Różnica głowic między 1.9D a 1.6TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tygryscb » ndz lut 15, 2009 02:15

arwam pisze:jak masz Silnik z regulacją na płytki to będzie sporo rzeźby żeby głowicę założyć od 1.9.
Ale jak masz regulację na hydraulice to wystarczy założyć metalową uszzelkę pod głowicą i możesz wtedy więcej dmuchać za nim wystąpią objawy przeładowania.
NA TAKĄ ODPOWIEDZ LICZYŁEM -- Dzięki
Uszczelkę oczywiście pod 1.6!?

Tygryscb



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz lut 15, 2009 02:30

Tygryscb pisze:Uszczelkę oczywiście pod 1.6!?
pod 1.9



Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tygryscb » ndz lut 15, 2009 03:09

To_mas pisze:
Tygryscb pisze:Uszczelkę oczywiście pod 1.6!?
pod 1.9
OK!



arwam

Post autor: arwam » ndz lut 15, 2009 09:25

Tygryscb pisze:
arwam pisze:jak masz Silnik z regulacją na płytki to będzie sporo rzeźby żeby głowicę założyć od 1.9.
Ale jak masz regulację na hydraulice to wystarczy założyć metalową uszzelkę pod głowicą i możesz wtedy więcej dmuchać za nim wystąpią objawy przeładowania.
NA TAKĄ ODPOWIEDZ LICZYŁEM -- Dzięki
Uszczelkę oczywiście pod 1.6!?

Tygryscb
jak chcesz wzmacniać silnik to TYLKO I WYŁACZNIE od 1,9 AFN ( ja takie do siebie zakładam i jestem zadowolony)
zanim będziesz zakładał głowicę wrzuć na forum zdjęcie bloku.
Z którego roku masz samochód ew. silnik



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lut 15, 2009 11:32

przeciez napisal, ze "blok na hydraulice"
Ostatnio zmieniony ndz lut 15, 2009 11:32 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tygryscb » ndz lut 15, 2009 15:48

Silnik to vw t3 JX(nominalnie 70KM) po 88r blok pod hydraulikę

Obrazek
Obrazek
Obrazek

TT



arwam

Post autor: arwam » ndz lut 15, 2009 19:44

zaprzal pisze:przeciez napisal, ze "blok na hydraulice"

ale każdemu może zdażyć się pomylić a mi symbol nie bardzo był znany więc upewnić się nie zaszkodzi

możesz śmiało zakładać głowę od 1,9 tylko załóż sobie uszczelkę metalową naj lepiej od AFN



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz lut 15, 2009 20:26

silni dedykowany VW T3 84-92 , pompa stosowana w VW CY/JR 81-91 , turbo T3
Ostatnio zmieniony ndz lut 15, 2009 20:38 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tygryscb » ndz lut 15, 2009 21:50

vision pisze:silni dedykowany VW T3 84-92 , pompa stosowana w VW CY/JR 81-91 , turbo T3
Dokładnie !!
Drobna zmiana zachodzi bo dziś doczyściłem numer i oczom moim ukazało się oznaczenie silniczka to jednak "CY", czyli ta pompa jednak jest od niego.

Zabieram się wiec za poszukiwania głowicy aby to na dniach poskładać do qpy.

Mam jeszcze takie nadprogramowe pyt. Czy zawory w głowicach 1y i aaz były wykonywane z takich samych materiałów? Z mojej wiedzy wynika na przykładzie głowic 1.6 TD i 1.6D iż zawory były robione z różnych materiałów. :pub:



TTObrazek
Ostatnio zmieniony ndz lut 15, 2009 21:54 przez Tygryscb, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » pn lut 16, 2009 00:47

ja bez bicie się przyznaję że nic o tym nie wiem, ale u mnie w drugim golfie jeździ już rok głowica od zwykłego diesla i nic się nie dzieje



Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tygryscb » wt lut 24, 2009 21:45

Mam wszystko .
Jutro składam to do qpy, głowica od 1Y. Zastanawia mnie tylko to, że uszczelka pod głowicę którą nabyłem jest baaaardzo gruba tak na oko 3-4mm kupiłem uszczelkę metalowa od 1,9 3 karby i nie wiem czy coś takiego tam pakować czy dać sobie siana z takim grubasem i wstawić coś cieńszego.

Tygryscb



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » wt lut 24, 2009 22:10

Przy 1.9 nie są grubsze śruby?



arwam

Post autor: arwam » wt lut 24, 2009 22:31

Tygryscb pisze:Mam wszystko .
Jutro składam to do qpy, głowica od 1Y. Zastanawia mnie tylko to, że uszczelka pod głowicę którą nabyłem jest baaaardzo gruba tak na oko 3-4mm kupiłem uszczelkę metalowa od 1,9 3 karby i nie wiem czy coś takiego tam pakować czy dać sobie siana z takim grubasem i wstawić coś cieńszego.

Tygryscb
zakładaj na tyle ile masz karbów a jak masz już tłoki prawie na wierzchu to zmień jeszcze pierścienia to palenie odrazy Ci się poprawi a koszt nie jest duży

Przy 1.9 nie są grubsze śruby?
Nie są takie same jak przy 1.6



Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tygryscb » pn mar 02, 2009 22:04

Głowica na miejscu, wszystko pasuje itp. Jest jednak problem nie wynikający z tej modernizacji. Silnik który miał być żyleta okazał się totalnym śmietnikiem. Czekam wiec na rozwikłanie sporu ze sprzedającym.

Tak czy siak głowica siedzi na miejscu i wszystko pasuje.

Tygryscb



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 138 gości