: wt cze 17, 2008 09:50
ostatnio wymieniałem u siebie rozrząd i po odpaleniu normalnie chodził ... po podłaczeniu pod vag w BS było 0 , ale na szczęście wystarczyło ruszyć pompąa jak się ma tak rozjechany kąt wtrysku do pracy motorka już po porannym odpaleniu? Bo u mnie w ciągu dnia auto śmiga jak nówka i nic nie odczówam, a kąt w okolicy 0 nie wpływa na późniejszą jazdę?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Razal, BS to nastawy zablokowane , czyli praktycznie nic nie uczestniczy w regulacji kąta wtrysku .... tak jak podczas odpalania silnika ... dopiero po odpaleniu ECU reguluje kąt do wymaganego i bierze sygnał z g80 i g28 ... oczywiście temp, paliwa też jest ważna i ją oglądasz w grupie 007Razal pisze:Pytam bo może siedzi coś co odpowiada za sterowanie tym kątem lub np. brudne paliwo? Ew. czujnik paliwa w pompie - i tu pytanie w jakiej grupie i której pozycji sprawdza się na VAGu temp. paliwa? w wydawało mi się, że na w basic settings pokazywało mi ok.50st a tam gdzie jest fuell temp. było ok. 150st. ale to jeszcze sprawdze....