Strona 2 z 2

: wt maja 13, 2008 13:52
autor: lokmen
I koniecznie zmień olej. Ponoć castrol to syf i każdy inny olej jest od niego lepszyy :bigok:
Sorki kolega ale takie wypowiedzi troche mnie wkurzaja ponoć to ponoć tamto jak nie miałeś okazji na tym jeździć to znaczy że nie masz bladego pojęcia na jego temat, a jak czegoś nie znasz to się o tym nie wypowiadaj. Ja jezdze na castrolu od zawsze i nigdzy nie mialem zadnego problemu. Pozdro

: wt maja 13, 2008 15:17
autor: EasyRider
lokmen, taka opinia krąży wśród wielu użytkowników samochodów, których znam i których nie znam. Jeździłem na mobilu, shellu i te oleje moge polecić. A innych nie lałem, bo np chcąc kupić Castrol odradzono mi go...

: wt maja 13, 2008 23:21
autor: diaz34
A moja druga chmurka chodzi na ELF 15/40 i jak narazie wszystko oki. Czemu sadzicie ze to wina pierscieni? Czyzby remoncik sie klanial? Napisze jeszcze ze podczas dlugiej trasy zanikanie oleju jest minimalne praktycznie zero, jechalem do Szfecji i powiem wam ze w Szwecji dopiero ze setke dolalem, A jak jezdze do pracy po 50KM dziennie to co 4 dzien trzeba kapnac troszke. A bylem w Zakopanem to nic nie dolewalem dsopiero po powrocie ale to bylo swiezo po wymianie oliwki :jezor:

: śr maja 14, 2008 00:21
autor: lokmen
czyli wychodzi ze pali ci olej tylko na zimnym silniku wiec raczej stawiam na uszczelniacze zaworowe...

: śr maja 14, 2008 18:57
autor: szatanek
diaz34 miałeś szczęscie ze nie musiałem dolewac tego oleju na środku morza jak jechałes do tej Szwecji. :grin:

: śr maja 14, 2008 23:38
autor: diaz34
SZATANEk ale z lodzi do gdanska pare km jest jak bys nie wiedzial. Dzisiaj mialem sytuacje ze musialem szybko skrzyowanie opuscic to po 50 m. sie spojrzalem w lusterko to jeszcze w miejscu ruszenia chmurka sie nie rozeszla ale to byl but na maxa :grin: Powiedzccie mi czy jest wogule mozliwe ze turbo przepuszcza 2 oleju na 10tys. czy wogule by chodzila jeszcze turbawka czy taki ubytek to raczej smierc dla turbo?

: czw maja 15, 2008 12:08
autor: szatanek
powiem ci tak napewno te 2 l na 10 tys to nie tylko z turbo , napewno i uszczelniacze i pierscienie tez cos puszczają, gdyby wszystko waliło z turbiny to i IC i tłumiak miał bys zawalony na maxa i napewno autko nie jeżdziłoby poprawnie, nie ma bata.