Wolę zapytać bo niektórzy klikną tylko blok 000 i mówią że jest OK.golfir pisze:a no to jak sie sprawdza kat tylko w zablokowanych nastawach
niebieski dym?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
ja mam tak samo w moim jedenzecie i też szukałem wszystkiego,sprawdzałem wszystko podmieniałem wtryski,kąty zapłony itp,itd i do momentu jak sie nie zagrzeje to przykopci na niebiesko,oleju mi praktycznie nie bierze ,i doszłem do wniosku ze trzeba olać sprawe bo to przeciiez nie nowy samochód ,mi nawet jak sie zagrzeje to tez troche zakopci,a ostatno jechałem za pasatem kumpla 2004r i powiem ci ze tez mu kopci nawet bardziej
Kiedyś cowboy mi pisał że ma to samo i podejrzewa uszczelniacze.golfir pisze:no nie jest to dla mnie raczej normalny objaw bo było wsio dobrze i auto mi wogóle nie kopci jak sie zagrzeje takze musze cos z tym zrobic
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Sprawdź czy nie masz oleju w dolocie / może w okolicy IC coś będzie widać itp..golfir pisze:no własnie uszczelniacze niby wymieniane na nowe tylko gdzies luzno wchodziły na starych kopcił tylko przy odpaleniu a teraz kopci nawet podczas jazdy poki sie nie rozgrzeje
Może zbiera się tam i jak już go przepali to jest spokój ?
Pozdrooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 116 gości