Strona 2 z 2

: czw cze 26, 2008 11:06
autor: look4me
Nie na 100% nie ma

: czw cze 26, 2008 11:36
autor: _mumin_
To trza go zasilić z karnisterka z ropą (powrót i zasilanie pompy wsadzić do 5 litrowego karnisterka umieścić gdzieś pod maską i testować ...jeśli auto będzie jechać normalnie
to znaczy że albo nie ma odpowietrzenia baku i robi się podciśnienie albo przytkany któryś przewód paliwowy.

: czw cze 26, 2008 16:19
autor: leo...
look4me pisze:Nie na 100% nie ma
niestety - w takim razie bez VAG;a nie obejdziesz się - opisywany przez ciebie przypadek pasuje do przesterowanej pompy wtryskowej (podobny objaw jak na box;ie kiedy dasz za dużo koksu) - po podpięciu zacznij od sprawdzenia pedału gazu - później warto by było przyglądnąc się dawce i napięciu nastawnika ...

poza tym zastanawia brak błędów - oznaczać to może nagłe odcięcie zasilania ECU (każdy inny przypadek pozostawi ślad w pamięci komputera) - sprawdź dla swiętego spokoju przekaźnik zasilający ECU - oglądnij wewnątrz jego styki