trudności przy zapalaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:14
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja
- Kontakt:
swiece mozna wykluczyc w tych temperaturach. kat wtrysku z dnia na dzien raczej sie nie przestawia ale warto sprawdzic czy jest OK. tak czy inaczej bez VAG-a nic nie zdzialasz... ewentualnie paliwo moze sie cofac i dlugo kreci zanim je naciagnie. obczaj wiec czy przy zapalaniu jest paliwo w przewodach idacych do pompy. jakbym mial obstawiac to wlasnie raczej na cofajace sie paliwo...
[ Dodano: 29 Maj 2008 09:08 ]
oczywiscie moja odpowiedz tyczy sie problemu mcsym
[ Dodano: 29 Maj 2008 09:08 ]
oczywiscie moja odpowiedz tyczy sie problemu mcsym
nowe wieści.
auto było u elektryka, który stwierdził, że nie można się połączyć z komputerem, później byłem w drugim serwisie i też to samo stwerdzili, że nie wykrywa połączenia.
wcześniej jeszcze elektryk wymienił czujnik temperatury i sytuacja była ta sama, auto tak samo ciężko miało zapalić. dodam jeszcze, że jak wtyczka czujnika jest odpiętato auto pali jak powinno, świece normalnie grzeją. na ciepłym silniku normalnie zapala na dotyk...
co poradzicie, gdzie się udać ?
auto było u elektryka, który stwierdził, że nie można się połączyć z komputerem, później byłem w drugim serwisie i też to samo stwerdzili, że nie wykrywa połączenia.
wcześniej jeszcze elektryk wymienił czujnik temperatury i sytuacja była ta sama, auto tak samo ciężko miało zapalić. dodam jeszcze, że jak wtyczka czujnika jest odpiętato auto pali jak powinno, świece normalnie grzeją. na ciepłym silniku normalnie zapala na dotyk...
co poradzicie, gdzie się udać ?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141210&postdays=0&postorder=asc&start=0]byłe mk3[/url]
witam podepne sie pod temat
zrobilem tak jak koledzy pisali wczesniej sprawdzilem na vagu i temp pokazywana jest zblizona do temp otoczenie lecz na cieplym silniku wartosc ta jest o ok 10st nizsza niz na tablicy rozdzielczej
natomiast kat wtrysku jest na wolnych obr jest w granicach od 12 do 22 i z tego wnioskuje ze to jest wlasnie tego wina ze na zimnym silniku ciezko odpalic
jesli sie myle to prosze o jakies podpowiedzi
ps
po odpieciu czujnika temp siece sie grzeja i auto odpala od pierwszego
zrobilem tak jak koledzy pisali wczesniej sprawdzilem na vagu i temp pokazywana jest zblizona do temp otoczenie lecz na cieplym silniku wartosc ta jest o ok 10st nizsza niz na tablicy rozdzielczej
natomiast kat wtrysku jest na wolnych obr jest w granicach od 12 do 22 i z tego wnioskuje ze to jest wlasnie tego wina ze na zimnym silniku ciezko odpalic
jesli sie myle to prosze o jakies podpowiedzi
ps
po odpieciu czujnika temp siece sie grzeja i auto odpala od pierwszego
Forum Miłośników BMW E30
[url=http://bmw-e30.pl/index.php?ap=14]www.bmw-e30.pl[/url]
[url=http://bmw-e30.pl/index.php?ap=14]www.bmw-e30.pl[/url]
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re
Kąt wtrysku do regulacji.
Ustaw go między 51 - 55 będzie najlepiej.
Jeżeli pompa się sama nie przestawia to zobacz koło na wale korbowym, może się okazać, że tam tkwi przyczyna.
Sam ten temat przerabiałem niedawno i pisane było tu sporo - też palił mi gorzej na zimnym silniku i okazało się, że trza wymienić koło na wale + śrubę.
Ustaw go między 51 - 55 będzie najlepiej.
Jeżeli pompa się sama nie przestawia to zobacz koło na wale korbowym, może się okazać, że tam tkwi przyczyna.
Sam ten temat przerabiałem niedawno i pisane było tu sporo - też palił mi gorzej na zimnym silniku i okazało się, że trza wymienić koło na wale + śrubę.
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
podlacze sie pod temat: u mnie na zimnym musi tez troszke pokrecic z tym ze on tak jakby lapal i gasl. po ok 4s krecenia auto zapala i rowno pracuje. dodam ze auto przed i po wymianie rozrzadu zapala identycznie nic sie nie zmienilo. audi a4 silnik ahu!
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
Auto już jest sprawne. Przede wszystkim musze dodać, że dałem się naciągnąc... Zakład skasował mnie, jak twierdził, za naprawę komputera, a raczej połączenia z nim oraz ustawienie zapłonu... Umowa była że ma naprawić kompa i się skontaktować, a oczywiście zabrali się za naprawe i zadzwonili jak auto było gotowe :/ no więc jak stwierdzili usterką był źle ustawiony zapłon... Czy tak rzeczywiście było i czy mówią prawde, nie wiem... Dla mnie najważniejsze, że auto śmiga i komp jest sprawny.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141210&postdays=0&postorder=asc&start=0]byłe mk3[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 60 gości