Wymiana oleju w skrzyni. Czy to te śruby?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt lut 09, 2010 23:44

1,5 L



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt lut 09, 2010 23:51

podepne sie pod temat, aby sprawdzic poziom oleju to odkrecam srub z drugiej fotki?
prawidlowy stan to jesli olej bedzie rowno z dolnym gwintem? dobrze mysle?
i z ktorej strony jest ten korek wlewu?
stojac przodem do auta?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Naparstek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Naparstek » śr lut 10, 2010 00:48

brynol pisze:podepne sie pod temat, aby sprawdzic poziom oleju to odkrecam srub z drugiej fotki?
prawidlowy stan to jesli olej bedzie rowno z dolnym gwintem? dobrze mysle?
i z ktorej strony jest ten korek wlewu?
stojac przodem do auta?
Tak odkręcasz korek pokazany na drugiej fotce. Olej powinien sięgać pod dolną krawędź otworu. Ten korek wlewu i kontroli oleju jest właśnie z przodu jak stoisz przodem do auta



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 181 gości