Strona 2 z 2

: czw maja 29, 2008 09:06
autor: hakerek3
swiece mozna wykluczyc w tych temperaturach. kat wtrysku z dnia na dzien raczej sie nie przestawia ale warto sprawdzic czy jest OK. tak czy inaczej bez VAG-a nic nie zdzialasz... ewentualnie paliwo moze sie cofac i dlugo kreci zanim je naciagnie. obczaj wiec czy przy zapalaniu jest paliwo w przewodach idacych do pompy. jakbym mial obstawiac to wlasnie raczej na cofajace sie paliwo...

[ Dodano: 29 Maj 2008 09:08 ]
oczywiscie moja odpowiedz tyczy sie problemu mcsym ;)

: pn cze 23, 2008 11:51
autor: mcsym
nowe wieści.
auto było u elektryka, który stwierdził, że nie można się połączyć z komputerem, później byłem w drugim serwisie i też to samo stwerdzili, że nie wykrywa połączenia.
wcześniej jeszcze elektryk wymienił czujnik temperatury i sytuacja była ta sama, auto tak samo ciężko miało zapalić. dodam jeszcze, że jak wtyczka czujnika jest odpiętato auto pali jak powinno, świece normalnie grzeją. na ciepłym silniku normalnie zapala na dotyk...

co poradzicie, gdzie się udać ?

: pn cze 23, 2008 11:54
autor: damcio151
mcsym pisze:co poradzicie
pewnie jest przerwa w przewodach obd .... niech podepnie się bezpośrednio pod pin 61 w ECU

: pn cze 23, 2008 11:58
autor: mcsym
damcio151, tym samym interfejsem? gdzie jest ECU?

: pn cze 23, 2008 12:00
autor: damcio151
mcsym pisze:damcio151, tym samym interfejsem? gdzie jest ECU?
to już elektryk powinien wiedzieć ;) ECU jest pod podszybiem i podpinasz się tym samym interfejsem :P

: pn cze 23, 2008 12:02
autor: mcsym
czyli rozumiem, że po prostu ma się podpiąć bezpośrednio do komputera? a nie za pomocą gniazda znajdującego się przy zapalniczce ? :chytry:

: pn cze 23, 2008 12:12
autor: damcio151
czyli rozumiem, że po prostu ma się podpiąć bezpośrednio do komputera? a nie za pomocą gniazda znajdującego się przy zapalniczce ? :chytry:
jeżeli w gnieździe się nie łączy to znaczy , że jest jakaś przerwa ... no chyba , ze ma skopane coś w interfejsie.ustawieniach :P ale w to wątpię ...

: wt cze 24, 2008 09:41
autor: strzelba
witam podepne sie pod temat

zrobilem tak jak koledzy pisali wczesniej sprawdzilem na vagu i temp pokazywana jest zblizona do temp otoczenie lecz na cieplym silniku wartosc ta jest o ok 10st nizsza niz na tablicy rozdzielczej
natomiast kat wtrysku jest na wolnych obr jest w granicach od 12 do 22 i z tego wnioskuje ze to jest wlasnie tego wina ze na zimnym silniku ciezko odpalic
jesli sie myle to prosze o jakies podpowiedzi

ps
po odpieciu czujnika temp siece sie grzeja i auto odpala od pierwszego

: wt cze 24, 2008 11:53
autor: damcio151
strzelba, kąt wtrysku do ustawienia i będzie dobrze

Re

: wt cze 24, 2008 22:16
autor: Razal
Kąt wtrysku do regulacji.
Ustaw go między 51 - 55 będzie najlepiej.

Jeżeli pompa się sama nie przestawia to zobacz koło na wale korbowym, może się okazać, że tam tkwi przyczyna.

Sam ten temat przerabiałem niedawno i pisane było tu sporo - też palił mi gorzej na zimnym silniku i okazało się, że trza wymienić koło na wale + śrubę.

: śr cze 25, 2008 05:41
autor: ronuch
podlacze sie pod temat: u mnie na zimnym musi tez troszke pokrecic z tym ze on tak jakby lapal i gasl. po ok 4s krecenia auto zapala i rowno pracuje. dodam ze auto przed i po wymianie rozrzadu zapala identycznie nic sie nie zmienilo. audi a4 silnik ahu!

: pt lip 25, 2008 19:23
autor: mcsym
Auto już jest sprawne. Przede wszystkim musze dodać, że dałem się naciągnąc... Zakład skasował mnie, jak twierdził, za naprawę komputera, a raczej połączenia z nim oraz ustawienie zapłonu... Umowa była że ma naprawić kompa i się skontaktować, a oczywiście zabrali się za naprawe i zadzwonili jak auto było gotowe :/ no więc jak stwierdzili usterką był źle ustawiony zapłon... Czy tak rzeczywiście było i czy mówią prawde, nie wiem... Dla mnie najważniejsze, że auto śmiga i komp jest sprawny.