Strona 2 z 2

: ndz cze 15, 2008 12:38
autor: przemooo8905
bizak pisze:
przemooo8905 pisze:kazdy diesel przy odpalaniu lubi sobie puscic malego dymka, nawet silniki nowej generacji typu tdi, dci, cdi.
a filtr czastek stalych??
to niby oczyszcza ale wez sobie zapal takiego np 1.9dci rano, to dymka zobaczysz. Moj wuja ma hdi-ka ,przebiego 180tys z groszem i tez lubi przykopcic. Pracuje w warsztacie elektro-mechanicznym.

: ndz cze 15, 2008 16:10
autor: EasyRider
tberent pisze:EasyRider, ty wez mi powiedz co to jest kat wtrysku a co zaplon w dieslu bo chyba sie nie rozumemy?
:green_fuck:


Zadałem konkretne pytanie: Czy przy zbyt wczesnym zapłonie możliwe jest zakopcenie na biało/siwo podczas odpalania.

: ndz cze 15, 2008 22:57
autor: mular
:rotfl: :pub:
souler pisze:spaliny nie maja koloru i pytasz co jest tego powodem? ciezko odpowiedziec tak w jednym zdaniu. zacznijmy od poczatku. podobno najpierw byla ciemnosc, potem wielki wybuch i masz - powstala ziemia. od komorki do komorki, od pterodaktyla po t-rexa, od krokodyla po mamuta i pojawil sie czlowiek. uczeni poczatkow naszego gatunku upatruja w malpeczkach. byc moze i maja racje. wszak darwin uczonym czlowiekiem byl. biblia w tej kwestii ma troche inne zdanie. ot bog stworzyl wszystko, lacznie z adamem i ewa. kobieta puch marny jablko od szatana zezarla i w ten sposob wszelaka doskonalosc na ziemii w pisdu wzielo... przez to nasze silniki biora olej :helm:

ojcu powiedz, zeby piwa sie napil, a nie gadal o kolorach spalin. masz wszystko ok ze spalinami, tak ma byc. jak zacznie na postoju kopcic na jakikolwiek kolor to znaczy, ze cos jest nie tak. ty tez sie napij piwa.

: wt cze 17, 2008 17:55
autor: arwam
EasyRider pisze:
tberent pisze:EasyRider, ty wez mi powiedz co to jest kat wtrysku a co zaplon w dieslu bo chyba sie nie rozumemy?
:green_fuck:


Zadałem konkretne pytanie: Czy przy zbyt wczesnym zapłonie możliwe jest zakopcenie na biało/siwo podczas odpalania.
Nie
na biało kopci przy zbyt puźnym kącie wtrysku lub przy padniętych świecach
Diesel nie ma prawa wydalać z siebie spalin w innym kolorze niż czarny ale to tylko przy maksymalnym sandale

[ Dodano: 17 Cze 2008 17:57 ]
na niebiesko zakopcić może jeszcze wtedy jak masz padnięte uszczelniacze zaworowe ale tylko przez moment po odpaleniu.

: wt cze 17, 2008 20:34
autor: Dario84
arwam pisze:na biało kopci przy zbyt puźnym kącie wtrysku lub przy padniętych świecach
wtedy kopci na siwo-niebieskawo

: wt cze 17, 2008 21:28
autor: grandi
Załóżmy że nie kopci nie widać spalin a pali mi w trasie 5.7 L za co sięwziąść

Kat wtrysku?

: wt cze 17, 2008 21:48
autor: Dario84
Zacznij od kata wtrysku, sprawdz czy nie ma wyciekow, regulacja pompy, pozniej opory na kolach itp...

: wt cze 17, 2008 22:02
autor: EasyRider
Dario84 pisze: wtedy kopci na siwo-niebieskawo
I taką właśnie chmurkę puszczał mi przy rozruchu przed ustawieniem zapłonu. Teraz chmurka tylko przy bucie jest :bigok:

: wt cze 17, 2008 22:27
autor: grandi
Dario84 pisze:regulacja pompy,
Co pompiarz może jeszcze wyregulować tam oprucz kąta wtrysku?

: wt cze 17, 2008 22:33
autor: Dario84
Co pompiarz może jeszcze wyregulować tam oprucz kąta wtrysku?
wydatek szczatkowy, wydatek glowny itp itd