1Z szarpie i porady z forum nie pomagają

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lip 01, 2008 13:42

Przewod ktory zasila pompe wtryskowa, ten blizej rozrzadu.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

DAB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw maja 01, 2008 16:37
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: DAB » wt lip 01, 2008 19:31

Cześć gofer, podobnie jak ty próbowałem chyba wszystkiego pukanie w wtrysk,odłączenie wtyczki, podłączałem też do kompa diagnostycznego (Brain Bee) i zero ,nic komp pokazuje zero błędów ....a auto chodzi jak chodziło ....a przewód który masz podłączyć to ten który idzie od filtra do nastawnika..... daj znać co znalazł ci ten mechanik...pozdr.

[ Dodano: 01 Lip 2008 19:44 ]
z lewej strony nastawnika, ten grubszy.... pozdr.



gofer79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt gru 28, 2007 00:27
Lokalizacja: poznań

Post autor: gofer79 » czw lip 03, 2008 15:55

Odebrałem grata i mechanizator twierdzi, że najprawdopodobniej padła pompa. Podobno podłaczył pod kompa i żadnych błedów nie wykryło. Zmniejszył tylko dawke paliwa, żeby łagodniej szarpało i nic poza tym nie zdziałał. Ale ja się nie poddaje. W czwartek zostawiam syfa u magika od diesli koło Kalisza - Skalmot. Ktos ich polecał na forum. Mam nadzieje, że nie rozpoczna diagnozy od "pompa do wymiany", tylko zadadzą sobie trochę trudu żeby sprawdzic nastawnik, wtrysk sterujący itd. Tak czy siak pewnie skasują z 1000 peelenów.

Próbowałem tez zasilic z butelki. Podpiąłem go do 0,5 litrowej butelki z paliwem, ale zanim zdążyłem cos ocenić i dobrze przegazować już było po paliwie. Wychlanie 300 ml zajeło mu moze z 15 sekund!



DAB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw maja 01, 2008 16:37
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: DAB » czw lip 03, 2008 19:38

OK dzięki, u mnie o dziwo sie uspokoiło ,od 3 dni spokój ... w weekend jadę w dłuższą trasę to sie okaże. może sie wystraszył że chce go sprzedać..... :grin: jak coś będziesz miał to sie odezwij... czekam na wiadomości ,trzymam kciuki.... pozdro



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt lip 04, 2008 07:17

Gofer pusc zasilanie i powrot z butelki


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

gofer79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt gru 28, 2007 00:27
Lokalizacja: poznań

Post autor: gofer79 » pn lip 07, 2008 12:40

Dla wszystkich zainteresowanych szarpaniem z nietypowymi objawami. Mam juz diagnoze od Speca od diesli: bład zaworu przyspieszacza zapłonu, co to za ustrojstwo? Czy to ma coś wspólnego z nastawnikiem? Tak czy siak koszt naprawy około 250 pln + koszt diagnostyki 150. Nie tak żle.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn lip 07, 2008 14:22

Dlatego podstawa w diagnostyce jest VAG... bez tego mozemy gdybac i gdybac co moze byc nie tak.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lip 07, 2008 16:01

gofer79, zawor w pompie wtryskowej na dole n-108 reguluje kat wtrysku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

DAB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw maja 01, 2008 16:37
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: DAB » pn lip 07, 2008 19:12

Cześć koledzy , widzę że koledze sie udało ..winszuje i mam pytanko czy można samemu coś wykombinować z tym ''zaworem przyszpieszacza zapłonu... (bo u mnie to tylko proponują wymiana pompy).... z góry dzięki za pomoc.... pozdro.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn lip 07, 2008 19:15

Sam zawor da sie bez problemu wymienic, kwestia zdobycia takiego.

P.S. U mnie gdzies lezy taki zawor jak by byl komus potrzebny moge odsprzedac.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

DAB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw maja 01, 2008 16:37
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: DAB » pn lip 07, 2008 19:24

z Rudy Śl. nie tak daleko do Kędzierzyna.....a ile to kolega by sobie życzył za ten''dinks''......



gofer79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt gru 28, 2007 00:27
Lokalizacja: poznań

Post autor: gofer79 » wt lip 08, 2008 09:04

Po lekturze forum na temat n108, nabrałem pewnych podejrzeń. Czy kabelek ze zdjęcia (zaczerpinięte z jakiejś aukcji allegro), który ewidentnie jest przetarty od drgań napinacza nie idzie przypadkiem do tego zaworka n108? Jeśli tak, to u mnie też wyglądał na przecierający się i może to był problem? Obrazek



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lip 08, 2008 09:46

gofer79, dokladnie wyciera sie przez napinacz o ile jest wlasnie w zamienniku, ale przetarcie przewodu bylo by wywalalne bledem


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

gofer79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt gru 28, 2007 00:27
Lokalizacja: poznań

Post autor: gofer79 » wt lip 08, 2008 12:33

Dzięki Adamm, no to prawdopodobnie wydam 250 pln (+ 150 diagnostyka) za lutowanie lub w njlepszym wypadku wymianę kabelka. U mnie na 90% tez się przetarł i pewnie zlutowanie by wystarczylo, ale zanim do tego doszedłem, to mechanik zadzwonił, ze fura do odbioru i 400 do zapłaty. No coż, za niewiedzę się płaci i to słono!
Sprobuję jeszcze poprosić o zwrot części, ktorą wymienił, ale zanim się mechanior zacznie wykręcać muszę wiedzieć czy taki zaworek da się jakoś zregenerować, czy tylko wymiana wchodzi w grę? Czy jakoś się da organoleptycznie sprawdzić, czy cos było wogóle wymieniane?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 127 gości