40kg w bagazniku.Diesel to nie benzyna-da sie go pociagnac.Nie mowie zeby nie dokladac do auta, ale jesli nawet po tych moich 200tys. km bedzie 400 na budziku to dla silnika diesla powinno byc 2/3 trwalosci.Oczywiscie to zalezy od sposobu uzytkowania.Silnik AFN ma turbine o zmiennej geometrii, a 1Z ma zwykla.W moim mniemaniu oznacza to ze jak sie jedzie 160 to 1Z spali 7,5l a AFN 10.Skutkiem lepszych osiagow jest tez wieksze spalanie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbo_Direct_Injection
Jezeli jest to ten sam konstrukcyjnie silnik i ma wieksza i mocniejsza turbine w AFN to sila rzeczy narazony jest na wieksze przeciazenia.Widac to w MK2-jak trudno jest kupic niezajezdzonego SB.Latwiej jest JR-a w dobrym stanie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbo_Direct_Injection
Jezeli jest to ten sam konstrukcyjnie silnik i ma wieksza i mocniejsza turbine w AFN to sila rzeczy narazony jest na wieksze przeciazenia.Widac to w MK2-jak trudno jest kupic niezajezdzonego SB.Latwiej jest JR-a w dobrym stanie.
Ostatnio zmieniony śr lip 09, 2008 10:19 przez dominik7, łącznie zmieniany 2 razy.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Kontakt:
to sprawdzone info?dominik7 pisze:(przy 2100obr. jest 100km/h,
wydaje mi sie ze latwiej przeciagnac obr. w benz (szczegolnie z Lpg).....dominik7 pisze:Diesel to nie benzyna-da sie go pociagnac
Ok ale poczytaj jeszcze o zmiennej geometriidominik7 pisze:Silnik AFN ma turbine o zmiennej geometrii, a 1Z ma zwykla.

dominik7 pisze:W moim mniemaniu oznacza to ze jak sie jedzie 160 to 1Z spali 7,5l a AFN 10

[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
widziałeś kiedyś wykres TDi z hamowni ?? nie do sie ciągnac po obrotach takiego silnikadominik7 pisze:Diesel to nie benzyna-da sie go pociagnac.
nie na pewno sprawdziłeś go i pokazuje idealnie .... nawet w nowszych autach przekłamują licznikidominik7 pisze:Jechalem z kolega 1Y 180, ale teraz pewnie powiesz ze licznik przeklamywal

A teraz idąc twoją boską teorią
Silnik SB w Mk2 ma turbine T2 a silnik JR w mk2 ma turbine T3 / K24
T3 czy K24 jest większą turbiną niz T2 i idąc dalej tym tropem zacytuje
jest to ta sama konstrukcja (drobne różnice) czyli wg tego co piszesz JR'y muszą być nieźle zajechane i cięzkie do znalezienia... ale tutaj juz pokazujesz nagle co innegodominik7 pisze:Jezeli jest to ten sam konstrukcyjnie silnik i ma wieksza i mocniejsza turbine w AFN to sila rzeczy narazony jest na wieksze przeciazenia.
a nie pomyśałeś o tym ze poprostu SB'ków było duzo mniej ?? a kazdy co myślał a mam 80PS to butuwał jak głupi nie oszczędzając silnika.dominik7 pisze:w MK2-jak trudno jest kupic niezajezdzonego SB.Latwiej jest JR-a w dobrym stanie.
dominik7, juz nie będe sie odwoływać po kolei do tych głupot co piszesz bo nie obraź sie ale pieprzysz !! zielonego pojęcia nie masz o tym co piszesz a powtarzasz tylko jakieś wyczytane głupoty nie wiadomo skąd...
pozdrawiam

Ostatnio zmieniony śr lip 09, 2008 13:55 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
Sprawdzone na obrotomierzu.Silnik diesla zawsze bedzie mocniejszy od benzynowego na wyzszych biegach
Mialem Jette ktora jest niby mocniejsza o 5KM a szla 150 w benzynie.Wiecej nie chciala.Benzyna nie ma sily na 5 dochodzic do czerwonego pola.Diesel tez nie dojdzioe ale dojdzie zawsze dalej ta wskazowka.Zgadzam sie z tym ze SB bylo duzo mniej, z tego wzgledu ze byly produkowane tylko przez 3 lata (89-91), podczas gdy JR prawie od poczatku do konca produkcji MK2 (83-91).
Ja tez skoncze ten temat bo przeciez nie o to chodzi tutaj.
Mialem Jette ktora jest niby mocniejsza o 5KM a szla 150 w benzynie.Wiecej nie chciala.Benzyna nie ma sily na 5 dochodzic do czerwonego pola.Diesel tez nie dojdzioe ale dojdzie zawsze dalej ta wskazowka.Zgadzam sie z tym ze SB bylo duzo mniej, z tego wzgledu ze byly produkowane tylko przez 3 lata (89-91), podczas gdy JR prawie od poczatku do konca produkcji MK2 (83-91).
Ja tez skoncze ten temat bo przeciez nie o to chodzi tutaj.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Kontakt:
Eech nie chciałem pisac mu tego tak wprost ale...masz racje To_masTo_mas pisze:zielonego pojęcia nie masz o tym co piszesz a powtarzasz tylko jakieś wyczytane głupoty nie wiadomo skąd...

[ Dodano: 09 Lip 2008 14:49 ]
Wytlumacz mi jak to jest sprawdzone na obr.? Masz konkretne info że np: na 5 biegu przy 2100 obr/min predkosć wynosi 100km/h?dominik7 pisze:Sprawdzone na obrotomierzu
[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
VW User, no niestety czasem 3a wprost
a niektórzy mnie za to juz nie nawidzą heh ...


dokładnie takie sprawdzanie nie jest nic wartej jeśli nie masz wyraźnych danych bo co skrzynia to będzie pewna różnicaVW User pisze:dominik7 napisał/a:
Sprawdzone na obrotomierzu
Wytlumacz mi jak to jest sprawdzone na obr.? Masz konkretne info że np: na 5 biegu przy 2100 obr/min predkosć wynosi 100km/h?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 23 gości