Strona 2 z 2

: wt wrz 09, 2008 08:51
autor: cowboy
szatanek pisze:czy w mk3 to nagrzewnicy tez idzie przewód podciśnieniowy? Myslałem ze w mk3 magrzewnica jest sterowana tylko klapami? Jak to jest ?
jeżeli masz klime to sterowanie jest podcisnieniem

: wt wrz 09, 2008 09:25
autor: homsky
szatanek pisze:witam odświerze troszke temat, koledzy powiedzcie czy w mk3 to nagrzewnicy tez idzie przewód podciśnieniowy? Myslałem ze w mk3 magrzewnica jest sterowana tylko klapami? Jak to jest ?
W autach z klimą jak napisał cowboy idzie węzyk podcisnieniowy do króćca który jest miedzy przewodami wodnymi do nagrzewnicy.

Podcisnieniem sterowana jest klapa która zamyka/otwiera wewnętrzny obieg powietrza wentylacji , podcisnieniem steruje elektrozaworek który znajduje sie na ścianie grodziowej w okolicach pompy hamulcowej

: wt wrz 09, 2008 10:08
autor: szatanek
Aha no i wszystko jasne, dzieki panowie.

: wt wrz 09, 2008 11:35
autor: jasiek21
a ja mam jeszcze pytanie, czy jak jest jakiś wężyk od strony auta, bo rozumiem, że jeżeli wymienię wężyk który idzie do grodzi, to z drugiej strony już nic nie ma czy idzie jeszcze jakiś wężyk od grodzi do panelu sterowania?