jakie objawy uszkodzonego przeplywomierza ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn cze 16, 2008 08:49

spawacz pisze:wiem ze ma , to w takim razie zaworem do kierownic , moze byc?
Grucha podcisnieniowa jak juz ;)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn cze 16, 2008 09:01

Wiesz ze o to mi chodzilo ,ehh ty drabie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

kurczak1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 17:00
Lokalizacja: Karlino

Post autor: kurczak1989 » pn cze 16, 2008 11:27

Sprawdzałem zawór n75 wężyki są poprowadzone poprawnie ale jak sie bardziej przysłucha to słychać jakieś delikatne strzelanie w nim, może tak nie powinno być. A co do prędkości to jest tak ze od samego startu jest strasznie zamulony i maksymalnie co mogę nic lecieć to 120km/h.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pn cze 16, 2008 12:14

120 to max szybkosci w trybie awaryjnym, a n75 maja cykac -znaczy to ze dzialaja.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

kurczak1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 17:00
Lokalizacja: Karlino

Post autor: kurczak1989 » pn cze 16, 2008 12:36

Aha czyli musiał bym jechać gdzieś na podłączenie do komputera??



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn cze 16, 2008 13:13

Trzeba zrobic logi VAGiem


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

kurczak1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 17:00
Lokalizacja: Karlino

Post autor: kurczak1989 » pn cze 16, 2008 18:13

Witam dzisiaj pojechałem na ta diagnostykę koleś podłączył komputer coś ruszył pod maska i golfik odzyskał swoja dawna sile:D Wielkie dzięki wszystkim którzy mi pomogli:D Jesteście wielcy :piwka: :piwka: :piwka:



skowron69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw maja 17, 2007 14:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: skowron69 » wt cze 17, 2008 13:39

kurczak1989 pisze:Witam dzisiaj pojechałem na ta diagnostykę koleś podłączył komputer coś ruszył pod maska i golfik odzyskał swoja dawna sile:D Wielkie dzięki wszystkim którzy mi pomogli:D Jesteście wielcy :piwka: :piwka: :piwka:

ciekawe czym ruszył?no magik jakis :helm:



kurczak1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 17:00
Lokalizacja: Karlino

Post autor: kurczak1989 » wt cze 17, 2008 18:16

Witam pojawił sie kolejny problem;/ Od wczoraj gdy włączam zapłon to na liczniku gdzie pokazuje jaki jest przebieg pokazuje sie napis error, a wskazówka prędkościomierza dochodzi tylko do 90 i dalej nie idzie a wiem ze jadę dużo więcej:( Co sie stało ktoś wie??



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt cze 17, 2008 20:24

VAG, grupa 17 instruments i odczytaj bledy, oraz bloki wartosci


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » wt cze 17, 2008 20:38

Dario84 pisze:VAG, grupa 17 instruments i odczytaj bledy, oraz bloki wartosci
Tyle że w MK3 nie da się połączyć z licznikiem. :bajer:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt cze 17, 2008 20:41

Oj pomlka :crazy: :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości