Strona 2 z 3

: wt lip 01, 2008 13:42
autor: Dario84
Przewod ktory zasila pompe wtryskowa, ten blizej rozrzadu.

: wt lip 01, 2008 19:31
autor: DAB
Cześć gofer, podobnie jak ty próbowałem chyba wszystkiego pukanie w wtrysk,odłączenie wtyczki, podłączałem też do kompa diagnostycznego (Brain Bee) i zero ,nic komp pokazuje zero błędów ....a auto chodzi jak chodziło ....a przewód który masz podłączyć to ten który idzie od filtra do nastawnika..... daj znać co znalazł ci ten mechanik...pozdr.

[ Dodano: 01 Lip 2008 19:44 ]
z lewej strony nastawnika, ten grubszy.... pozdr.

: czw lip 03, 2008 15:55
autor: gofer79
Odebrałem grata i mechanizator twierdzi, że najprawdopodobniej padła pompa. Podobno podłaczył pod kompa i żadnych błedów nie wykryło. Zmniejszył tylko dawke paliwa, żeby łagodniej szarpało i nic poza tym nie zdziałał. Ale ja się nie poddaje. W czwartek zostawiam syfa u magika od diesli koło Kalisza - Skalmot. Ktos ich polecał na forum. Mam nadzieje, że nie rozpoczna diagnozy od "pompa do wymiany", tylko zadadzą sobie trochę trudu żeby sprawdzic nastawnik, wtrysk sterujący itd. Tak czy siak pewnie skasują z 1000 peelenów.

Próbowałem tez zasilic z butelki. Podpiąłem go do 0,5 litrowej butelki z paliwem, ale zanim zdążyłem cos ocenić i dobrze przegazować już było po paliwie. Wychlanie 300 ml zajeło mu moze z 15 sekund!

: czw lip 03, 2008 19:38
autor: DAB
OK dzięki, u mnie o dziwo sie uspokoiło ,od 3 dni spokój ... w weekend jadę w dłuższą trasę to sie okaże. może sie wystraszył że chce go sprzedać..... :grin: jak coś będziesz miał to sie odezwij... czekam na wiadomości ,trzymam kciuki.... pozdro

: pt lip 04, 2008 07:17
autor: Dario84
Gofer pusc zasilanie i powrot z butelki

: pn lip 07, 2008 12:40
autor: gofer79
Dla wszystkich zainteresowanych szarpaniem z nietypowymi objawami. Mam juz diagnoze od Speca od diesli: bład zaworu przyspieszacza zapłonu, co to za ustrojstwo? Czy to ma coś wspólnego z nastawnikiem? Tak czy siak koszt naprawy około 250 pln + koszt diagnostyki 150. Nie tak żle.

: pn lip 07, 2008 14:22
autor: Dario84
Dlatego podstawa w diagnostyce jest VAG... bez tego mozemy gdybac i gdybac co moze byc nie tak.

: pn lip 07, 2008 16:01
autor: Adamm
gofer79, zawor w pompie wtryskowej na dole n-108 reguluje kat wtrysku

: pn lip 07, 2008 19:12
autor: DAB
Cześć koledzy , widzę że koledze sie udało ..winszuje i mam pytanko czy można samemu coś wykombinować z tym ''zaworem przyszpieszacza zapłonu... (bo u mnie to tylko proponują wymiana pompy).... z góry dzięki za pomoc.... pozdro.

: pn lip 07, 2008 19:15
autor: Dario84
Sam zawor da sie bez problemu wymienic, kwestia zdobycia takiego.

P.S. U mnie gdzies lezy taki zawor jak by byl komus potrzebny moge odsprzedac.

: pn lip 07, 2008 19:24
autor: DAB
z Rudy Śl. nie tak daleko do Kędzierzyna.....a ile to kolega by sobie życzył za ten''dinks''......

: wt lip 08, 2008 09:04
autor: gofer79
Po lekturze forum na temat n108, nabrałem pewnych podejrzeń. Czy kabelek ze zdjęcia (zaczerpinięte z jakiejś aukcji allegro), który ewidentnie jest przetarty od drgań napinacza nie idzie przypadkiem do tego zaworka n108? Jeśli tak, to u mnie też wyglądał na przecierający się i może to był problem? Obrazek

: wt lip 08, 2008 09:46
autor: Adamm
gofer79, dokladnie wyciera sie przez napinacz o ile jest wlasnie w zamienniku, ale przetarcie przewodu bylo by wywalalne bledem

: wt lip 08, 2008 12:33
autor: gofer79
Dzięki Adamm, no to prawdopodobnie wydam 250 pln (+ 150 diagnostyka) za lutowanie lub w njlepszym wypadku wymianę kabelka. U mnie na 90% tez się przetarł i pewnie zlutowanie by wystarczylo, ale zanim do tego doszedłem, to mechanik zadzwonił, ze fura do odbioru i 400 do zapłaty. No coż, za niewiedzę się płaci i to słono!
Sprobuję jeszcze poprosić o zwrot części, ktorą wymienił, ale zanim się mechanior zacznie wykręcać muszę wiedzieć czy taki zaworek da się jakoś zregenerować, czy tylko wymiana wchodzi w grę? Czy jakoś się da organoleptycznie sprawdzić, czy cos było wogóle wymieniane?