Nietypowy problem z temperatura silnika.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
ja mam uszczelke pod glowica wymieniona, termostat wymieniony, korek wymieniony :/
zauwazylem przez kilka dni scisly zwiazek wskazan temperatury z naslonecznieniem auta, podkreslam ze wskazaniami, bo temperatura sama w sobie chyba jest dobra skoro po odkreceniu korka zbiorniczka przy wskazaniu ponad 3/4 skali nie wywalilo wody :/ po prostu zglupialem :/
temperatura nie skacze, tylko wejdzie na pewien poziom i tam stoi, gdy auto postoi w cieniu to stoi na srodku, jak stoi na mocnym sloncu to wyzej, ale sie nie waha (drobne wahniecie w gore zaraz koryguje wlaczenie sie wentylatora).
zaskoczylo mnie tez, gdy po kilkugodzinnympostoju na mocnym sloncu, wskazowka byla na koncu bialego pola po przekreceniu stacyjki jeszcze przed odpaleniem silnika :/ ewidentnie sie cos nagrzewa od slonca i przeklamuje ale czy to sam wskaznik, czy cos innego to niestety nie wiem
zauwazylem przez kilka dni scisly zwiazek wskazan temperatury z naslonecznieniem auta, podkreslam ze wskazaniami, bo temperatura sama w sobie chyba jest dobra skoro po odkreceniu korka zbiorniczka przy wskazaniu ponad 3/4 skali nie wywalilo wody :/ po prostu zglupialem :/
temperatura nie skacze, tylko wejdzie na pewien poziom i tam stoi, gdy auto postoi w cieniu to stoi na srodku, jak stoi na mocnym sloncu to wyzej, ale sie nie waha (drobne wahniecie w gore zaraz koryguje wlaczenie sie wentylatora).
zaskoczylo mnie tez, gdy po kilkugodzinnympostoju na mocnym sloncu, wskazowka byla na koncu bialego pola po przekreceniu stacyjki jeszcze przed odpaleniem silnika :/ ewidentnie sie cos nagrzewa od slonca i przeklamuje ale czy to sam wskaznik, czy cos innego to niestety nie wiem
te czarodziej akurat w teor i to jest mozliwe bo wskazniki w starych golfach sa prymitywne!!!Tomallus pisze:e jak ? Wy to macie pomysły, nie z tej ziemi. P
poczytaj ksiazke z fizyki (techniczna a nie LO)
MaSa_Golf, mozliwe ze wskaznik ci wariuje ale ja zaczalbym od sprawdzenia czujnika, odpal auto i zewrzyj przewod do masy na chwile, zobaczysz czy powedruje wskaznik nakoniec(NACHWILE ZEWRZYJ). jak tak to gut tzn ze sie nie zawiesza. (AALE MOZE BYC ZJE***Y I TAK).
u mie czujnik temp byl syf i wskazywal zle
ale ogolnie problemy sa z temp jak uszczelka juz powykanczana, korek w zbiorniku syf,
ewentualnie pompa wody juz siada, dziwi mnie ten dolny waz i termostat.
sprawdz czy na postoju ci sie zalaczy wentylator, bedzie wiadomo co dalej
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
U mnie też wskaźnik oszukuje i wchodzi na 2/3 skali przy 90 stopniach a na 3/4 w momencie załączania się wentylatora. Tak to jest jak się raz rozgrzało autko bardziej niż się powinno.
Ja dla pewności zrobiłem pomiary termometrem cyfrowym i jak wskaźnik jest na śroku skali to mam zaledwie 70 stopni w zbiorniczku.
Ja dla pewności zrobiłem pomiary termometrem cyfrowym i jak wskaźnik jest na śroku skali to mam zaledwie 70 stopni w zbiorniczku.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przykleję się do tematu... ostatnio uciekał mi gdzieś płyn... wymieniłem chłodnicę, kruciec plastikowy od termostatu, termostat, zalałem układ i teraz mam pytanie... gdy silnik chodzi cały czas przelewa się wężykiem przelewowym płyn do zbiorniczka... czy tak powinno być? Nie ma względu na to czy się termostat otworzył czy nie... silnik zimny czy ciepły... dziwne to jest... stąd moje zaniepokojenie?
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Normalna rzecz, u mnie jest tak samo, z wężyka wyrównawczego leje się ciurkiem Gorzej jak pluje, znaczy wtedy, że układ zapowietrzony Ja jak kiedyś miałem zapchany ten wężyk wyrównawczy to co róż mi wywalało płyn...Przykleję się do tematu... ostatnio uciekał mi gdzieś płyn... wymieniłem chłodnicę, kruciec plastikowy od termostatu, termostat, zalałem układ i teraz mam pytanie... gdy silnik chodzi cały czas przelewa się wężykiem przelewowym płyn do zbiorniczka... czy tak powinno być? Nie ma względu na to czy się termostat otworzył czy nie... silnik zimny czy ciepły... dziwne to jest... stąd moje zaniepokojenie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 108 gości