Strona 2 z 4

: śr cze 25, 2008 12:29
autor: cowboy
no wlasnie sie zgadalem z leo... pod koniec przyszlego tygodnia zrobi mi nowy program:)))

A Marka od Leona znam:) Ze tez o nim nie pomyslalem - swiat jest maly hehe:)
powodzenia, mam nadzieje że zrewanżujesz sie Markowi vel TDI86 :)

: śr cze 25, 2008 15:03
autor: mirass
rozkręć sztangę o 6 obrotów i zloguj

: śr cze 25, 2008 15:57
autor: ornos
kurcze nie dopcham sie dzisiaj do podnosnika/kanalu u kolegi na warsztacie. Raczej nie mam szans siegnac do tego od gory? jaki klucz jest tam potrzebny do regulacji tej sztangi?

: śr cze 25, 2008 16:03
autor: golfir
taa i ta niemiecka firma do której wysłał soft to FasTtuning allegro hehe boze chroń nas przed takimi "fachowcami" :grrr:

: śr cze 25, 2008 16:07
autor: mirass
ornos pisze:kurcze nie dopcham sie dzisiaj do podnosnika/kanalu u kolegi na warsztacie. Raczej nie mam szans siegnac do tego od gory? jaki klucz jest tam potrzebny do regulacji tej sztangi?
dobre szczypce i 10 płaską

[ Dodano: 25 Cze 2008 16:11 ]
golfir pisze:taa i ta niemiecka firma do której wysłał soft to FasTtuning allegro hehe boze chroń nas przed takimi "fachowcami" :grrr:
mi tego nie muisz mówić..we Wrocławiu mamy Autoseba, który reklamuje się na Allegro że profeska itp. średnio dwa auta w tygodniu przyjeżdżają do nas bo coś jest nie halo z ciśnieniem doładowania, drżenia itp.
Hiciorem tygodnia było Audi Quattro AFN, który dymił gorzej niż moje Big Turbo :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

: śr cze 25, 2008 16:24
autor: golfir
temat Autoseby tez znam hehe jak i z autopsji AllTuning" zdunska wola chłopaki robia naprawde "kosmiczne" rzeczy z furami i psują rynek innym tunerom bo pozniej kazdy sie boi i mowi ze chiptuning to zło :crazy:

: śr cze 25, 2008 18:06
autor: ornos
oki wykrecilem o 6 obrotow ale logi zrobie jutro bo kobiecie musze czas poswiecic dzisiaj bo bedzie foch:)))

Ale teraz jest kiblowato. Pompuje dopiero przy 2300 obrotow z dolu lipa. Chyba te 6 obrotow to deczko duzo. Przy zmianie z 2 na 3 przerwa w dostawie mocy na wyzszych biegach mniej odczuwalne. Ale jak juz ciagnie to jest niezle. Wiadomo... przedtem bylo lepiej - rwal jak szalony. To robic te logi czy machnac w druga strone ze 2 obroty?

: śr cze 25, 2008 18:11
autor: Grześko
Jak możesz to zrób teraz i po skróceniu o 2 obroty. :helm:

[ Dodano: 25 Cze 2008 18:13 ]
Do jutra wytrzymasz z taką jazdą jak teraz. :bigok:
Albo nie jeździj już dzisiaj tylko poświęć czas kobiecie. :bajer:

: śr cze 25, 2008 18:18
autor: cowboy
skróć o 2 obroty jak mówi Grześko i zloguj..

: śr cze 25, 2008 21:45
autor: Cinek
na allegro jest koleś, do którego sie wysyła kompa pocztą, on czyta oryginał, wsypuje nowy soft, moc/moment wzrasta o 20-30% i daje nawet wykres z hamowni. to dopiero są jaja :bigok:

: śr cze 25, 2008 23:16
autor: Dario84
mirass pisze:Hiciorem tygodnia było Audi Quattro AFN, który dymił gorzej niż moje Big Turbo
Oh My God :blush:

: czw cze 26, 2008 07:13
autor: ornos
oki. dzisiaj po pracy zrobie te logi w bierzacym stanie i machne o 2 obroty i znowu logi. Podam wartości i zobaczymy.
Aha koledzy... Nie dajcie sie namowic na ten film Sex w wielkim miescie - toz to masakra jakas... meczarnia jak holera heh:))) A jeszcze w dodatku trwa ponad 2 godziny...


Dzisiaj rano przy odpalaniu nie bylo juz zadnej chmurki:)))

: czw cze 26, 2008 16:48
autor: Grześko
ornos pisze:Nie dajcie sie namowic na ten film Sex w wielkim miescie - toz to masakra jakas... meczarnia jak holera heh:))) A jeszcze w dodatku trwa ponad 2 godziny...
No to na to ten planowany czas poświęciliście? :bajer:
Może wieczorem chociaż Sex został. :helm:

: czw cze 26, 2008 23:32
autor: ornos
no na szczescie sex byl :D bo wieczor bylby stracony heh.

Dzisiaj zrobilem tyko logi na wykreconym o 6 obrotow. nie mialem czasu na podkrecenie:

,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,,
,TIME,2850-3150,2300-2600,2200-2800,35-80%,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mbar,, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1743,1275.0,1076.4,24.7,,,,,,,,,,
,0.63,1764,1275.0,1076.4,24.7,,,,,,,,,,
,1.26,1806,2244.0,1099.8,24.7,,,,,,,,,,
,1.90,1890,2335.8,1193.4,24.7,,,,,,,,,,
,2.53,1995,2386.8,1275.3,25.5,,,,,,,,,,
,3.18,2121,2427.6,1368.9,25.5,,,,,,,,,,
,3.82,2247,2468.4,1450.8,25.5,,,,,,,,,,
,4.46,2373,2478.6,1556.1,26.3,,,,,,,,,,
,5.10,2520,2499.0,1766.7,34.7,,,,,,,,,,
,5.74,2772,2499.0,2246.4,51.4,,,,,,,,,,
,6.38,3003,2499.0,2234.7,49.8,,,,,,,,,,
,7.02,3213,2499.0,2258.1,53.8,,,,,,,,,,
,24.86,1617,999.6,1006.2,31.9,,,,,,,,,,
,25.52,1575,999.6,1006.2,31.9,,,,,,,,,,
,26.17,1554,999.6,1006.2,31.5,,,,,,,,,,
,26.80,1512,999.6,1006.2,31.5,,,,,,,,,,
,27.44,1281,999.6,1006.2,30.7,,,,,,,,,,
,28.08,1638,1101.6,994.5,31.5,,,,,,,,,,
,28.70,2016,1264.8,1017.9,37.5,,,,,,,,,,
,29.33,2058,2407.2,1064.7,24.7,,,,,,,,,,
,29.98,2163,2437.8,1216.8,25.1,,,,,,,,,,
,30.62,2289,2468.4,1345.5,25.9,,,,,,,,,,
,31.28,2415,2488.8,1509.3,27.1,,,,,,,,,,
,31.95,2625,2499.0,1801.8,35.5,,,,,,,,,,
,32.58,2898,2499.0,2398.5,58.2,,,,,,,,,,
,33.22,3150,2499.0,2176.2,51.4,,,,,,,,,,
,33.84,3402,2499.0,2141.1,51.0,,,,,,,,,,
,34.48,3633,2499.0,2234.7,54.2,,,,,,,,,,
,35.11,3843,2478.6,2281.5,56.2,,,,,,,,,,
,35.73,4053,2437.8,2269.8,57.4,,,,,,,,,,


Robilem to w drodze do domu z pracy takze jest na 3 biegu i w szczecinskim szczycie... nie bylo mozliwosci sie rozkrecic ale chyba sie udalo. cos widac. chyba teraz za malo laduje co? szczegolnie z dolu... muli strasznie.

jutro ja machne o 2 albo 3 obroty i podam wartosci.

3majcie sie. pozdro:)