Strona 2 z 2

: sob cze 14, 2008 12:14
autor: damcio151
Goofi pisze:A jak to sie dzieje na 2-3 biegu przy ok 2-3 tys obrotow?
a filtr masz dobry :?: jak chcesz możesz sprawdzić nastawnik tak jak opisałem wyżej
tommy-cichy pisze:A wiesz Damcio które to są bloki?
nie wiem , poza tym szczerze wątpię w skuteczność sprawdzenia tego vagiem ... odłączając wtyczkę od impulsatora wyłączasz program w ECU który ogranicza szarpanie , a wykonuję on odwrotną pracę w przypadku zabrudzonego nastawnika

: sob cze 14, 2008 12:20
autor: tommy-cichy
Goofi mi też czasem szarpnie i na 2 czy 3 biegu,te szarpnięcia są rzadkie czasem raz na tydzień ale są,mam instrukcje czyszczenia nastawnika w następnym tygodniu sie za to zabiore i zobacze co sie będzie działo.

: sob cze 14, 2008 12:26
autor: Goofi
damcio151 pisze:
Goofi pisze:A jak to sie dzieje na 2-3 biegu przy ok 2-3 tys obrotow?
a filtr masz dobry :?: jak chcesz możesz sprawdzić nastawnik tak jak opisałem wyżej
Filtr wymienialem ponad rok temu i od tej pory zrobilem na nik kolo 20 tys.
Szarpalo mi przy codziennej jezdzie ze 3 razy, pomysle o testowaniu jak bedzie to sie dzialo czesciej.

: sob cze 14, 2008 14:59
autor: VolksWariat
To wydaje mi sie że najwyższa pora zmienić filtr... A ja mam PD ATD. Tankuje zawsze na orlenowskich stacjach. Zalałem dzisiaj Xeramics do diesli i cały bak paliwa. zobaczę co będzie teraz. Jak sie powtórzy to zaleje shella i wtedy tez sprawdzę jak będzie. A jak nie to do kogoś na diagnozę dynamiczna z Vagiem.
A co do PD macie jakieś propozycje co to może być gdyby nie paliwo??

: sob cze 14, 2008 15:06
autor: damcio151
VolksWariat pisze:A co do PD macie jakieś propozycje co to może być gdyby nie paliwo??
możesz sprawdzić na vagu czy ECU widzi prędkość , oraz wskazania przepływomierza

: sob cze 14, 2008 15:09
autor: VolksWariat
Ok sprawdzę. Ale mam pytanie bo tam gdzie jeszcze jeździłem podpinać sie pod komputer ze swoja Felicja 1.6 to nie robili logów dynamicznych. Mam szukać kogoś kto przejedzie sie samochodem z kompem?? Czy takie zwykle logowanie wystarczy??

Z tym że podkreślam... dzieje się to bardzo sporadycznie. Dzisiaj np. wszystko było OK. Auto jeździ jak jeździło. Tylko czasem szarpnie jeden raz i dalej znów spokój.

: sob cze 14, 2008 15:16
autor: damcio151
VolksWariat pisze:Mam szukać kogoś kto przejedzie sie samochodem z kompem??
najlepiej ... potrzebne do sprawdzenia przepływomierza jak i czujnika prędkości

: ndz cze 15, 2008 11:12
autor: VolksWariat
Ok więc tak będę robił. A nie wiecie może czy masters(bo w lublinie jest oddział) nie zrobi tego??

[ Dodano: 24 Cze 2008 22:39 ]
Witam!!
Wyjeździłem dzisiaj zbiornik z xeramizerem na którym ani razu nie było szarpnięcia. Dzisiaj zalałem orlenowskiej ropki bez dodatków i jak wracałem do domu po około 80km to dostał czkawki (4 razy pod rząd go przytkało). Sprawdzę jeszcze na shellu ropę jak będzie cisza to znaczy ze od tej pory nie leje na tej stacji co zawsze. Pzdr

: śr cze 25, 2008 12:16
autor: krzynio116
Witam!!
Wyjeździłem dzisiaj zbiornik z xeramizerem na którym ani razu nie było szarpnięcia. Dzisiaj zalałem orlenowskiej ropki bez dodatków i jak wracałem do domu po około 80km to dostał czkawki (4 razy pod rząd go przytkało). Sprawdzę jeszcze na shellu ropę jak będzie cisza to znaczy ze od tej pory nie leje na tej stacji co zawsze. Pzdr

PS Moj drugi nick to VolksWariat ale zapomnialem hasla.

: wt sie 19, 2008 20:46
autor: VolksWariat
Siemacie!! Samochód potestowalem troche na lepszym paliwie ale zarpwno na shellu jak i na BP zdazaly sie szarpniecia. zazwyczaj w granicach 2k lub przy przyspieszaniu z ponizej 2k. Bieg nie gra roli raz na 2 raz na 3. Cos teraz wiecej powiecie??