Strona 2 z 2
: wt maja 13, 2008 13:52
autor: lokmen
I koniecznie zmień olej. Ponoć castrol to syf i każdy inny olej jest od niego lepszyy
Sorki kolega ale takie wypowiedzi troche mnie wkurzaja ponoć to ponoć tamto jak nie miałeś okazji na tym jeździć to znaczy że nie masz bladego pojęcia na jego temat, a jak czegoś nie znasz to się o tym nie wypowiadaj. Ja jezdze na castrolu od zawsze i nigdzy nie mialem zadnego problemu. Pozdro
: wt maja 13, 2008 15:17
autor: EasyRider
lokmen, taka opinia krąży wśród wielu użytkowników samochodów, których znam i których nie znam. Jeździłem na mobilu, shellu i te oleje moge polecić. A innych nie lałem, bo np chcąc kupić Castrol odradzono mi go...
: wt maja 13, 2008 23:21
autor: diaz34
A moja druga chmurka chodzi na ELF 15/40 i jak narazie wszystko oki. Czemu sadzicie ze to wina pierscieni? Czyzby remoncik sie klanial? Napisze jeszcze ze podczas dlugiej trasy zanikanie oleju jest minimalne praktycznie zero, jechalem do Szfecji i powiem wam ze w Szwecji dopiero ze setke dolalem, A jak jezdze do pracy po 50KM dziennie to co 4 dzien trzeba kapnac troszke. A bylem w Zakopanem to nic nie dolewalem dsopiero po powrocie ale to bylo swiezo po wymianie oliwki
: śr maja 14, 2008 00:21
autor: lokmen
czyli wychodzi ze pali ci olej tylko na zimnym silniku wiec raczej stawiam na uszczelniacze zaworowe...
: śr maja 14, 2008 18:57
autor: szatanek
diaz34 miałeś szczęscie ze nie musiałem dolewac tego oleju na środku morza jak jechałes do tej Szwecji.
: śr maja 14, 2008 23:38
autor: diaz34
SZATANEk ale z lodzi do gdanska pare km jest jak bys nie wiedzial. Dzisiaj mialem sytuacje ze musialem szybko skrzyowanie opuscic to po 50 m. sie spojrzalem w lusterko to jeszcze w miejscu ruszenia chmurka sie nie rozeszla ale to byl but na maxa
Powiedzccie mi czy jest wogule mozliwe ze turbo przepuszcza 2 oleju na 10tys. czy wogule by chodzila jeszcze turbawka czy taki ubytek to raczej smierc dla turbo?
: czw maja 15, 2008 12:08
autor: szatanek
powiem ci tak napewno te 2 l na 10 tys to nie tylko z turbo , napewno i uszczelniacze i pierscienie tez cos puszczają, gdyby wszystko waliło z turbiny to i IC i tłumiak miał bys zawalony na maxa i napewno autko nie jeżdziłoby poprawnie, nie ma bata.